חגיגות העצמאות באשדוד: עד 70,000 שקלים לאומן עם דגש על כוחות מקומיים

חגיגות יום העצמאות השנה יהיו צנועות יותר וכפי שראש העיר ד״ר לסרי הבטיח לא יותר מ-70,000 שקלים לאומן. החגיגות יהיו בארבע במות עם דגש על אומנים מקומיים וכן עמיר בניון ואודיה אזולאי

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

 חוגגים עצמאות 2022 באשדוד ושומרים על הקופה הציבורית. לא עוד אלפי שקלים להופעות זמרים מפורסמים. אלא שמים דגש על תוצרת מקומית ומשלמים עד 70,000 שקלים לכוכבי חוץ והשנה יגיעו עמיר בניון ואודיה אזולאי. אירועי יום העצמאות יתקיימו בציר בילוי חדש שנבנה בעיר וכולל בימת נוער באמפי, במת הילדים ובמת משלנו בחניית חוף לידו (אחת בקצה הצפוני ואחת בקצה הדרומי) ובמה חסידית בפארק אלישבע. בהתאם להחלטת ראש העיר, יערך מופע זיקוקים אחד מ-2 מקומות שונים.

להלן  פירוט הבמות והאירועים:

במת הנוער באמפי

פתיחת שערים בשעה 19:45. בתפריט: יורם סוויסה, קווין רובין, גל אדם, דן ביטון, עומר חזן, אודיה אזולאי תנעל את ההופעות, ולאחריה די.ג'י עד 2 בלילה.

במת הילדים

פתיחת שערים בחניית חוף לידו ב-20:15. לירון האווירון וקרקס ארנה, קופיקו, רוי בוי, זיקוקי דינור, מופע טיקטוק, הרקדת סלסה. סגירת במה בחצות.

במה משלנו

פתיחת שערים בחניית חוף לידו ב-20:15. להקות עירוניות, בן אושרי, זיקוקין.

במה חסידית

פתיחת שערים בפארק אלישבע ב-20:15. להקת אדרבא עם אילן חביב, עמיר בניון, להקת אדרבא, אמיר אליהו, זיקוקין. סגירת במה בחצות.

לסרי: ״אשדוד מוכיחה שאפשר לחגוג עצמאות במחירים שפויים״

מי שהוביל את מדיניות החגיגות בצניעות הוא ראש העיר שהכריז לאחרונה שאשדוד לא תשלם מעל 70,000 שקלים לאומן. "אשדוד מוכיחה שאפשר לחגוג עצמאות במחירים שפויים, ולתת לאמני הבית שלנו את הבמה כי יש לנו כישרונות נהדרים בעיר במוזיקה, בשירה, בנגינה ובריקוד. הצהרנו כבר לפני כמה חודשים שלא נשלם ביום העצמאות סכומים מופרזים לאמנים, והבאנו מגוון אירועים לחגיגת עצמאות מושלמת״.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן