חג הבנות באשדוד: ׳עיד אל בנאת׳

צילום: טל עבודי
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

עיד אל-בנאת, הוא 'חג הבנות' כמו בפסוק 'רַבּוֹת בָּנוֹת עָשׂוּ חָיִל', ונדמה שבעברית מודרנית  הכוונה ל'חג הנשים'. עיד אל בנאת ( عيد البنات ) חג הבנות הוא חג הנחוג בקהילות ישראל במקומות שונים בראש חודש טבת או בראשון לחודש העשירי, במועד הקשור לחנוכה, חג גבורת החשמונאים שהפך לחג גבורת 'החשמונאיות', בנות תקופות שונות.

בחגיגה הנשית באשדוד יוצג 'מסע בזמן'  סיפורה של אשת התקשורת  עדן הראל בהרצאה מרתקת ומשעשעת על הילדות, ההתבגרות, הדרך להצלחה, הזוגיות המתוקשרת עם עודד מנשה, החיפוש, ההתקרבות לדת, הסביבה המופתעת וההתמודדות היומיומית. שעה של סיפורי חיים משעשעים, מרגשים ובעיקר מעוררי מחשבה. עוד תשתתף הזמרת, הפייטנית והיוצרת  עדי אלבחר  בקטעים ממופעה "עומקא דליבא". אלבחר,  זמרת מרגשת בעלת גוון קול עמוק ,ייחודי ומרטיט לבבות שרה במגוון רחב של שפות, ומתמחה בשירת פיוטים ממיטב מסורות ישראל. המוזיקה האנדלוסית אשר ספגה בילדותה והסלסולים הייחודיים בוקעים מקולה של עדי בטבעיות וחום הלב וחודרים לכל מאזין פנימה.

צילום: יקטרינה בורינדי

'עיד אלבנאת', מוצ"ש, 4.12.21 בשעה 20:30, אולם מופעים ישיבת 'נווה דקלים', רח' הנביאים 44, אשדוד. כרטיס: 35 , להזמנות:055-6850150 (רחלי)

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן