חשיבה חיובית – חלק ב'

מדור המיסטיקה, טיפים וזוגיות

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

המוח שלנו מאומן בלהיות עמוס בשורה ארוכה בלתי פוסקת של מחשבות בעלות אופי שלילי. המוח רגיל מדיי בלהיות טרוד, כועס, הרגשת חרדה וטראומות מהעבר. יש לשחרר את כל מה שמציק לנו ולהתרכז בחשיבה חיובית וגישה חיובית לחיים. בנוסף מוטיביציה אפשרות לגישה חיובית ע"י אימון אישי וסרטונים כיצד לשחרר מחשבות שליליות, ולהתמיד כל יום בהקשה לסרטונים רבים שיש באינטרנט [זה מאוד יועיל לכם]. 

טיפים לחשיבה חיובית:

1- המוח קולט כל מה שקורה לנו בחיים על ידי פלט של מחשבות שליליות, וחשוב לדעת שמה שהיה שייך לעבר הוא יחלוף מעצמו. התרכזו יותר בעתיד ואל תחשבו יותר מדיי, דמיינו את הבעיה בתוך ענן אשר לבסוף נעלם. דמיינו דמות שפוגעת בכם בתוך כדור אור שמתגלגל בים ונעלם.

2- חשוב לפתח מודעות שטומנת בחובה את היכולת להבין תהליכים ולשאוף לשינוי חיובי יותר.

3- מומלץ מאוד לשנות הרגלים מזיקים ולהתרחק מכל אדם או מקום שגורם לנו לדברים שליליים.

 4- אפשר לסלק את השלילי ע"י מודעות, אימון אישי או מדיטציה בהנחייה, ולפתור את כל הבעיות ומה שמציק לכם אחרת זה שוב כמו גלגל חוזר אלינו. יש לעשות "טיפול שורש" ולפתח מודעות עצמית גבוהה יותר.

5- עצם זה שאתם חיים זאת מתנה גדולה לקום בבוקר והעיקר שאתם בריאים ושלמים. הטוב והרע זה חלק מחיינו, ויש להעריך את החיים כי החיים יפים.  אם יש לכם מחשבות אז יש לכם רגשות, ואפשר לטפל בכל בעיה ובסוף הכל מסתדר. נצלו כל יום את החיים ואת היופי שבהם, תהיו שמחים בחלקכם ותמיד תחשבו שיש צרות ובעיות יותר קשות ממה שנדמה לכם ודעו שישנם צרות גדולות יותר בחיים.

 6- סלחו לעצמכם, שחררו ריגשי אשמה והשלימו עם העבר שלכם. אל תשמרו טינה לאחרים וסילחו לאנשים – זה ישחרר גם רגשות שליליים שלכם. העבר שייך לעבר, התמקדו בהווה ובעתיד והרווח כולו שלכם.   

7- גם רגשות שליליים כלפי עצמכם וכלפי אחרים זה עול מיותר שרובץ על הגב והנפש שלכם. אם תשלימו עם הבעיות שיש ותבינו שהחשוב זה לטפל בהם ולשחרר את כל המחשבות השליליות במחשבות חיוביות. צרות יש לכל אדם ולא רק לכם, וזיכרו שכעס הוא בחירה, וגם להיפגע או להיעלב זו בחירה. אם אתם רוצים החלטות טובות נסו ליישם אותם במציאות. תחשבו היטב לפני שאתם מגיבים לכל דבר, לנסות ולעבד נתונים בראש ורק אז להגיב בצורה חיובית.

8- רישמו על דף בכל יום טראומות, פרידות, כעס או כל דבר שפגע בכם ולאחר מכן לשרוף את הדף, ואז להגיד – שחררתי, ושחררתי את כל השלילי ואני מתרכזת בעתיד ובחשיבה חיובית. [התרגיל הזה מועיל המון].   

  אתר האינטרנט שלי-  www.leageva.co.il   

לקריאה בנומרולוגיה, טארוט, קפה, ייעוץ זוגי, תכשיטי קבלה  אימון אישי ניתן לפנות לטלפון 052-8619838
       

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן