עצוב: קבצת מכבי בנות אשדוד הפסידה ואיבדה את אליפות המדינה

מכבי בנות אשדוד אירחה הערב (חמישי) את אליצור רמלה למשחק החמישי של סדרת גמר הפלייאוף שבסופו היא הפסידה.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

נזכיר, אשדוד הפסידה בשני המשחקים הראשונים של הסדרה ובשני המשחקים האחרונים רשמה ניצחונות והשוותה ל-2:2.

רבע 1: המשחק נפתח לאחר שסרטים נזרקו על הפרקט. בשני הצדדים של המגרש הקבוצות התקשו לייצר נקודות, היידמן פתחה את המשחק עם 4 נקודות, ווקר הוסיפה שתי נקודות נוספות. כשהשעון הראה 4:41 לסיום הרבע הראשון, התוצאה הייתה 2:6 לאשדוד. רמלה השוותה זמנית ל-6:6, ושוב היידמן עם שלשה פתחה פער קטן. אולם סלים של אוסטין ובבקינה הפכו את התוצאה, 12:9 לרמלה בסיום הרבע.

רבע 2: רמלה פתחה את הרבע השני בסערה, ריצה של 13:0 מסלים של אוסטין, בבקינה וברון פלג. המאמנת ל׳קו ווילינגהאם הבינה שהיא חייבת זעזוע ולקה פסק זמן כשהתוצאה 25:9. רק אז היידמן החזירה את האשדודיות למשחק עם סל, שלשה ועבירה שסחטה, יחד עם התעוררות של קמבייג שצימצמו ל-29:22. אקסית אשדוד אלישה קלארק קלעה מהעונשין, ווקר הוסיפה שלשה. ולמרות פתיחת הרבע הנוראית הקבוצות ירדו להפסקה שרמלה ביתרון 31:25.

רבע 4: כל העונה התנקזה לרבע הזה שנועל את המסע לאליפות. רמלה הגדילה את הפער ל-8 נקודות כשנותרו קצת פחות מ-7 דקות לסיום. אלא שאז, ווקר התעוררה וכפתה שיוויון 53:53, 2:30 דקות לסיום. קלארק ואוסטין ניגשו לקו וקלעו נקודה כל אחת, אחרי שהאשדודיות לא הצליחו לחזור לשיוויון, קלארק קלעה שלשה שקבעה 58:53, 1:07 לסיום המשחק. כהן קלעה נקודה אחת, למרות החטאות של בבקינה ואוסטין, רמלה ניצחה 62:54 וזכתה באליפות המדינה.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן