חברת מועצת העיר הפכה למנכ"לית של בנט

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

פריחה שמעה כי חברת מועצת העיר סטלה וינשטיין מונתה להיות מנכ״לית סיעת ״ימינה״. ויינשטיין מועמדת מספר 12 ברשימת ״ימינה״ לכנסת 24, הייתה קרובה להיכנס לכנסת ולשמש כחה״כית בשל החוק הנורווגי בה חברי כנסת שמונו לשרים או סגני שרים מתפטרים מחברותם בכנסת ובמקומם נכנסים הבאים בתור. אולם חבר הכנסת אביר קארה שאמור לכהן לסגן שר‫, מסרב להתפטר מתפקידו. וינשטיין המקורבת לראש הממשלה נפתלי בנט‫, תכהן כמנכ״לית הסיעה. מדובר במשרת אמון של בנט ובתוקף תפקידה היא תהיה אחראית על השטח ובניית מוסדות ״ימינה״ ברחבי הארץ. פריחה אומרת מברוק‫, אבל היא משוכנעת שוינשטיין עוד תכהן כחברת כנסת‫.

פריחה שמעה שביום רביעי האחרון, מזכירות גימלאי ההסתדרות מרחב אשדוד, בחרו ליו״ר באופן רשמי את הגב׳ נאוה מוקי שמכהנת שנתיים בתפקיד ממ״ק יו״ר ההסתדרות. כיבדו בנוכחותם את המעמד שמוליק מזרחי יו״ר ההסתדרות, אפריים קורן מנכ״ל ההסתדרות,יחזקאל אינגלר מזכיר ועדת הבחירות,ציון לנקרי ראש תחום הגימלאים, נציגי גימלאים במקומות עבודה, חברי מזכירות, חיים שייב יו״ר ההסתדרות מרחב אשדוד וסגנו מאיר בן גוזי.

האורחים חזרו וציינו את הערכתם לפועלה של נאוה בשנתיים אלו. למעמד ולכבוד שנתנה לגימלאי המרחב. נאוה בנאום אוהב ומחבק הודתה לכולם ונשאה תפילה שתהייה ראויה לכבוד האמון והשליחות.

פריחה שמעה שהשבוע מלכה ברש, ״תלתה את הנעליים״. ברש שחקנית כדורסל מיתולוגית בצעירותהֿ אשר הטביעה חותמה בכדורסל נשים בארץ בכלל ובאשדוד בפרט, ומורת ספורט מצליחה במשך עשרות שנים פרשה מהוראה.

לאחר שנים של הוראת חינוך גופני בבתי ספר יסודיים ותיכונים באשדוד ולאחר שקיבלה על עצמה את ניהול פרויקט ״השאלת ספרי לימוד״ אותו ניהלה בהצלחה במשך 30 שנה במקיף ד׳ היא פרשה מהוראה. ביום סיום הלימודים האחרון  שנערך השבוע, נפרדו ממנה צוות המורים ותלמידיה  במקיף ד׳, בטקס מרגש ובמחיאות כפיים.. בסיום הטקס הקריאה ברכה כהרגלה לפני כולם והשתמשה במטפורה, כשהשוותה את מוריי בית הספר ל"נבחרת כדור סל מצטיינת" שבראשה עומדת המנהלת יהודית ביטון, כמאמנת נחושה השואפת להגיע לפסגת הטבלה הארצית של כל בתי הספר התיכוניים במדינה. ״הבאת כבוד גדול לבית הספר ולעיר אשדוד, יישר כוח״, שיבחה אותה המנהלת יהודית ביטון

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן