טוטו לאומית: אדומים אשדוד רשמה שני הפסדים

משחקי גביע הטוטו בליגה הלאומית נפתחו בשבוע שעבר וקבוצת האדומים אשדוד בסגל חסר הפסידה פעמיים בתוצאות 2:0 לנס ציונה בחוץ ולכפר קאסם באצטדיון היא'. מאמן קבוצת הנוער דניאל טולמאסוב ("חוויה") עמד על הקווים מאחר וחוזהו של רוני אוואט טרם עבר בבקרה התקציבית

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

קבוצת האדומים אשדוד נחתה לקרקע בשבוע האחרון והבינה כי החיים החדשים בליגה הלאומית לא יהיו קלים העונה. העולה החדשה קיימה את טבילת האש הראשונה שלה ביום חמישי, בשבוע שעבר בנס ציונה, במסגרת מחזור הפתיחה של גביע הטוטו והפסידה לקבוצה המקומית בתוצאה 2:0. כעבור ארבעה ימים, ביום שני השבוע היא כבר קיימה את משחק הבית הראשון שלה כקבוצת ליגה לאומית, מול מ.ס כפר קאסם, באצטדיון היא' ושוב הפסידה בתוצאה 2:0.

הבשורה הטובה היחידה שהקבוצה האדומה יכולה לקחת מצמד המשחקים האלה הוא שילובם של 11 שחקנים צעירים, בוגרי מחלקת הנוער של הקבוצה. אותו שילוב נולד מכורח המציאות, שכן ישנם שחקנים שלא עברו בבקרה התקציבית עדיין, כמו גם המאמן רוני אוואט שלא הורשה לעמוד על הקווים. שחקנים בוגרי קבוצת הנוער כמו השוער דיוויד צדיק, החלוץ אפק אזולאי והשחקנים איתי כהן, שגיא אוחנה, לירוי רביבו ועוד, קיבלו דקות משמעותיות ולמעשה, לראשונה בקריירה נטלו חלק ברמת הליגה הלאומית. יחד איתם שיחקו עופר ורטה, בן אל אדרי ולישי ביטון האשדודים היותר ותיקים, אך זה לא הספיק.

מי שהדריך את השחקנים במקום המאמן אוואט (אמור לעבור בבקרה בימים הקרובים) היה מאמן קבוצת הנוער המבטיח, דניאל טולמאסוב, שהתרגש וכתב לאחר המשחק בנס ציונה בחשבון הפייסבוק שלו: " כשהמועדון קורא לך לדגל אתה מתייצב. טבילת אש ראשונה שלי בקבוצת בוגרים בליגה לאומית כמאמן ראשי בגביע הטוטו מול יריבה איכותית בדמותה של נס ציונה ועוד איזה טבילת אש. יחד עם 11 שחקני נוער ששותפו במשחק ועמדו כמו גברים במעמד שעדיין לא מוכר להם. היה מהנה ובעיקר מאתגר. תודה רבה להנהלת הפועל אדומים אשדוד ולרוני אוואט, על הבעת האמון וההזדמנות, בכורח הנסיבות שנוצרו. חוויה”.

מנויים באדום

במהלך משחק הבית מול מ.ס כפר קאסם, אוהדי הקבוצה יכולים היו לרכוש מנויים לקראת עונת 2021/22 שתיפתח בסוף חודש אוגוסט. המכירה נמצאת בעיצומה גם בימים אלה כאשר כרטיס מנוי לאוהד מבוגר יעלה בסך 400 שקלים. נער, סטודנט או חייל ישלמו 200 שקלים עבור כרטיס מנוי ואילו נשים וילדים מוזמנים תמיד ויכנסו בחינם. אם בהנהלת הקבוצה רוצים למכור כמות מנויים שתשביע את רצונה, עליה לדאוג לסגל איכותי, כי כמו שהקבוצה נראית בשלב הזה של העונה ועל פי התוצאות בגביע הטוטו, יהיה לה קשה לשרוד בליגה הלאומית החזקה.

בשלב הזה גם לא ברור מה הוא גובה התקציב שיעמיד הבעלים רוני חג'ג' לקראת העונה הקרובה. במהלך הקיץ בסביבת האדומים שמרו על שתיקה וגם האוהדים הכי 'שרופים' נשארו סקרנים לגבי גובה התקציב ושחקני הסגל שיצורפו, ביניהם גם שחקן זר או שניים.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן