חלומות של אחרים

השבוע פגשה מכבי ת"א את רד בול זלצבורג במסגרת מוקדמות ליגת האלופות. 'אקס' מ.ס אשדוד דן ביטון הבקיע שער נפלא והצטיין בהפסד 1-2. דור תורג'מן אובחן כחיובי לנגיף קורונה

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

ציפינו לראות השבוע את החלוץ האשדודי בן ה-17 דור תורג'מן בסגל האלופה במשחק החשוב במוקדמות ליגת האלופות. אך הגורל רצה אחרת ודור המוכשר נמצא חיובי לקורונה, כמו שחקנים נוספים במכבי ת"א, שנאלצו להחסיר את המשחק. במקום זאת זכינו לקבל טעימה נוספת מכוכב מ.ס אשדוד לשעבר דן ביטון, שנראה כמו שחקן מליגה אחרת.
זה היה עוד ערב מוזר בכדורגל הישראלי, בחסות נגיף הקורונה, שגרם לאלופה, להגיע למשחק מוקדמות ליגת האלופות בבלומפילד מול קבוצת הפאר העשירה מאוסטריה, עם חיסורים משמעותיים, שגרמו לאחרונה להתגבר בקלות על המשוכה הישראלית. מי שבלט כאמור במכבי ת"א היה היהלום הבאר שבעי, לשעבר במ.ס אשדוד, דן ביטון, שהפיח תקוות רומנטיות בצד הצהוב, כשכבש באמנות את שער היתרון לזכות מכבי, בהקפצה אלגנטית ברגל שמאל כבר בדקה התשיעית. הוא הוסיף לשער עוד כמה איומים מעניינים על השער והיה היחיד בצהוב, שנראה מתאים לליגה של הגדולים. מוזר שביטון בן ה-25, השחקן הבכיר בסוכנות השחקנים השוקעת של דודו דהאן, היה צריך לצאת לליגה הבולגרית, בכדי לקבל את ההכרה כאחד השחקנים המובילים בכדורגל הישראלי ואת החוזה המיוחל בקבוצה גדולה.
מלבד מהלכי הקסם של דן ביטון, מכבי ת"א לא הרשימה, החזיקה מעמד מחצית אחת בלבד ולא הצליחה להוות יריב אמיתי לזלצבורג האימתנית, ששלטה ללא עוררין והבקיעה פעמיים בפתיחת המחצית השנייה. למרות הנסיבות המקלות, ההכנה הלקויה והפערים הפיזיים, מצופה מקבוצה כמו מכבי להיראות תחרותית יותר.
תקופה לא טובה עוברת על האימפריה הצהובה, שלצד האכזבה במוקדמות הצ'מפיונס, תתקשה בזירה המקומית לשמור על כתר האליפות, לנוכח הפתיחה המרשימה של מכבי חיפה וברק בכר. אך חמור מכך, מכבי לראשונה מזה הרבה שנים, נראית אובדת עצות ומשוועת לשני השחקנים הכי יצירתיים שהיו לה בעונות האחרונות, עומר אצילי ודור מיכה, שהוגלו לאי השכן. כשרוצים למצוא חן בעיני שתדלניות טרחניות, מפסידים אליפות וכנראה גם את ההגמוניה בליגת העל וכל זאת על כנפי ה'פוליטיקלי קורקט' והמוסר הכפול.
ועוד כמה מילים על מוסר כפול. במחצית המשחק, מהרמקולים הענקיים באיצטדיון בקעה מוזיקה רדודה, בעלת מסרים מיניים שובניסטיים. מרגי הכוכב הצעיר ויפה התואר שר דואט עם נועה קירל ואומר לה: "מותק… הדופק עולה, מחר לא נזכור את מה שהיה. תזמינו לי אמבולנס". לאחר מכן כוכבת פופ אנגלייה שרה (תרגום חופשי): "ארכב עליך כל הלילה… בוא נהיה פיזיים". אם זאת התפאורה במשחק הכי חשוב העונה של מכבי- מיכה ואצילי, יכולים לחזור דרך הדלת הראשית.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן