טירוף ליגה א' נמשך: סימני חיים בעירוניה

התחתית בבית ב' בליגה א' דרום ממשיכה לבעור. בשישי האחרון מכבי שעריים ועירוני אשדוד נפרדו בתיקו 1-1. בר סוויסה הציל נקודה יקרה מפז לצהובים. בכיר בעירוני, טל אספורמס: "אנחנו מרוצים מהצורה בה הקבוצה משחקת"

צילום: איציק שטיינבורצל, מדיה עירוני אשדוד
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

בשישי שעבר התעוררו להם סימני חיים אצל עירוני אשדוד, שעוברת עונה לא קלה. האחרונה יצאה מאצטדיון 'רחובות שעריים ויסגלס' עם נקודה יקרה וחשובה, שנתנה לה קצת אוויר במאבקי התחתית. שעריים, לה יש את אותו מספר נקודות כמו עירוני, אירחה את הקרב, שהיה ממש על 6 נקודות, במסגרת המחזור השמיני של ליגה א' דרום. וכיאה למשחק תחתית, הרמה לא הייתה גבוהה ושני הצדדים פחדו להפסיד ובכך להסתבך עוד יותר. האורחת הגיעה כשהיא מלווה בעשרות אוהדים בצהוב כחול, שהתמקמו מסביב למגרש, סיפקו אווירה נהדרת והתרגשו לראות את קבוצתם האהובה בפעולה. שעריים ניצלה חוסר ערנות בהגנה האשדודית, כבשה ראשונה בדקה ה-41 וירדה להפסקה ביתרון.

בתגובה לפיגור, המאמן אבי אבינו ביצע שני שינויים בהפסקה בשורות עירוני אשדוד והעלה למגרש את שקד חתוכה ואלהין אדמה. החילופים אכן נשאו פרי וארבע דקות בתוך המחצית השנייה החלוץ דניאל אגמי בישל לבר סוויסה, שסיים נהדר, כבש את שערו הרביעי העונה והישווה את התוצאה עבור עירוני. בסיום: 1-1, שהתווסף להפסדה של נורדיה, נועלת הטבלה של בית ב', מה שגרם לשמירת הסטטוס קוו מבחינת מצבה של עירוני אשדוד.

טל אספורמס: מאמינים בצוות המקצועי

חבר ההנהלה הבכיר של מכבי עירוני אשדוד, טל אספורמס שבר שתיקה ארוכה ונשמע אופטימי לקראת ההמשך: "בסך הכל אנחנו מרוצים מהצורה בה הקבוצה משחקת. היה ברור לנו שזאת שנה לא קלה לכל הקבוצות ובפרט לקבוצה כמונו, שנשענת על תמיכה ועידוד מהקהל החם שלה".

אספורמס המשיך לספר על תחושותיו, הרגיע את הקהל והעניק גב לצוות המקצועי: "בנינו קבוצה צעירה ולוחמנית מתוך שאיפה לעבור את העונה הזאת ללא הסתבכות במאבקי הירידה. הקבוצה סבלה מנאיביות מסוימת וקצת חוסר מזל בדקות האחרונות של כמה משחקים, אבל אנחנו מאמינים בצוות המקצועי ובשחקנים, שידעו לקחת יותר נקודות במשחקים הבאים".

לסיום, שאלנו את טל בנוגע לרענון הסגל: "לגבי חיזוק, המאמן מחפש שחקן אחד או שניים שישדרגו את הקבוצה במקומות החלשים ובמידה וימצא כזה, נצרף אותו לפני תום מועד ההעברות".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן