חב״ד מציגה‫: חגיגות י"ט כסלו

גם השנה נחגג חג הגאולה י"ט כסלו באשדוד וביישובים הסמוכים ע"י שליחי חב"ד הפזורים ברחבי העיר

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

אירוע ראשון התקיים ביום רביעי ברובע י"א ביוזמת רב השכונה הרב מרדכי מנשה לאופר ובו נטלו חלק שורת אורחים חשובים‫, הרב יעקב אמסלם ראש מוסדות שיבת ישראל שפתח את שורת הנואמים.

כב' האדמו"ר משומרי אמונים נשא דברי התעוררות מלהיבים. הרב מאיר אדרי שליט"א ראש ישיבת נווה הרצוג דיבר בשבחה של תורת החסידות.

הרבנים מנחם קוטנר המלווה את משפחות נפגעי הטרור, והרב אהרן פרוס מוותיקי פעילי צעירי אגודת חב"ד שיתפו את המשתתפים בניס_ם גלויים להם היו עדים.

השתתפו עוד הרב שניאור זלמן גודמן שליט"א מנהל מוסדות חב"ד, והרב אהרן ישראל רב הקהילה הצרפתית.

גם הישוב "בני דרום" חגג י"ט כסלו ביום חמישי בערב ביוזמת עורך דין ניצן הראל, בו נטלו חלק כמה עשרות מתושבי המקום ששמעו דברים מפי ראש ישיבת "יד בנימין" הרב יועד אהרוני, רב הישוב הרב וייס, והרב מרדכי מנשה לאופר‫.

ביום ראשון האחרון התקיים אירוע מכובד נוסף ברחבת בית הכנסת "שבת אחים" ביישוב ניר גלים בהשתתפות רב היישוב הרב צבי ארנון, הרב מרדכי מנשה לאופר. האירוע התקיים ביוזמתם של התושבים עורך הדין גיל הראל ומנחם טרכטמן. גם הפעם היה זה הרב יועד אהרוני שליט"א שריתק את הקהל בדבריו ובניגוניו.

בית חב"ד ברובע ט' הדפיס מהדורה מיוחדת של ספר התניא בהשתתפות תושבי השכונה. במעמד נכחו חבר מועצת העיר עזרא שור וכן רבי שניאור זלמן גודמן שליט"א מנכ"ל המוסדות בניצוחו ובארגונו של השליח לרובע ט’הרב יוסף מרגליות‫. יודגש כי כל האירועים התקיימו תחת ההגבלות של משרד הבריאות.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן