ח"כ ליברמן: "לכצנלסון אין השפעה על החרדים והעירייה לא עושה כלום נגדם"

יו"ר מפלגת ישראל ביתינו הגיע הבוקר לאשדוד ודיבר עםעתונאים על המוהמות אתמול של החרדים ותקף את הממשלה והעיריה. "אם אהיה שר אוצר אשלול לחרדים תקציבים הם ילמדו רק לימודי ליבה" . והבדיחה הגדולה: בעוד הוא מדבר בישיבת גדודנא הסמוכה למקום שהוא דיבר למדו כרגיל.ליברמן: "דורש לסגור את הישיבה ולהוציא צו סגירה מייד"

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

בדיחה: בעת ביקורו של יו"ר מפלגת 'ישראל ביתנו' שהגיע מוקף כוחות גדולים של שב"כ ומשטרה פעלה ישיבת גרודנא כרגיל, פעילות של תלמידי הישיבה, שבגינה אתמול פרצו מהומות גדולות, שהסתיימו במערים ופצועים והרבה שנאה וזעם.ליברמן: "דורש לסגור את הישיבה ולהוציא צו סגירה מייד"

במהלך המסיבת העיתונאים של ח"כ ליברמן , שהגיע ללא נציגו בעירייה, סניה כצנלסון הוא תקף את החרדים וטען כי צריך לשלול לחרדים שמסיתים , תקציבים. הוא ציין כי בממשלה הבאה אם יייכנס אליה יבקש את תיק האוצר ויעשה סדר בעניין, ויתן להם רק לימודי ליבה.

בהצהרה שנתן תקף קשות את החרדים: "הם קיבלו קנס לא ישלמו. אין שום קשר בניהם לבין יהדות . מה שהם עושים זו עבודה זרה. חילול השם הם עושים.. לא מבין עד כה למה לא הוציאו צו סגירה. הם הפרו הפרה בוטה הפעלת אלימות נגד שוטרים שנפצעו. מאות לקחו חלק. כלום כרגע הישיבה פתוחה. מדברים על הישיבה שמטיפה נגד ציונות נגד חיילים ונגד שירות. הם מפעילים אלימות נגד חרדים שמתגייסים. זה בניגוד למסורת ובניגוד לערכים. בתנך שלנו כולם היו לוחמים. אין סתירה בין לימוד תורה ומלאכה. מדובר בבטלנים שלא עובדים. זה שלא הוציאו צו סגירה זו הוכחה שראש ממשלה נסחט. כל ראשי המפחגות שותקים כמו דגים. האוייב הכי גדול של הציבור החרדי זה שס ואגודה.אני רוצה שתהיה להם השכלה. כל עסקני שס זה להוריד אותם לאשפתות ולהחזיק אותם לנצח"

כנשאל מדוע הוא תוקף את כלל החרדים שגינו את הפלג המסויים שהפגין, הפלג הירושלמי אמר: "הם בעדם והם גינו רק למראית עין".

ליברמן התייחס לכוחות הגדולים שאבטחו את מסיבת העיתונאים ואמר : "מאוד מפתיע כשהייתי שר בטחון והייתי מסייר בגבול הצפול אל מול החיזבאלה לא הייתה כזו שמירה עלי. זה עצוב"

יצוין כי נציגו בעיריית אשדוד, סגן ראש העיר אשדוד, שמעון סניה כצנלסון, שנבחר באג'נדה נגד התנהלות החרדים וכיום משמש בקואליציה עם החרדים לא הגיע לאירוע עם הבוס שלו ליברמן, כפי שעשה במהומות שפרצו לפני 4 שנים בביג. אז כצנלסון היה באופוזיציה ומועמד לראשות העיר והתלווה לליברמן לאירוע.

לשאלת מנחם גלילי מו"ל השבוע באשדוד איך זה שכצנלסון לא הגיע לאירוע השיב ליברמן: " לכצנלסון אין יכולת השפעה על החרדים. הוא אמנם יושב איתם בקואליציה אולם ראש העיר לסרי לא נותן יד בנושא . לכצנלסון אין יכולת השפעה בכלל. לסרי גם שייך לליכוד לא יתנו לו להיות נגד החרדים".

אמסלם. ליברמן בא לקושש קולות

בתגובה לדברי ליברמן מסר ממלא מקום ראש העיר אשדוד, יור שס אבי אמסלם את הדברים הבאים:

"אשדוד נחסמה היום לקראת מופע הפרובוקציה של ליברמן. מאות שוטרים, עשרות ניידות, מסוק באוויר, רחובות חסומים ותושבים שנצורים בבתים. אני תוהה, כמה עולה המופע ההזוי הזה למשלם המיסים?. האם יעלה על הדעת לחסום רחובות שלמים, למנוע מתושבים ועיתונאים גישה למקום – הכל עבור מקושש הקולות המתוסכל?. גאה בציבור תושבי העיר היקרים והפיקחים שלא נגררו לפרובוקציה הזולה. דברי הבלע שלו והמתקפות נגד הציבור שומרי המסורת אינם ראויים להתייחסות. מחזק את ידיו של ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי, מנהיג שמוביל את העיר, בין כל הקשיים והמורכבויות של הקהילות השונות".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן