"חברי כנסת אומרים לי שקיבלו הוראה מסביבתו של ראש העיר אשדוד ד"ר לסרי לא להיפגש איתי"

יעקב שטרית מבכירי הליכוד כועס על מקורבי ראש העיר לסרי. במהלך ימי הפריימריס לליכוד חברי כנסת ומועמדים נמנעים מלהיפגש אתו ולדבריו: "נאמר לי מאותם חברי כנסת שמסביבת ראש העיר נאמר להם שאם יפגשו אתי הם יכנסו לרשימת חיסול שלהם". מקורבי לסרי:"שקר וכזב אין כזו הוראה"

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

״חברי כנסת ותיקים ובכירים בליכוד אומרים לי בפה מלא כי קיבלו הוראה מסביבתו של ראש העיר אשדוד ד"ר יחיאל לסרי, שלא להיפגש אתי בנושא הפריימריז. אף על פי, שפקדתי חברים רבים למפלגה שחלקם יהיו גם בעלי זכות בחירה למוסדות הליכוד בדצמבר הקרוב ואם יעשו אחרת הם לא יקבלו את תמיכת ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי ולא ייכללו כביכול בדיל המרכזי בבחירות בשבוע הבא ביום רביעי" כך טוען יעקב שטרית מבכירי הליכוד באשדוד.

שטרית אומר עוד כי "מהיכרות רבת שנים אני בטוח שראש העיר לא יאמר משפטים כאלה, אבל כנראה יש פעילים שמשתמשים בשמו כדי לצבור הון פוליטי. יש אינטרסנטים שעוסקים בחרמות כדי שלא אתחזק פוליטית אבל אני רגוע, וברוך ה׳ לא עובד בעיריית אשדוד ולא זקוק לחסדים שלהם. אין לי מנגנון של ועד עובדים אבל אני הולך עם האמת שלי ואף אחד לא עושה לי טובה, אנחנו המתפקדים בוחרים בחברי הכנסת המתאימים ולא הם בוחרים בנו".

ש. בדיל שיש באשדוד חברי הכנסת שלך כמו דוד ביטן ודוד אמסלם לא מופיעים?

"אין שום דיל מרכזי ולאף אחד אין בעלות על אלף מתפקדים וגם חברי הכנסת מבינים את זה. בגלל ששניהם ביטן ואמסלם הגיעו לסניף הליכוד באשדוד הם מוחרמים. בסופו של דבר 50% מהמתפקדים הם בוחרים חופשיים והם יבחרו בחברי כנסת איכותיים כמו יריב לוין, אלי כהן וכו׳ בלי טובות והנחיות של אף אחד.  לא פלא שאנשים מתרחקים מהפוליטיקה והצעירים בורחים מהעשייה הציבורית, במקום לרדוף שלום ולאחד כוחות לטובות הציבור. אנחנו לקראת תשעה באב, אחת הסיבות לחורבן היא שנאת חינם אבל לצערי גורמים פוליטיים בעיר יוצרים קיטוב ומחלוקת".

שטרית תוקף את ישראל כץ וטוען כי "הבושה היא לחברי הכנסת שמתיימרים להוביל את התנועה כמו ישראל כץ  שאמורים להתמודד עם לחצים אך נכנעים ללחצים של פעילים בתנועה ולא מגיעים לסניף הליכוד בעיר.

יש אנשים שהולכים עם האמת והיושר כמו חברי הכנסת דודי אמסלם ודוד ביטן שמכבדים את כולם ולא נכנעים להוראות חסרות היגיון. בגלל ששניהם הגיעו לסניף הליכוד באשדוד הם מוחרמים.

אני קורא לכל המתפקדים, הצביעו על פי רצונכם, היכנסו לקלפי והצביעו לפי מה שנכון ולא לפי מה שטוב לפעיל כזה או אחר ולא עם הפתקים המוכנים שהם יתנו לכם יום לפני הבחירות״.

מקורבים ללסרי:" אין כזו הוראה שקר וכזב. לא יודעת מי אמר לו ואין לנו מושג מאיפה הוא הביא את זה. אם לא רוצים להיפגש אותם שלא יפיל זאת עלינו"

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן