טירוף ליגה א': קדוסי חזר לסגל האדומים. רק 0-0 לעירוני בכסייפה

על פי דיווחים קדוסי ויובל נעים יישרו את ההדורים והחלוץ חזר לסגל האדומים. עירוני אשדוד סיימה בתיקו ללא שערים מול מ.ס.ע כסייפה במסגרת המחזור ה-15

צילום: מדיה אדומים אשדוד
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

ליגה א' דרום ממשיכה להיות הלהיט המרענן של הכדורגל הישראלי ולספק לנו שלל סיפורים ודרמות. באדומים האשדוד ששיחקה בסינטטי באשדוד ביום חמישי בערב השבוע, מול עירוני אור יהודה (הסתיים לאחר סגירת הגיליון), החלוץ אוהד קדוסי שהושעה מהקבוצה לפני כשבועיים ולא הורשה להתאמן עם שאר השחקנים, שוחח עם המאמן יובל נעים וביקש לחזור להתאמן באופן סדיר. על פי דיווחים, המאמן קיבל אור ירוק מהבעלים רוני חג'ג' להחזיר את החלוץ בן ה-35 לשגרת האימונים ולסגל הקבוצה.

עתה חובת ההוכחה על קדוסי, שאמנם כבש שני שערים העונה בשמונה הופעות, אך עדיין לא גילה השתלבות כמו שציפו ממנו בתחילת העונה. לנעים תהיה התלבטות לבטח, לגבי כיצד לשלב את החלוץ המוכשר מבלי לפגוע בחזרתו לכושר של החלוץ הבכיר השני של האדומים, יוסי אסייג, אשר להבקיע במחזורים האחרונים. 4 מחזורים לתום העונה הסדירה ונראה כי חזרתו של קדוסי הולכת להשפיע על הקבוצה לטוב או לרע. בתרחיש אופטימי, קדוסי מוביל את האדומים לליגה הלאומית ומוכתר כיקיר האדומים. מנגד, בתרחיש אחר, קדוסי לא יהיה מרוצה ממעמדו והימצאותו בהרכב תתקע את התקפת האדומים, מה שיוביל להתרסקות.

תיקו משעמם ברייסר

בצד הצהוב של העיר, יצאה קבוצת עירוני אשדוד לעיר ב"ש, לאצטדיון 'רייסר' והתמודדה מול היריבה העיקשת מהתחתית, מ.ס.ע כסייפה, במסגרת המחזור ה-15 של בית ב', בליגה א' דרום. תנאי המגרש לא היו קלים ובעקבות כך, הקבוצות התקשו לייצר משחק מסודר ולהגיע למצבים. בשורות 'עירוניה' חזר להרכב מלך שערי הקבוצה, החלוץ בר סוויסה שהושעה מהמשחקים האחרונים בשל עבירות משמעת. זה לא כל כך עזר להתקפת האורחת, שלא הצליחה להבקיע. למזלה, ההגנה הייתה ביום טוב והצליחה למנוע מהתקפת כסייפה להתקרב ושמרה על רשת נקייה. בסיום: 0:0, שמוסיף עוד נקודה למאזן הנקודות של עירוני אשדוד, שממשיכה במסע הבריחה המרשים שלה מהתחתית.

בשבוע הבא ביום שלישי, חול המועד פסח, תארח עירוני אשדוד את מכבי יפו באצטדיון הסינטטי. האורחת תרצה לנצח בכדי לשמור על סיכויי העפלה לפלייאוף העלייה ואילו אצל עירוני אשדוד תרצה להמשיך לצעוד לעבר הבטחת עונה נוספת בליגה א' דרום.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן