טוקיו 2020: ליטבינוב לא העפיל לגמר האולימפי בהרמת משקולות

דוד ליטבינוב התחרה השבוע בהרמת משקולות ולא הצליח להעפיל לגמר הרמת משקולות באולימפיאדת טוקיו 2020. מרים המשקולות האשדודי סיים את התחרות בתוצאה כוללת של 385 ק"ג

צילום: הוועד האולימפי
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

ביום רביעי בבוקר השבוע (שעון ישראל), פתח את תחרות הרמת המשקולות שלו באולימפיאדת טוקיו 2020, דוד ליטבינוב האשדודי שלנו. ליטבינוב בן ה-27 השתתף בתחרות בקטגוריית מעל 109 ק"ג. ליטבינוב מחזיק בשיא הישראלי בהנפה (188 ק"ג) ובדחיקה (217 ק"ג), אך הוא לא הצליח לשחזר את השיא שלו ברגע האמת. ליטבינוב כזכור היה הספורטאי האחרון שקיבל את הקריטריון האולימפי וזאת בעקבות פסילת מתחרה מברזיל, שנכשל בבדיקת סמים. 

את התחרות פתח מרים המשקולות האשדודי בהנפה ובניסיון הראשון שלו הצליח להניף 176 ק"ג ונתן תקווה גדולה להמשך. אולם, בניסיון השני, ניסה להניף 181 ק"ג, ללא הצלחה וכך גם בניסיון השלישי. בהמשך ניסה למצוא את הדרך לגמר בשלב הדחיקה, אליו מגיע רק מי שהצליח בשלב ההנפה. גם כאן, בניסיון הראשון שלו, הצליח לדחוק 205 ק"ג וכשניסה להוסיף עוד 5 ק"ג לקושי, כשל בניסיון השני והשלישי ובכך, לא הצליח להעפיל לגמר האולימפי בהרמת משקולות. לא הרבה העניקו לליטבינוב סיכוי להעפיל לגמר, שכן בתחרות השתתפו מרימי המשקולות הטובים בעולם ועדיין, הוא רשם תחרות מכובדת מאוד וייצג את ישראל ואשדוד בכבוד. 

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן