חריקות במועצה: חברי קואליציה סולקו מחדריהם בעירייה

חברי המועצה מהקואליציה יניב קקון ועו"ד אלי נכט, הוצאו ממשרדיהם בהוראת המשנה למנכ"ל העירייה, דינה בר אולפן. הם נדרשו לפנות את חדריהם תוך זמן קצר, מהסיבה כי בעירייה יש מצוקת חדרים. האם זה קשור, למשל, לעובדה שחבר לסיעתו של קקון, מאיר אברג'ל הצביע נגד תכנית מלון ב׳לידו׳? או פגיעה בנכט שהוא ׳עצמאי מידי׳ לטעם הנהלת העירייה? נכט: "אני עוד אחשוף מי עומד מאחורי המלכים נגדי ולמה? קקון: "לא בוחן כליות ולב"

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

חברי המועצה מהקואליציה, יניב קקון ועו"ד אלי נכט, נדרשו לפנות מידית את חדריהם בהודעה מפתיעה, במייל, מהמשנה למנכ"ל העירייה, דינה בר אולפן. מדובר בחדרים שקיבלו על מנת להיות בקשר עם הציבור. "בשל מצוקת מקום חריפה לעובדי עירייה, אני נאלצת לבקש מכם לפנות את המשרדים בקומה 4" כתבה להם בר אולפן. "אני יודעת שמדובר בנושא רגיש, אולם, כל מאמציי למצוא חלופה לא צלחו. ודרישות העבודה מחייבות את הפינוי. מנהל בית העירייה יסייע לכם במה שנדרש לטובת אריזה ופינוי עד סוף השבוע".

אכן קיימת מצוקת חדרים בבניין העירייה. אפילו סגנית ראש העיר, שרון מרק לךא נמצא לה לשכה והיא מוקמה במשרדי המשכן לאמנויות הבמה. אלא שנשאלת השאלה הנדרשת מה גרם להודעת הפינוי? האם באמת מצוקת חדרים, או שמא יש סיבה אחרת? האם השניים משלמים מחיר בשל התנהלותם כחברי מועצה שהייתה לצנינים בעיני קברניטי העיר?


יניב קקון הוא חבר בסיעת ׳אשדודים׳ כמספר שניים שלו הוא חבר המועצה מאיר אברג’ל, שהחליט במצפון נקי, בוועדה לתכנון ובנייה שלא להצביע בעד שינוי תכנית המלון בחוף ׳לידו׳. האם התשלום להצבעה נגד הקואליציה בא מהר וחד? או שזה מקרי?. "ההודעה שעלינו לעבור מהחדר שמשמש אותנו לקבלת קהל ומפגשים עם תושבים אמנם מצערת" אומר לנו קקון, “עם זאת אנו מכירים בצפיפות ובצורך הממשי שיש לעובדי העירייה ולכן נעתרנו לבקשה. אנחנו סומכים על הגורמים העירוניים שימצא פתרון בהקדם האפשרי. בקרוב נפרסם מקום מפגש חלופי לקבלת קהל כי מפגשים עם התושבים הם הדבר החשוב באמת".
האם זה קרה בגלל ההצבעה נגד הרחבת המלון בחוף ׳לידו׳?
"אני לא בוחן כליות ולב וכל השאר השערות ופרשנות. אני לא עוסק בזה".

נכט: "מקווה שהעירייה תחזור בה מההחלטה"

חבר המועצה עו"ד אלי נכט, שגם הוא נדרש לפנות את החדר נחשב לעצמאי מאוד בדעותיו ובמעשיו. בהסכם הקואליציוני הוא אמור לקבל את תפקיד סגן ראש העיר, לאחר שיחליף במחצית הקדנציה את הסגנית שרון מרק. בהסכם גם נקבע שהוא ישמש כיו"ר תאגיד׳ יובלים׳, תפקיד שעד כה הוא לא מקבל מסיבות שונות ומשונות. האם סר חינו בעיני ראש העיר וההנהלה?. "אשמח בבקשה לקבל מידע ומספרים מדויקים בדבר המצוקה המדוברת והצורך במשרדים" תוהה עו"ד נכט. "כמה עובדים ואילו שאין להם חדר? מדוע עלתה הסוגיה דווקא עכשיו? האם נלקח בחשבון שכל קומת הגבייה מתפנה עוד מעט? מי עתיד להשתמש בחדרים שלי ושל יניב עם יציאתנו, היות שמדובר בלשכה מהודרת שלא מתאימה לכל עובד. יתרה מכך מדובר היה בהבטחה אישית של ראש העיר במו"מ הקואליציוני. האם זה אומר שתסופק לי חלופה? או אם מדובר בהפרה של אותה הבטחה?".
מה אתה חושב? שזו פגיעה מכוונת? מישהו מחפש להציק לך?
"אני מבטיח שלאט לאט אני אספר מי עשה ולמה הוציאו אותי מהמשרד. יש לי סיכומים עם לסרי שיהיה לי משרד לקבל את תושבי העיר ולתת מענה. לצערי בזמן האחרון כולם עדים על דברים מסריחים שקורים. המסר שלי הוא שבפוליטיקה אין שום דבר מקרי. הרי לא ייתכן שבתקופת זמן קצרה נשלחו שליחים מטעם לתקוף אותי ברשתות החברתיות. כחבר מועצה מעולם לא קיבלתי שקל אחד. הכל בהתנדבות. יש לי משרד עורכי דין ואני משרת את הציבור. לאורך זמן אני חש נדחק על ידי גורמים שאני לא נאה להם מסיבות בעיתיות ואינטרסנטיות שעד כה לא קבלתי את תפקיד יו"ר תאגיד ׳יובלים׳. בתפקיד הזה היו גבי כנפו, ד"ר אלי לחמני, צחי אבו ואני כעת גם לא מצליח. למה? זה לא סתם קורה. אני מקבל מכתבים אנו אנונימיים מכפישים. כותבים שתעודות ההשכלה שלי מזויפות. הכל מכוון. כנפו מגיע לישיבות של ׳יובלים׳, למרות שאינו נושא בשום תפקיד. אמרתי 'מה אתה עושה כאן?' אומר לי: 'אני כאן שלא תעשה טעויות'. זה נשמע מסריח ומאיים. אחר כך הוא שולח את העוזר שלו שמטנף עלי. מישהו משקיע עלי ומכפיש. וכעת מגיעים לשלב של החדר שלקחו לי”.

ממלא מקום ראש העיר עו"ד גבי כנפו מסר בתגובה לטענותיו של נכט:
"עצוב לי לראות חבר מועצה שמתקשה להתאקלם ולהבין מהו תפקידו של חבר מועצה כפי שחבריו הצליחו ללמוד. הוא לדעתי צריך לעבור תהליך ולא להיתפס לדברים טכניים. בחברת יובלים אולי הוא לא יודע וחבל, אני מייצג את העירייה באסיפה של החברה, ובאותה ישיבה מדוברת הסברתי לו זאת. בסך הכל נכט קיבל הסכם קואליציוני מעולה עם תפקיד של סגן ראש עיר בחצי הקדנציה, את תפקיד יו"ר יובלים, שאני לא אשם שהוא לא מקבל את התפקיד ותרבות של העולים. משום מה הוא נגרר ומצער לשמוע את דבריו ואני מקווה שיתעשת ויחזור לתפקד למען בוחריו"

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן