חילוף נשי במועצה: נונה אלטמן תחליף את אפרת אוחיון

אחרי כשנתיים ד"ר אפרת אוחיון מסיעת המקומיות עוזבת את מועצת העיר ותוחלף ע"י נונה אלטמן. בהמשך עתיד להתבצע חילוף נוסף ועו"ד קוני טובול תיכנס למועצה

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

נונה אלטמן-מור, יזמת פרטית ובעלת ניסיון בעשייה ציבורית, תחליף בשבוע הבא את ד"ר אפרת אוחיון. אלטמן-מור ניהלה בעברה את אגף הצעירים "כיוונים" במנהל החינוך בעיריית אשדוד, וכיום מנהלת עסק פרטי עם בעלה איתן לעיצוב ייחודי בבטון אשר פועל בארץ ובעולם.

בסיעת המקומיות הסבירו כי כל שמונה חברות הסיעה חולקות ביניהן את התפקידים בוועדות העירוניות למרות שרק אחת מהן מכהנת בפועל. מהסיעה נמסר כי "מבחינתנו מדובר בצעד חשוב, משמעותי ומרגש. עוד שלב בהתפתחות של הסיעה. מבחינת הציבור – שום דבר לא משתנה! אנחנו נמשיך לפעול למען העיר אשדוד שכל כך יקרה לליבנו, לקדם את האינטרסים של הורים וילדים בעיר, להביא את הקול הנשי והעוצמתי במלוא הדרו להחלטות המועצה והעירייה ולקדם את איכות החיים בעיר לטובת כולנו. כממונות על תחום הגיל הרך ועל הצהרונים בעיר, בשנתיים האחרונות יזמנו והוצאנו לפועל יוזמות מרגשות עבור הורי וילדי העיר, החל מרפורמת איחוד החוגים ועד לפתיחת קייטנות אוגוסט וגן אמאבא".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן