חברת המועצה שממשיכה להפגין עם חדרי הכושר

צילום: דרור אורפז
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

פריחה שמעה שבהפגנה של ענף חדרי הכושר והבריכות שהתקיימה השבוע בעיר חולון ומשכה אליה קרוב ל-1000 איש הייתה גם חברת המועצה סטלה וינשטיין, הבעלים של רשת מכוני הכושר 'לזוז' מאשדוד שמובילה יחד עם קרן שתוי, מנכ"לית קבוצת הולמס פלייס, מזה מספר חודשים את המאבק לפתיחת חדרי הכושר, בעלי חדרי כושר וסטודיו, מנהלי בריכות, מאמני כושר ומתאמנים מרחבי הארץ.

 בסוף ההפגנה המפגינים ירדו לכביש וחסמו את הכבישים סביב צומת הרחובות שד' ירושלים והלהב בעיר, כשחלקם עושים תרגילי כושר על הכביש. לאחר מכן המפגינים שרפו ציוד חדר כושר ואביזרי כושר כאות מחאה על כך שחדרי הכושר והבריכות עדיין סגורים. פריחה חושבת שהמחאה שלהן אכן מוצדקת‫.

פריחה שמעה שמישל ביטון עובד ותיק בנמל אשדוד ופעיל חברתי‫, אשר זכה לרוב קולות של עובדי הנמל לתפקיד  חבר דירקטריון הנמל מטעם העובדים‫, הסיר את מועמדותו לדירקטוריון והחליט להתמודד לוועד העובדים בנמל. ביטון פנה במכתב לעובדי הנמל וסיפר על החלטתו. לדבריו‫, שמים לו רגליים כביכול ומעכבים את מינויו לדירקטוריון כי חוששים ״מאדם חזק שבא עם האמת שלו‫…״ פריחה אומרת לא רוצים אותו בדירקטוריון‫, יקבלו אותו בוועד.

פריחה שעורכת הדין יפעת בן אבי-בראון מאשדוד, השיקה השבוע משרד נוסף בעיר אילת. המשרד מעניק שירות משפטי בתחומי חדלות פרעון והוצאה לפועל. הפה של יפעת: ״ההחלטה לפתוח משרד באילת היא קודם כל להרחיב את הפעילות של חברת עורכי הדין. בנוסף לאחר בדיקה עולה כי לתושבי אילת יש צורך ממשי בעורכי דין בתחום התמחותי אשר זקוקים לייצוג משפטי הולם״. פריחה מאחלת בהצלחה.

יפעת בן אבי בראון
הבעל מפרגן

פריחה שמעה שארגון מד"א חנך בשבוע שעבר פרויקט מיוחד במסגרתו הוצבו עמדות תפילין רבות בתחנות הארגון מצפון ועד דרום כולל באשדוד, לשימוש המתפללים – מתנדבי ועובדי הארגון.

היוזמה נולדה ע"י הרב יונתן שפיצר, נהג אמבולנס וחובש בארגון ומנהל בית חב"ד מד"א, אשר גייס את העמדות החדשות בעזרת תרומת הרב יוסף נחשון מפרויקט "חיילים באהבה״‫, ופריחה מפרגנת‫.

יפה בן דוד, מזכ"לית הסתדרות המורים, התארחה בבית ספר ״אריאל״  פגשה בהנהלת בית הספר הקשיבה לקולות מהשטח ,סיירה במרחבי הלמידה,  הביעה תודה והערכה והבטיחה להמשיך לעמוד איתן לרווחת עובדי ההוראה וילדי ישראל.

כמו בכל שנה, גם השנה תושב אשדוד דוד סאלארי, העובד ברשת ״בוטיק הפיתה״ באשדוד, אירגן יום הולדת לראש הממשלה בנימין נתניהו. אז הוא דאג לאפות עוגה ענקית עם תמונות של ביבי, ראש הממשלה והגיעה איתה הישר לכניסה של מעונו הרשמי בבלפור , בהשתתפות עשרות אורחים.

פריחה שמעה כי אבי גלבר, בעלה של חברת המועצה הלן גלבר‫, שאגב לא חוסך בביקורת כלפי עיריית אשדוד‫, פנה בתלונה לעו״ד דוד דבש מנהל אגף מוקד עירוני ונציב קבילות הציבור על כך שהוא ועוד תושבי אשדוד נחסמו בדף הפייסבוק של ראש העיר ד״ר יחיאל לסרי‫, החל משנת 2013. 

אבי גלבר
דוד דבש

במכתב הוא טוען שמדובר בדף עם סמל העירייה אשר מתופעל וממומן מכספי משלמי הארנונה וזכות התושבים להעביר ביקורת בונה ברוח טובה מבלי שיחסמו. בתגובה כתב לו עו״ד דבש כי הוא נחסם בשל  ״שימוש בביטויים אגרסיביים״‫, אך החסימה תבוטל וגלבר יוכל להגיב עניינית‫. פריחה תוהה האם הוא יצליח לעמוד בכך‫…או ייחסם בשנית‫.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן