חזון הנביא יחזקאל

מ.ס אשדוד הביסה בשלישי בתוצאה 1-5 את בני יהודה (רביעייה לשגיב יחזקאל) והפסידה 0-1 בשבת להפועל ת"א, במסגרת פתיחת משחקי גביע הטוטו. יחזקאל: "תחושות טובות" * במוצ"ש, ב-21:00, מחזור 3 של גביע הטוטו: בית"ר ירושלים מגיעה. בשבוע הבא: פתיחת ליגת העל

צילום: טל אקוקה
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

אחרי פגרה קצרה, חזר הכדורגל ישראלי לטורניר גביע הטוטו, בפורמט קצר ושונה. בשבת האחרונה, במסגרת המחזור הראשון (מבין שלושה) אירחה מ.ס אשדוד את הפועל ת"א באיצטדיון היא' ללא קהל, בהתאם למגבלות משרד הבריאות. המאמן רן בן שמעון פתח במשחק הבכורה לעונת 2020/21 בהרכב הבא: משפתי, בן זקן, כהן, זסנו, מונטארי, אלאבי, הרוש, כנעאן, אבו עקל, גורדנה ודויד.
האירוע שהכי נזכור מהמשחק החלש אירע בדקה ה-23, כאשר טעות אומללה בהגנת מ.ס, גרמה להכשלה של הבלם הצעיר גיל כהן ברחבה על קשר הפועל, עמרי אלטמן, שגם כבש מהנקודה הלבנה וקבע את תוצאת המשחק: 0-1 להפועל ת"א. כהן גם הורחק בכרטיס אדום ישיר, על שופט המשחק נאאל עודה, שספג ממאמן מ.ס אשדוד ביקורות קשות על ההחלטה. במחצית השנייה מ.ס אשדוד ניסתה לחזור למשחק, אך ללא הצלחה. הבלם הסרבי החדש, ננאד סבטקוביץ' נכנס במחצית השנייה וערך את הופעת הבכורה שלו בקבוצה.
רב"ש אמר אחרי המשחק: "יכול היה להיות יותר טוב, אבל יכול להיות גם יותר גרוע. זה משחק שלקחנו בחשבון כחלק מההכנה. זה השתבש לנו עם אדום בדקות המוקדמות. ביחס למה שהתפתח, הגבנו בצורה יוצאת מין הכלל".
כעבור שלושה ימים, יצאה מ.ס לאיצטדיון 'בלומפילד' למשחק מול בני יהודה ת"א במסגרת המחזור השני. רב"ש ערך כמה שינויים ועלה בהרכב הבא: משפתי, בן זקן, ברדע, סבטקוביץ', מונטארי, אלאבי, עוז בילו, כנעאן, אבו עקל, יחזקאל ודויד. בשורות המארחת, פתח שחקן הרכש האשדודי החדש שלה, ניב זריהן, ששיחק מול קבוצת נעוריו. אשדוד ספגה כבר בדקה השישית, אחרי טעות בהגנה, אותה ניצל החלוץ המוכשר של הכתומים, רן בן שמעון, שכבש מקרוב והעלה את קבוצתו ליתרון 0-1 מוקדם, ששוב חשף בעיות בעורף האשדודי. המחצית השנייה הייתה מופע של איש אחד. שגיב יחזקאל כבש שלישייה בתוך 22 דקות (54 בהקפצה נאה, 72 בנגיחה ו-76 מול שער חשוף) וקבע מהפך יפה לאשדוד. בדקה ה-84 שלומי אזולאי שנכנס בהפסקה כמחליף, כבש את הרביעי בבעיטה יפה ובתוספת הזמן, יחזקאל הוסיף את החמישי של מ.ס עם בעיטה מסובבת עם החלק החיצון של הרגל וחגג רביעייה אישית מרשימה וראשונה בקריירה. בסיום: 5-1 למ.ס אשדוד שמשאירה לעצמה סיכוי להגיע לגמר גביע הטוטו. בכדי להיות שם אשדוד תהיה חייבת לנצח במוצ"ש את בית"ר ירושלים ולחכות למעידות של הפועל ת"א ומכבי פ"ת.
יחזקאל אמר בסיום: "תחושות טובות כמובן. זה כיף להבקיע רביעייה. רוצה להמשיך לעזור לקבוצה שלי בכיבוש שערים. הראנו אופי בסוף העונה שעברה וכן הראנו שאנחנו יכולים להגיע למקומות רחוקים. העונה נעשה את המאמצים ונלמד מהטעויות כדי להיות טובים יותר".

בסוף החודש ליגת העל חוזרת: פתיחה נוחה למ.ס

בסוף שבוע שעבר מנהלת הליגה פירסמה את לוח משחקי ליגת העל לעונה הקרובה. כמו משחקי גביע הטוטו, גם משחקי הליגה אמורים להיות ללא קהל, בהתאם למגבלות משרד הבריאות במלחמה נגד התפשטות נגיף הקורונה. במחזור הפתיחה שיתקיים בתאריך ה-29/8, נגיע לדבר האמיתי, בו תארח מ.ס אשדוד את עירוני קרית שמונה. כעבור שבועיים (פגרת נבחרות לאומיות) יצא לדרך המחזור השני, בו תצא אשדוד לבלומפילד ותתארח אצל הפועל ת"א. כעבור כשבוע, תגיע לאיצטדיון היא' העולה החדשה מכבי פ"ת ולבטח תרצה לנקום במ.ס אשדוד בצורה ספורטיבית, על ההישארות המדהימה בליגה, במסגרתה, פ"ת הייתה הקורבן שנשר לליגה השנייה. במחזורים 4 ו-5 תשחק אשדוד בחוץ מול בני יהודה ובבית מול מכבי נתניה וכך תסגור חמישה משחקים נוחים בפתיחת של העונה. אם לצוות המקצועי יש חזון להתברג בצמרת ובפלייאוף העליון, על מ.ס אשדוד לצבור בחמשת המשחקים הנ"ל מספר דו ספרתי של נקודות.
מפגשים בולטים נוספים: במחזור השביעי, מ.ס תצא ל'סמי עופר' למפגש מול מכבי חיפה בתאריך ה-24/10/20. במחזור התשיעי, שיתקיים ב-28/11/20 תגיע לאשדוד אלופת המדינה, מכבי ת"א. במחזור ה-13, ב-26/12/20, תצא מ.ס לאיצטדיון 'טדי' ותתמודד מול בית"ר ירושלים.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן