"חברי קואליציה לא סופרים את התושבים באשדוד. עשו פיגוע תכנוני"

זעם בקרב תושבי מע"ר דרום: אמש אישרה מועצת העיר ברוב גדול את "טבלת ההשוואות" .מטה המאבק: "זאת בנוגע לתוכנית ההרסנית לרובע מע"ר דרום"

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

בהודעה שהוצאה על ידי תושבי הרובע הם טוענים:

"הכוונה לבנות בו 4,280 יחידות דיור – כמעט פי 4 מן התכנון המקורי – הגישו את התנגדותם הרשמית לוועדה המחוזית. התוכנית הוגשה אמנם על ידי מנהל מקרקעי ישראל תוך עקיפת הוועדה המקומית של אשדוד, אבל תושבי רובע מע"ר דרום ציפו שהעירייה תתנגד לתוכנית בכל כוחה. כך, כי היא תביא לצפיפות בלתי נסבלת ובלתי הגיונית ברובע; היא תיצור בעיות תחבורתיות קשות מנשוא; היא תחסר מוסדות ציבור וחינוך; היא תחסר שטחים ירוקים והיא מכילה את כל הפרמטרים הנכונים כדי לאמלל את חיי התושבים במקום. תחת זאת ובאמתלות שונות ומשונות נמנעת העירייה להתנגד לתוכנית שהשלכותיה השליליות יהיו בעלות השפעה על חלקים גדולים של העיר. בכוחה של העירייה להתנגד לפיגוע התכנוני הזה. אבל היא לא עושה זאת, למרות הצהרתו של ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי בעבר לאשר לא יותר מ-2,372 יחידות דיור ברובע. בהתנהלותה, פועלת העירייה לתת ידה ליזמים אשר האינטרסים שלהם לא תואמים את טובת הציבור הרחב ופוגעים בו במטרה להעשיר את כיסיהם.

מעל לארבעים מתושבי הרובע הגיעו אמש לישיבת המועצה כדי למחות בפני חבריה כנגד העוול התכנוני האמור וביקשו מכל חברי המועצה  – אליהם הם שלחו מכתב מקדים ומפורט – שלא להצביע בעד הסעיף הרלוונטי הזה בדיון. עם שלטים בידיהם עלו כולם ליציע המועצה ומשם ביקשו-התחננו מתוך דאגה אמיתית מן הפגיעה הצפויה לאיכות חייהם. אך דבר לא עזר וחברי הקואליציה העבירו את ההחלטה שאין בה להבנתם של תושבי הרובע אלא זריעת חול בעיני מי שאינם מבינים את הזנחתה של הנהגת העיר את תושביה.

הקרב במועצה אולי הסתיים בניצחונם של מי שלא סופרים את התושבים ששלחו אותם למושבי המועצה, אבל מלחמתם של תושבי מע"ר דרום לא תמה. בכוונתם להמשיך להיאבק כנגד הגזירה המקוממת המאיימת לאמלל את חייהם ואת חיי ממשיכי דרכם באמצעות החלטה שתהיה בכייה לדורות.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן