חברת המועצה לינה קרצמן נפרדה ממועצת העיר

במעמד מכובד ומרגש, נפרדה לינה קרצמן באופן רשמי ממועצת העיר אשדוד לאחר שהודיעה על פרישתה לאחרונה במסגרת הסכם רוטציה. את קרצמן יחליף ולדימיר בורודה, שהושבע במקומה

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

חברת המועצה לינה קרצמן זכתה לתשבחות מכל עבר – ובהחלט יש סיבה לכך. קרצמן, מספר 3 בסיעת "אשדוד תנצח" הייתה שותפה מלאה להצעות מרכזיות שהועלו על ידי הסיעה, נטלה חלק בוועדות וסייעה רבות לציבור במסגרת תפקידה. לפני מספר ימים הודיעה על פרישתה במסגרת הסכם רוטציה ופינתה את המקום לולדימיר בורודה.

יו"ר הסיעה, ד"ר אלי לחמני נשא דברים ואמר: "התברכתי בהיותך חברת הסיעה והעיר התברכה בהיותך חברת המועצה. עם היושרה שלך, המקצועית והיכולות שלך – אני מאמין ויודע שזה רק שלב א' שלך בהיבט הציבורי, עדיין נכונות לך תרומה ועשייה לעיר. תודה על כל מה שעשית".
עו"ד אופיר לסרי: "היה לי את הכבוד הגדול לשבת במחיצתך וללמוד איך מתוך השקט את יכולה ליצור את אותן מנהיגויות פוליטיות במועצת העיר. זה דבר מאוד קשה – ואת עשית את זה. את צלחת תקופה מאוד מאתגרת, שנתיים ראשונות בסיעת אופוזיציה עם קואליציה מאוד רחבה. אני מודה לך שהיית חלק – ואת חלק מאיתנו, ומקווה שתישארי איתנו לעוד הרבה שנים".

קרצמן בעצמה הודתה פעם אחר פעם לד"ר לחמני על ההזדמנות להיכנס למגרש הפוליטי. "היה לי הכבוד לשבת לצידך במועצת העיר וגם לצידו של חבר המועצה עו"ד אופיר לסרי. זה היה ניסיון חדש בשבילי ואין ספק שזה פתח בפניי את העולם הציבורי לו לא הייתי חשופה לפני. היה לי הכבוד לשבת לצד ד"ר לחמני ואני בהחלט אמשיך לעבוד בתוך הסיעה, צמוד לאלי, לאופיר, ולדימיר וכל חברי הסיעה שלנו. אני מקווה שאוכל לתרום את המקסימום. תודה גם לכל חברי המועצה שעזרו לי וייעצו לי לאורך כל הדרך".

ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי וממלא מקומו, גבי כנפו, העניקו לקרצמן בשם מועצת העיר שי צנוע. ד"ר לסרי וכנפו אף שיבחו את פועלה ועשייתה של קרצמן. ד"ר יחיאל לסרי: "נהנינו מהעבודה איתך. את אשת ציבור מאוד חיובית ואני מקווה שהחוויה שהייתה לך פה הייתה חיובית, עם כל המחלוקות וחילוקי הדעות. אני מניח שתמשיכי להיות פעילה מבחינה ציבורית ותחזרי בעתיד בע"ה. מאחל לך המון הצלחה ותודה בשם כולם".

גבי כנפו הוסיף: "עשית איתנו קדנציה קצרה אך בהחלט היה לך חלק נכבד בהשפעה על מה שקרה כאן בשקט המיוחד שלך, בדרך שהעברת את המסרים שלך ואני בטוח שתדעי לסייע לסיעה שלך גם מבחוץ. תודה על התקופה יחד איתנו".

את מקומה של קרצמן בסיעת "אשדוד תנצח" יאייש ולדימיר בורודה, אשר הושבע הערב בפי חברי המועצה. בורודה: "כחבר מועצה מן המניין אתמקד בנושאים הקרובים והמוכרים לי היטב – לפיתוח עסקי ההיי-טק ותעשייה, פיתוח תעסוקה והיזמות בעיר, כאחד שכבר עשה זאת במשך יותר מ-25 שנה. תמיד אמרתי ש'מה שאנחנו עושים למען עצמנו מת איתנו, מה שאנחנו עושים למען אחרים חי לנצח' ואני פועל לפי עקרון זה ומאמין שאצליח למלא את תפקידי כראוי עבור הציבור".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן