חצי אשדודית חצי דנית

>שני עטר נולדה בדנמרק לאבא ישראלי מאשדוד ולאמא מדנמרק. בעונה האחרונה שיחקה עטר בקבוצת מכבי בנות אשדוד בכדורסל ובעונה הבאה תשחק במכללת 'פאלם ביץ" בארה"ב. לאחרונה השילה ממשקלה 25 קילו והחל מהשבוע שעבר היא גם דוגמנית, שלוהקה לטובת קמפיין האופנה של הבוסית במיל׳ שלה טאלי קריאף ("המטרה העיקרית היא כדורסל")

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

היא נולדה לפני 19 שנה בעיר 'קופנהגן', בירת דנמרק. אביה הוא תושב אשדוד לשעבר ויש לה משפחה גדולה בעיר, שהיא מקפידה לבקר בכל שנה. העונה היא הייתה גם חלק מסגל השחקניות של קבוצת מכבי בנות אשדוד מליגת העל בכדורסל נשים, לאחר שמנהלת הקבוצה, טלי קריאף החתימה אותה באשדוד. קריאף היא גם מעצבת אופנה ידועה ואת קו הבגדים החדש שלה, שנקרא 'טלולה', מפארת הדוגמנית/שחקנית כדורסל שני עטר, שהשילה ממשקלה בשנה האחרונה, 25 ק"ג.

תכירו את שני, המתנשאת לגובה 1.87 מטרים. שחקנית נבחרת העתודה של דנמרק בכדורסל נשים ומהעונה הקרובה, שחקנית כדורסל בליגת המכללות האמריקאית היוקרתית, במכללת 'פאלם ביץ', שם תלמד גם הנהלת חשבונות. בעונה שחלפה, שיחקה עטר במכבי אשדוד ובינה ובין טלי קריאף נוצר חיבור מיוחד, שהוליד את הקטלוג החדש של האחרונה. בראיון מיוחד ל'השבוע באשדוד', מספרת עטר על הקשר שלה לאשדוד ולטלי קריאף, על השינוי שעברה, על הכדורסל בחייה ועל חלומות שהגשימה ועוד תגשים.
מה המשמעות של העיר אשדוד עבורך?
"אני מגיעה לאשדוד בכל שנה מאז שנולדתי. יש לי הרבה בני משפחה כאן. סבתא שלי גרה פה. יש לי פה גם דוד ודודה והרבה בני דודים. אז המשמעות של העיר עבורי היא משפחה והרבה זמנים טובים."
איך השיתוף פעולה עם טלי במגרש ומחוצה לו?
"על המגרש היא תמיד תומכת בקבוצה והיא מריעה לנו בכל משחק ומשחק! מחוץ למגרש היא כמו אמא שנייה בשבילי. היא עזרה לי הרבה השנה."

איך הצלחת לרדת 25 ק"ג?
"פשוט התחלתי לאכול בצורה בריאה. שיניתי את התפריט בצורה רצינית למאכלים עם חלבונים, כמו עוף, טונה ועוד. ואז התאמנתי חזק והרבה. רק לאחרונה התחלתי לדגמן למותג של טלי."
האם את רואה את עצמך ממשיכה כדוגמנית?
"אני אשמח לעסוק בתחום. אבל המטרה העיקרית שלי נשארה הכדורסל. אם ההזדמנות תצוץ אני אקפוץ עליה."

עם הפנים לאירופה

מה הציפיות שלך מקריירת הכדורסל שלך?
"אני הולכת לקולג'. לאחר מכן אני מתכננת לשחק כדורסל מיקצועני באירופה כמה שנים."
איך את משווה את רמת הכדורסל בישראל לזו בדנמרק?
"הרמה בישראל היא הרבה יותר גבוהה מאשר בדנמרק. אין הרבה אנשים שמשחקים כדורסל בדנמרק, ככה שזה קשה להפוך את זה לספורט ברמה גבוהה."

איך התמודדת עם משבר הקורונה?
"זה היה קשה בשבילי, התגעגעתי מאוד לכדורסל. אבל אני בן אדם מאוד יצירתי ומצאתי דרכים טובות להעביר את הזמן וגם התאמנתי הרבה בבית."

מה החלום הכי גדול שלך?
"החלום הכי גדול שלי הוא אחרי קריירת הכדורסל, להקים חברה משלי ולהיות יזמית. אני לא בטוחה באיזה תחום אבל אני מניחה שאברר את זה בעצמי."
מה עם זוגיות?
"כרגע אני פנויה".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן