חברת המחזור הגדולה תרמה מחשבים עבור ילדי משפחות בסיכון באשדוד

חברת המחזור נגב אקולוגיה תרמה עשרות מחשבים עבור ילדי "בית יוסי" באשדוד על מנת להעניק להם את האפשרות ללמידה מרחוק בזמן משבר הקורונה. זאת בנוסף לעשרות מחשבים מכספי תרומות של משפחת אבו ואחרים שחולקו לתושבי העיר.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

רגע לפני השנה החדשה, חברת נגב אקולוגיה, רכשה מחשבים עבור למידה מרחוק למשפחות בסיכון המטופלות בבית יוסי באשדוד – בית טיפולי למשפחות בסיכון. בית יוסי מצליח לכוון הן את הילדים והן את הוריהם לבניית סדר יום משפחתי ולחזרה למסלול החיים הנורמטיבי, תוך שימת דגש על בנית הקשר ההורי והמשפחתי. כ 50% מהמשפחות המטופלות במקום הנן משפחות עולות מאתיופיה.

הבית הוקם לזכרו של סרן יוסי אוחנה מפקד פלוגת המסייעת גדוד 51 בחטיבת גולני, בבסיס המודל עומדת התפיסה כי שיקום אמִיתי ובר קיימא של ילדים יכול להתקיים אך ורק במשפחה חזקה ומתפקדת, ולכך מכוונת התכנית – לחיזוק התא המשפחתי באופן הוליסטי (כֻּלִּי) ושלם, הורים וילדים יחדיו בטיפול רב שנתי. למנוע את הוצאתם של הילדים מהבית ע"י הרשויות ולעזור להורים להגיע לתפקוד מלא המאפשר את גידול הילדים בתא המשפחתי המקורי שלהם ללא תלות במשרד הרווחה.

המחשבים שתרמה חברת נגב אקולוגיה מיועדים עבור למידה מרחוק לאותן משפחות שאין באפשרותם לרכוש מחשבים ולכן הילדים לא לומדים מהבית. המטרה היא ליצור סביבת לימודים הולמת וראויה בבתים של המשפחות ובחדרי הלימודי בבית יוסי.

מחברת נגב אקולוגיה נמסר " ביום יום שלנו אנחנו מתעסקים במחזור פסולת ומציאת פתרונות חדשניים לטיפול בפסולות. אבל החברה שלנו עובדת בדרום, העובדים שלנו גרים כאן לכן התרומה לקהילה באזור הדרום היא חלק בלתי נפרד מאתנו. אנחנו שמחים שנפלה בחלקנו האפשרות וההזדמנות להעניק לילדים המטופלים בבית יוסי מחשבים אשר יסייעו להם לעתיד"

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן