חתונה אשדודית בארבעה מיליון שקלים

איש העסקים בבי פרחן, חיתן את בנו בן ובת הזוג לידור אדרי, בתו של איש העסקים מאיר אדרי בחתונה שמוערכת ביותר מ-4 מיליון שקל בקונספט של המותג היוקרתי ׳שאנל׳, בשרשרת אירועים שהחלה ממסיבת הרווקות של הכלה, עברה דרך החינה המפוארת באולמי ׳גבריאל׳, המשיכה בחתונה המנצנצת במלון ׳דיוויד אינטר-קוטיננטל׳ והסתיימה בסוף שבוע ארוך במיוחד שבו שהו במלון מאות האורחים שהוזמנו לשבת חתן

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

בשנים האחרונות יותר ויותר בעלי עסקים באשדוד ומשפחות אמידות משקיעות מיליוני שקלים בכל מה שקשור בחתונות. כזו שמסמנת וי על כל החלומות של בני הזוג ומציבה רף חדש לאלה שיבואו אחריה, ואם בבי פרחן הוא האבא של החתן תהיו בטוחים ששום דבר לא יחסר באירוע החתונה, שעל פי מקורבים בעלות כספית לכל האירועים כולל החתונה, מוערך ביותר מ-4 מיליון שקל.

בבי פרחן ידוע כאיש עסקים מוכר ואהוב באשדוד. הוא הבעלים של מסעדת ׳בביס׳ המפורסמת, יש באמתחתו מספר מבני נדל״ן, הוא היה שותף במספר אולמות אירועים ובהם ׳חצר המלכה׳, וכן הבעלים של ׳דקו קרמיקה׳. בזכות קשריו הרבים לא מעט היו פונים בסכסוכים כאל ואחרים והוא שימש כסוג של מגשר. מצד שני אין כמעט אירוע נחשב, חתונה, בר מצווה או כנס פוליטי שבבי לא נמצא בו. אם תפנו אליו לקבל מחיר טוב כל אולם באשדוד, ואם תבקשו הוא יסדר לכם מחיר טוב גם אצל עומר אדם ואייל גולן. הוא נבחר על ידי ״השבוע באשדוד״ לפני מספר שנים לאחד מעשרת המשפיעים של אשדוד. הוא מקושר מאוד לנבחרי ציבור ולבעלי עסקים וקבלנים.

ביום רביעי שעבר חיתן איש העסקים בבי פרחן את בנו עו״ד בן פרחן (25) עם בחירת ליבו לידור אדרי (25), שהיא בתו של איש העסקים מאיר אדרי. אדרי עוסק בעמילות מכס ומוכר כאיש עסקים אמיד מאוד, המשתדל שלא לבלוט בעושרו.

חתונה בקונספט של המותג היוקרתי ׳שאנל׳

 בנוכחות של יותר מ-1200 מוזמנים התקיימה החתונה המפוארת. החתן בן פרחן סיים באחרונה תואר משפטים ועבר את מבחני לשכת עורכי הדין, הכלה לידור עובדת עם אבא בתחום של עמילות מכס. החתונה התקיימה במלון ׳דיוויד אינטרקוטיננטל׳ המפואר בתל אביב, שהופק על ידי חברת ׳אוסקר׳ הפקות בבעלות ארז אדרי, ומי שהקדים להגיע לחתונה הספיק אף לראות את החופה שנערכה של רקע הרומנטי של השקיעה בים, שהרב המקדש היה רבי חיים פינטו.

האירוע עוצב בסגנון קלאסי בהשראת בית המותג היוקרתי ׳שאנל׳, וכל קירות האולם קושטו בתמונות בהשראת הפרחים של המותג ׳שאנל׳. גם הכסאות רופדו בבד מיוחד בהשראת המותג היוקרתי ועל השולחנות הונחו סידורי פרחים ונרות שהסתכמו במאות אלפי שקלים, כשמאות אנשי צוות עמלו על האירוע יומם וליל. על עיצוב שלוש שמלות הכלה הופקדה המעצבת ברטה, ועל התיעוד סטודיו ׳קמליה׳.

לוח הזמנים של החתונה

לכל אורח הונח על הצלחת המרכזית לוח זמנים מסודר עטוף בפפיון שחור בהשראת הפפיון של ׳שאנל׳ שבו נכתב באותיות קידוש לבנה איך הערב הולך להיראות, כדי שחלילה לא תשתעממו או תרצו ללכת מוקדם הביתה, ואיזה אוכל יוגש לכם בדיוק מבית היוצר של קייטרינג ׳פלפל׳ והשף יגאל אזולאי. למתענינים בקולינריה אז לאורחים הוגשו במנות האפריטיף: טונה אדומה בשמן זית, פלפל ספרדי, לחם שיפון, פילה בקר כבוש במלח, כריך טוניסאי, מיקס פלפלים, אנדיב צבעוני לצד סלטים כמו עגבניות גריל קונפי, שניצל חציל וינגריט, קולרבו מדורה, חומוס תבשיל, כרוב בציר בקר, ומיקס פטריות יער שאלוט. במנות הראשונות: סמוסה בר ים מטוגנת, קבב לוקוס צרוב, עלי גפן בפירורי לחם יפנים וסיגר פיתה דרוזית. ואם נעבור למנה העיקרית אז לאורחים הוצע: סטייק פיילה במטעפת כבד אווז, קנלוני שקדי עגל קרם ערמונים, טומהוק חרוך בפחמים, צלע אסאדו בקרם תפוחי אדמה וצלעות בייבי טלה.

למחרת החתונה התקיים ׳שבע ברכות׳ במלון, ולשם כך עלו לבמה להקת ׳הפרוייקט של רביבו׳, ששימחו את החתן והכלה והאורחים. לאירוע החתונה קדמה לפני מספר שבועות מסיבת רווקות מפונפנת במיוחד בתוך וילה מפוארת, עם בריכת שחיה, בר קוקטיילים, מתנות לחברות הטובות וארוחה כיד המלך.  כמה ימים לאחר מכן התקיימה החינה המפוארת באולמי ״גבריאל״ בנס ציונה בסגנון בוהו שיק, בנוכחות כ-600 אורחים, ובהפקת ״אוסקר הפקות״ ארז אדרי,  שבתוכנית האמנותית הזמרת נסרין קדרי והפייטן בנג׳מין בדואט מרגש.

כאמור, בסוף השבוע האחרון התקיימה שבת חתן, חלק מהאורחים שכללו בני משפחה וחברים טובים הוזמנו לסוף שבוע שהוקדש לשבת חתן, ושוריינו לשם כך כ-150 חדרים במלון בעלות של כ-2000 שקלים לחדר. האורחים נהנו משתיה וארוחות כיד המלך. ביום שישי בצהריים התקיימה מסיבת בריכה עם די ג׳יי ליאור אדרי מחברת ׳אינטרו׳, שהגיע לנגן בבריכת המלון. הנשמות הטובות מספרות על בקבוק יין בגובה של 1000 שקלים שהונח על כל שולחן, ובקבוקי וויסקי ושמפניה מהשורה הראשונה שנשפכו כמו מים.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן