חיזוק משמעותי לרשימת קול הלב בראשות מאיר בן חמו: אבי שטרית

אבי שטרית :"כיום מעצם היותי ראש הקהילה הגדולה ומרכזית ברובע ה', וחיבורי למאיר בן חמו. לקחתי על עצמי את המשימה הכל כך חשובה ב31.10 לדחוף את "קול הלב" לצמרת העירייה"

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

במשך כ-3 עשורים כיהן אבי שטרית כמפקד שרשרת חיול בתחום הלוגיסטי בבקו"ם. "ומטבע הדברים פגשתי את כל מתגייסי ומתגייסות צה"ל והעיר אשדוד בפרט." אומר שטרית שהודיע כי הוא תומך ברשימת קול הלב בראשות מאיר בן חמו נכדו של מייסד קול הלב אלי בן חמו זצ"ל.


שטרית מספר :"השתדלתי לתת לכל מי שפנה אוזן קשבת, תמיכה ועזרה לכל מתגייס . לקראת סוף שירותי הצבאי החלטתי להפוך את העזרה והתמיכה אשר הענקתי בצבא, לעזרה ונתינה למעוטי יכולת בחיים האזרחיים".

עוד אומר שטרית :"כל חיי נעים סביב עזרה ונתינה לאחר כמו שחונכנו בבית אבא ר' יהודה שיטרית זצ"ל. כל חיי נמנעתי מפוליטיקה".

ש. ולמה כעת כן פוליטיקה?
"כעת לא מדובר בפוליטיקה, מדובר בעשייה. את מאיר בן חמו הכרתי לפני כ-עשור. כשהגיע אלינו לקהילה כ"שחקן חיזוק" לגמ"ח אשר עסוק בכל ימות השנה בעזרה לנזקקים. כבר אז אמרתי שמדובר ב"בינגו!". מיום הכרותינו, החיבור הלך וגדל. החשיבה על כל פרט, הרעיונות איך להגיע לעוד משפחות, איך לייעל את הגמ"ח מתוך רצון אמיתי לעזור ולא "לצאת ידי חובה".


ש.הכרת את הסבא אלי בן חמו?


"את הסבא אליהו בן חמו ז"ל אשר פועלו ידוע לכולם בעיר אשדוד הכרתי באופן אישי מעצם היותו חבר קרוב לאבא שלי ז"ל. תמיד דמות זו הייתה לנגד עיניי והייתה דמות להערצה וחיקוי. שהתבשרתי שמאיר מתמודד למועצת העיר הבנתי מיד שמדובר בצו השעה! כי חייב נציג שידאג לכל המגזרים ולאו דווקא למעוטי יכולתאלא לכל פונה ודורש בכל תחום. כיום מעצם היותי ראש הקהילה הגדולה ומרכזית ברובע ה', וחיבורי למאיר בן חמו
לקחתי על עצמי את המשימה הכל כך חשובה ב31.10 לדחוף את "קול הלב" לצמרת העירייה מתוך ידיעה ובטחון מלא שזאת התנועה שתסייע לכל תושב ולכל פונה."

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן