חופש אחרי שנת קורונה? דווקא כן!

צילום: לילי צרויה מימון
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

בני הנוער כבר יצאו לחופש הגדול והילדים יעשו זאת בעוד ימים ספורים. יש מי שמותח ביקורת על כך שבתום שנה כל כך שונה, בה הילדים נותרו ימים ארוכים בבית, הם שוב יוצאים מהמסגרת. בתור אמא וגם מורה אני יודעת, שדווקא בזמנים כאלו בלתי צפויים, חשוב להיות פתוחים וקשובים, כי אין נכון ולא נכון לכולם, אין שחור ולבן לכולם, והאמת היא דווקא בשטח האפור היחיד הספציפי שמתאים לכל אחד.

כמו בכל דבר בחיים, גם כאן כל אחד מאיתנו ומהילדים זקוק למשהו שונה וחשוב כדי למלא את הצורך שלו בזמן הקרוב, ולמה אני מתכוונת?

* ישנם כאלו שמרגישים שעבדו קשה יותר השנה והם ממש זקוקים לאוויר לנשימה, הם צריכים לנוח ולאגור כוחות לקראת הבאות. אנחנו בני האדם כמו סוללה וכשהיא מתרוקנת, מאוד חשוב למלא אותה.

* ישנם ילדים שמרגישים ששנת הקורונה הפכה אותם לילדים בודדים, מסוגרים ואולי גם נחלשים, הילדים האלו מאוד צריכים את בתי הספר של החופש הגדול כדי למלא מאגרים.

* ישנם ילדים שהרגישו שההורים השנה כל הזמן דווקא עובדים קשה מחוץ לבית, ולכן עבורם חשוב ליצור זמן חופשה משפחתי מסודר, למלא את החוסר.

* ישנם ילדים שפיתחו יכולות חדשות של למידה עצמאית, סקרנות, התפתחו בכיוונים חדשים, עבורם החופש יכול להיות מקפצה משובחת אם תנתבו אותו בכיוון הנכון ותוסיפו קייטנה מעניינת או אפילו רק חוג קטן חדש.

וכולם כולם זקוקים לחופש, רוגע, להתרחק מהמירוץ הזה, מהמרדף האינסופי אחרי המצוין, החדש, הבלתי מושג. סתם לפורר חול ים בין האצבעות, להביט אל האופק הכחול ולחשוב מה אני באמת רוצה ואיך אני חולם שחיי ייראו ב"ה בשנה הבאה, עם כל מה שיבוא בה, ולטובה נקווה.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן