טיפים ושירותים שיסייעו לכם לעבור דירה כמו מלכים

בשעה טובה הגיע העת לעבור דירה. בלי ספק מעמד מרגש אך גם כזה שיכול להלחיץ בקלות ולשבש את שגרת החיים שלכם ובכלל, יכול להיות שאתם שמחים לעבור למקום חדש אך קשה להאמין שיש מישהו שיכול להתחבר אל כל התהליך שנלווה לכך. אז מה עושים ואיך מתמודדים? מסתבר שיש לא מעט שירותים שבאים לסייע לכם לעבור דירה במהירות כשחלקם אפילו לגמרי בחינם! מה צריך לעשות במעבר ואילו שירותים יסייעו לכם?

צילום: pixabay
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

מעבר דירה ממוצע נחשב לממושך וכזה שמורכב ממשימות רבות כמו אריזה, הובלה, הכנת הבית החדש וכמובן מעבר אליו וסידור שלו.
אולי זה נשמע קצר ופשוט אך כל אחת מהנקודות הללו יכולה להימשך לא מעט זמן ולשאוב מכם אנרגיה לא מבוטלת.
אריזת הדירה
האריזה היא התהליך הכי ממושך ומתיש אך אם נסתכל על חצי הכוס המלאה, נגלה שאם נבצע אותו כמו שצריך, נוכל על הדרך לסדר את הבית, להיפטר ממה שלא צריך ולעבור לדירה הרבה יותר נעימה.
האריזה חייבת להתחיל כמה שבועות לפני המעבר כשברור שככל שיש לכם יותר דברים ויותר בני משפחה, כך התאריך צריך להיות מוקדם יותר.
כדי לבצע את הצעד הראשון בהצלחה, אפשר וכדאי להכין מבעוד מועד מספיק קרטונים וחומרי אריזה משני סוגים – האחד קרטונים בגודל סטנדרטי מסוג חד גלי פשוטים וזולים לאריזה של חפצים כלליים, וסוג שני של קרטונים דו גליים חזקים וקטנים יותר לאריזת כלים שבירים או חפצים כבדים שהקרטון החד גלי עשוי שלא לעמוד בעומס שלהם.
למי שאינו בקיא בסוגי קרטונים נסביר בקצרה שקרטון חד גלי מורכב משכבה אחת של קרטון בעוד הדו גלי נחשב לחזק יותר מפני שהוא מורכב משתי שכבות ולכן מתאים לאריזה של פריטים שבירים כמו צלחות וכוסות אך גם לפריטים קטנים וכבדים באופן יחסי כמו ספרים.
הדרך המומלצת להשיג את הקרטונים המתאימים מבחינת חוזק ומידות ואת שאר חומרי האריזה כמו נייר דבק עבה, פצפצים וכו', היא להזמין אותם באינטרנט. דוגמה טובה לאחד מהאתרים המובילים בשיווק קרטונים ומוצרי אריזה למעבר דירה הוא 'בסטבוקס' שמציע מגוון קרטונים וחומרי אריזה למעבר במחיר מוזל ובמשלוח מהיר עד לבית.
מאחר שהאריזה היא השלב הכי ארוך, תרשו לנו לחפור עוד קצת ולהדגיש את החשיבות של אריזה מסודרת שמתחילה מהפריטים שלא צריכים על בסיס יומי ושמתבססת על אריזת כל אחד מהחדרים בנפרד.
אריזת הדירה באופן הזה תאפשר לכם לצמצם את אי הנוחות עד למעבר ולסדר את הדירה החדשה במהירות יחסית.
שירות נוסף שכדאי לשקול הוא הזמנת אורזים. אפשר לעשות את זה עם חברת ההובלה או על ידי הזמנה של אורזים מקצועיים שזה כל מה שהם עושים – אורזים דירות באופן הכי טוב ואם תרצו, גם מסדרים את הדירה החדשה בדיוק כמו שאתם רוצים.
שלא כמו בהזמנת קרטונים באינטרנט במחיר הזול, כאן כבר מדובר על תוספת משמעותית יותר אך מצד שני היא מספקת נוחות נדירה בזמן המעבר.
הזמנת חברת הובלה
להזמנת חברת הובלה מומלצת יש משמעות מאוד גבוהה והיא זאת שיכולה להפוך את המעבר להרבה יותר נינוח.
לכן יש חשיבות מאוד גבוהה להקדשת הזמן הדרוש כדי לעשות את זה בצורה הנכונה.
אין ספק שיש הרבה חברות הובלה מומלצות בישראל אך לצערנו, יש לא מעט סיפורים על מובילים שהשאירו אחריהם הרס והרגשה לא נעימה אם בגלל מחיר שקפץ פתאום או שירות לקוי שניתן ללקוח.
כדי למצוא חברה אמינה ומומלצת במחיר הוגן, כדאי להיעזר ברשת האינטרנט בשני שלבים.
בשלב הראשון השוו הצעות מחיר של חברות מומלצות באמצעות אתרי אינטרנט מובילים כמו ask.co.il ובשלב השני, בדקו את החברות שהציעו לכם את השירותים על ידי קריאת חוות דעת בגוגל ופייסבוק.
שילוב של שני האמצעים לא עולה לכם כסף, מקצר את הזמן ומגדיל את הסיכוי שלכם למצוא חברת הובלה מומלצת במחיר זול.
עדכון כתובת מגורים
שלב הסיום במעבר דירה (או לקראת סיום המעבר) הוא עדכון פרטי המגורים בקרב נותני שירותים, מוסדות וספקים שונים.
לדוגמה, אתם צריכים לעדכן את הבנק בדבר כתובתכם החדשה, את חברות הביטוח, האשראי, קופות החולים והרשימה עוד ארוכה.
אתם יכולים להתחיל ולהתקשר או לשלוח מיילים אל כל מי שצריך לעדכן אך במקום לחכות שעות שמישהו יענה לכם, תוכלו פשוט להיעזר באתרי אינטרנט שיסייעו לכם לשנות כתובת מגורים ולעדכן את כל הגופים הרלוונטיים בכמה קליקים בודדים.
לאחר שתבחרו את מי תרצו לעדכן ותמלאו את הפרטים הישנים והחדשים, המערכת תשלח עבורכם הודעה לכל מי שבחרתם ולכם יישאר לבדוק שהעדכונים מתבצעים כפי שביקשתם.
חברות שיעשו הכל בשבילכם
מי שאין זמן להתארגן למעבר או שסתם רוצה להתפנק, יכול להיעזר בשירותים של חברות שיסדרו לכם הכל כולל הכל – מהזמנת חברת ההובלה, דרך האריזה ועד לשינוי כתובת המגורים ואם אתם צריכים שירותים נוספים כמו צביעת הדירה או הדברה, החברה תמצא את האנשים הנכונים עבורכם ותתנהל מולם.
כמובן שהמחיר לשירות מקיף שכזה מייקר את המעבר באופן ניכר אך מאפשר לכם להמשיך בשגרת החיים כמעט כרגיל.
כמובן שאם בחרתם בשירות הכל כולל הכל, חשוב שתקדישו את הזמן כדי לבחור בחברה מומלצת עם ניסיון מפני שמי שמנהל לכם את כל המעבר חייב להיות מקצוען ומנוסה.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן