חלון העברות סוער במ.ס אשדוד, האדומים ועירוני מתקשות

מסקוטלנד. הרכש המבטיח והצעיר של מ.ס אשדוד. צילום: דוברות מ.ס אשדוד
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

מ.ס אשדוד עברה שבועיים מעניינים ונחלצה לראשונה העונה מהקו האדום, כשעלתה למקום ה-12 לאחר ניצחון מפתיע על מכבי בני ריינה ותבוסה להפועל תל אביב 3:1, בשבת האחרונה. ביום שלישי האחרון, ערב סגירת חלון ההעברות, הקבוצה עשתה מספר שינויים. לאחר מו"מ קדחתני, המגן השמאלי היהודי-קולומביאני דוד קופרמן עזב את הקבוצה וחתם בהפועל תל אביב. קופרמן שיחק כשנתיים באשדוד ולקח חלק ב-31 משחקים.

מנגד, החלוץ הצעיר סתיו נחמני חתם במועדון עד תום העונה במסגרת עסקה השאלה ממכבי חיפה. נחמני בן ה-21 פתח את העונה בסט. מירן הסקוטית, כאשר לפני כן שיחק בליגת העל במדי הפועל נוף הגליל, בית"ר ירושלים, הפועל חדרה ומכבי חיפה. נחמני שזכה באליפות ובגביע המדינה, משתייך לסגל נבחרת ישראל הצעירה, וכעת מצטרף באופן רשמי לסגל הקבוצה.

מ.ס אשדוד תארח מחר (שבת) בשעה 18:00 את הפועל פתח תקווה למשחק תחתית לוהט, בו יש לה הזדמנות חגיגית לברוח מהקו התחתון.

הליגות הנמוכות: אדומים ומכבי עירוני אשדוד מתקשות

שבוע קשה עבר על שתי הקבוצות האשדודיות בליגה א' דרום. בצד האדום של העיר, א.ס אדומים אשדוד בנתה קבוצה חזקה, שגדושה בכוכבים, עם יומרות לעליית ליגה בסיום העונה וחזרה לליגה הלאומית. בפועל, הקבוצה רשמה חמישה ניצחונות בלבד, שש תוצאות תיקו ושלושה הפסדים ב-14 המשחקים הראשונים של הליגה. בשלושת המשחקים האחרונים הקבוצה לא הצליחה לנצח, ה"מיני משבר" הגיע לשיאו ביום שלישי האחרון, כשהקבוצה אירחה את שמשון "פזטל" תל אביב והפסידה 2:0 והתדרדרה למקום השישי, שלא מספיק בשביל להעפיל לפלייאוף העליון. ביום שישי (היום) הקבוצה תצא בשעה 12:40 לאצטדיון טוטו חולון ושם תיאבק על המקום החמישי עם מ.כ ירמיהו המקומית.

בצד הצהוב של העיר, מכבי עירוני אשדוד התקשתה להצהיר יותר מדי על העונה, "פוצצה" את הסגל בשחקנים צעירים. וכעת, לאחר כחצי עונה, הקבוצה נמצאת ללא מאמן קבוע, תחת הנהגתו של ברוך דגו, אך נדמה שמאז המשחק נגד הפועל חיפה מליגת העל בגביע המדינה ובו נגרפו הרבה מחמאות, הקבוצה נמצאת בירידת מתח. למעשה, הקבוצה לא ניצחה חמישה משחקים רצופים, מתוכם רשמה שלושה הפסדים. ביום שלישי האחרון, הקבוצה הפסידה 1:3 להפועל כפר שלם מצמרת הטבלה. היום ב-12:45 הקבוצה תארח את מ.ס דימונה, מהמקום השני בטבלה, אחת הקבוצות היותר איכותיות בליגה, למשחק בו יהיה קשה מאוד להיחלץ מהמשבר. אגב, בשני האחרון, הקבוצה החתימה את החלוץ דניאל איבגי, שהגיע מאותה דימונה, מדובר בחלוץ בן 22 ואת העונה הוא פתח בדימונה, אך היה שותף בשישה משחקים בלבד, בהם עלה בעיקר כמחליף ועדיין לא כבש שער העונה. בעונה האחרונה, איבגי כבש חמישה שערים במדי דימונה.

כדוריד: שינויים בעמדת המאמן

הפועל אשדוד בכדוריד העפילה לבית העליון בליגת העל בכדוריד, כמצופה ממנה, אך פתחה אותו בשני הפסדים, שהאחרון ביניהם היה למועדון כדוריד חולון 32:31. לאחר ההפסד הקבוצה עשתה מספר מהלכים מעניינים בגזרת הצוות המקצועי והמנהל המקצועי ולדי קופמן חתם לשלוש שנים נוספות כמנהל המקצועי של מחלקת הנוער של המועדון. בגזרת המאמן, נלה מאטיץ' הסרבי עזב את הקבוצה עם פרוץ המלחמה ומי שקיבל את המושכות היה אמיר דן, עוזר המאמן. כעת, אסף לוי חתם בקבוצה ומונה למאמן הראשי. לוי בן ה-45, הדריך בעבר בליגת העל בנס ציונה וברמת השרון, ושימש במשך כ-4 שנים כעוזר מאמן הנבחרת הלאומית, וכמאמן הנבחרות הצעירות. דן חזר לעמדת עוזר המאמן. בקבוצה הבהירו: "המהלך הזה נעשה בשיתוף ובהסכמה עם אמיר, שממשיך איתנו באגודה, גם בבוגרים וגם בקבוצות הצעירות, והכל ברוח יפה כמו שבהפועל אשדוד יודעים להתנהל מול מאמנים ושחקנים. רצינו לעבות את הצוות המקצועי ולמצוא פתרונות למצב, מאחר שאמיר קיבל את הקבוצה במצב לא פשוט, אחרי העזיבה של מאטיץ', ללא עוזר, והוא ראוי להערכה. אסף לוי ישמש כמאמן ראשי. הוא היה מאוד מרוצה מהפנייה, ומיד הביע את הסכמתו. נאחל לו ולקבוצה הצלחה ביעדים – העונה ובעונה הבאה".

הקבוצה תארח היום את א.ס רמת השרון ברבע גמר גביע המדינה במקיף ט' בשעה 14:00. בשלוש השנים האחרונות, הקבוצה זכתה בגביע המדינה.

כדורסל: מכבי אשדוד במקום הראשון

קבוצת הכדורסל האשדודית ממשיכה במסע הקסם הארצי שלה לחזרה לליגה הלאומית והיא מוליכת הטבלה לאחר עשרה מחזורים. הקבוצה עם תשעה ניצחונות והפסד, האחרון שבהם, 75:59 נגד אליצור רמלה. השבוע הקבוצה תארח את אליצור נחל שורק.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן