טירוף ליגה א': יובל נעים עזב, אדומים חזרו לחייך

עוד שבוע דרמטי מבית היוצר של האדומים אשדוד: נקודה בבקעת הירדן, ניצחון גדול על מכבי יפו וביניהם, עזיבתו של המאמן יובל נעים. אדום עולה ללאומית? בשישי: ירמיהו חולון מגיעה (סינטטי, 15:00)

צילום: מדיה האדומים
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

הקבוצה הכי לחוצה בליגה א' דרום סיפקה לנו עוד שבוע מטורף ומעניין, בתקופה הכי חשובה של העונה. פלייאוף העלייה לליגה א' יצא לדרך ביום שישי האחרון והאדומים יצאו למושב תומר, עדיין עם יובל נעים על הקווים, למשחק מול הפועל בקעת הירדן, שהסתיים בתיקו מאכזב ללא שערים.

כעבור יומיים ויומיים לפני המשחק המכריע מול מכבי יפו, שנערך ביום שלישי השבוע באצטדיון העירוני ברמלה, הוציאה הנהלת הקבוצה הודעה כי יובל נעים סיים את תפקידו בקבוצה. ככל הנראה, להנהלת הקבוצה נמאס מהתנהלותו של המאמן בן ה-54 והיא החליטה לסיים עימו את ההתקשרות. הפעם באופן סופי. הנהלת האדומים מסרה: "אנו מודיעים על סיום דרכו של יובל נעים. רוצים להודות ליובל על שהיה שותף להצלחת המועדון בעונה הנוכחית, על ההשקעה, הזמן והעמידה ביעדים אותם הצבנו בתחילת העונה וכראייה, אנו מתמודדים על עליית ליגה בפלייאוף".

את המושכות לקח המנהל המקצועי יאיר אזולאי ויחד עם עוזרו, עידן שריקי, ניהלו את המשחק החשוב מול יפו. ואם נשפוט על פי המשחק המדובר, עזיבתו של נעים רק עשתה טוב לקבוצה. האדומים אשדוד הגיעה מוכנה ומשוחררת לקרב מול מכבי יפו, שמצדה, באה אחרי ניצחון במחזור הפתיחה ועם עודף ביטחון עצמי שהיה בעוכריה. במחצית הראשונה עוד למארחת הייתה תקווה, כאשר החלוץ הצעיר אמסלם פגש את הקורה של אוראל מסיקה, שוערה של האדומים, ששוב שמר על רשת נקייה. אך במחצית השנייה, כשהיא משחקת עם הרבה לב, הקרבה ונשמה, בייחוד של השחקנים האשדודים שלה, לישי ביטון, עופר ורטה ואדר אוואט שנכנס כמחליף, הצליחו האדומים להשתלט על המשחק. בדקה ה-73 עוז ראלי התרומם נהדר לכדור קרן שהוגבה לעברו על ידי ויטלי גנון ונגח פנימה את הראשון. יפו ניסתה לחזור לעניינים אך הפקירה את החלק האחורי וטל איילה ניצל כדור חוזר ברחבה, כדי לנגוח מקרוב ולקבוע את תוצאת הסיום: 2-0 לאדומים אשדוד, שעולה למקום הראשון בטבלה, בצוותא עם בקעת הירדן. בסיום המשחק השחקנים חיבקו את יאיר אזולאי, שנראה מאושר וחגגו במדך דקות ארוכות יחד עם הקהל שצבע את רמלה באדום. החגיגות עברו לחדר ההלבשה וברשתות החברתיות פורסמו סרטונים מתוך חדר ההלבשה שהיה נראה החדר הכי שמח בכדורגל הישראלי וקריאות השחקנים- "אדום עולה", ריגשו רבים מאוהדי הכדורגל בעיר.

הפנים לירמיהו חולון

גם אזולאי וגם השחקנים יודעים שעליהם לרדת במהירות לקרקע. ביום שישי תגיע ירמיהו חולון לסינטטי, שהפסידה כבר פעמיים בפלייאוף העלייה ולה זאת תהיה ההזדמנות האחרונה. על כן, האדומים, שכבר הפסידו העונה פעמיים לאותה חולון, חייבים להתכונן למשחק הזה בצורה הכי טובה. גם הקהל צריך לתמוך בהם, לדחוף אותם ולהיות שם אולי ביום חגם הגדול ביותר, מאז הוקמה הקבוצה מחדש בשנת 2015.

4 משחקים לסיום הפלייאוף. טירוף ליגה א' בשיאו והקבוצה האדומה, שבחרה לוותר על המאמן שלה, דווקא בזמן הכי חשוב של העונה, היא העדות הכי חיה לטירוף המדובר. גם ללא יובל נעים על הקווים ואולי בזכות עזיבתו, כרגע האדומים אשדוד נראית בעמדת זינוק מצוינת לעלייה לליגה הלאומית. שרק ימשיך ככה.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן