חדר כושר לזכרו של איתמר ברוכים הי״ד

בני משפחתו של איתמר, מנהלת בית הספר, הזמר אסף אמדורסקי וד״ר לסרי.
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

חדר הכושר החברתי שנחנך במקיף י"א, הוא מיזם משותף של צוות החינוך הגופני וצוות הייעוץ החינוכי בבית הספר, שמטרתו לטפח בקרב תלמידים ותלמידות חוסן פיזי, חברתי, רגשי ומנטלי. בחדר הכושר מתקיימים אימונים פיזיים לצד שיח אישי רגשי, תוך יצירת מרחב בטוח ותומך עבור התלמידים. בטקס הפתיחה שהתקיים בשבוע שעבר בבית הספר, נכחו משפחתו של איתמר ז"ל, ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי, ראש מנהל החינוך, בוגרים, חיילים מהיחידה של איתמר ואורחים נוספים. הזמר והיוצר אסף אמדורסקי, ששירו "כוכב" התנגן בפלייליסט של איתמר, הגיע לטקס וריגש את הקהל בדבריו ובשירתו.

יוסף איתמר ברוכים הי״ד, סמ״ר בצנחנים גדוד 101, נפל ב-8.10.24 בעיר שדרות במהלך טיהור בתי תושבים אליהם הגיעו המרצחים. במסגרת שירותו שירת כלוחם ובהמשך יצא לקורס מ"כים ועבר להיות מפקד טירונים. לאחר מכן סמל מחלקה ולקראת סוף שירותו מונה להיות רס״פ.

"איתמר הקפיד על כושרם הגופני של חיילים שהיו תחת פיקודו, ומחלקתו אכן הצטיינה במדדי כושר ובימים אלו מחלקתו נלחמת בעומק רצועת עזה". העידו חבריו ומשפחתו הוסיפה: "איתמר היה חברותי מאוד חייכן אופטימי, אהב את המשפחה ואת בת זוגתו וזכה לאהבת אמת והרבה לבלות עם חבריו. אחד המשפטים שמייצגים את איתמרי הוא  'נפש בריאה בגוף בריא'. איתמר הקפיד על תזונה נכונה, על כושר גופני והיה אדם מאושר וחברותי מאוד, הוא תמיד חשב על אחרים ודאג להם. חדר הכושר החברתי הזה הוא הנצחה ראויה עבורו".

לזכרו של איתמר ברוכים

ברשומות האישיות שלו, איתמר כתב לעצמו איזה מפקד הוא רוצה להיות. המשפט הראשון שלו היה – "לא לוותר על אף חייל״ – והאחרון  ״תמיד לדחוף קדימה״. בשיר שאיתמר אהב ״כוכב״, כתוב: "תן את ימיך כמו טבעת יהלום…"

"כשמנהלת בית הספר הגברת לבנת זיק זימנה אותנו לפגישה וסיפרה על המיזם, מייד התחברנו והרגשנו שזו הדרך המתאימה ביותר להנציח את איתמרי שלנו". מספרת אורלי ברוכים, אימו של איתמר ז"ל. "אנחנו מודים מאוד לגב' לבנת זיק ולצוות מקיף י"א על היוזמה הברוכה, שבחרו במיזם כל כך חשוב, על הטקס המרגש והמכובד, על חדר הכושר היפה המקצועי ועל ההנצחה המדויקת, ומקווים שהרבה ילדים ייהנו ויתחזקו בו והוא יהיה מודל לבתי ספר נוספים".

"כאשר התבשרנו על האבדה הגדולה מייד ידענו שחדר הכושר החברתי המתוכנן לקום בביה"ס, חייב להיקרא על שמו ולהיות מוקדש להנצחתו" אמרה ליבנת זיק, מנהלת בית הספר, והסבירה כי מדובר ב"יוזמה המשלבת העצמה חברתית עם כושר גופני אשר היתה בצלמו של איתמר והיה לנו ברור שדמותו תהווה השראה לנערים ולנערות בתוכנית ובביה"ס. אנו מודים על הזכות שניתנה לנו לקחת חלק בחייו ועל הזכות להנציחו."

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן