זריקת הרגעה: מ.ס אשדוד ניצחה את בית"ר

אחרי 3 הפסדים הגיע הניצחון הראשון העונה של מ.ס אשדוד בתוצאה 2:0 מול בית"ר ירושלים באצטדיון היא' במסגרת המחזור הרביעי של הליגה. בילו וצבטקוביץ' כבשו מבישולים של סייף במחצית הראשונה עבור החניכים של בן שמעון, שהשיגו נקודות ראשונות העונה. במחזור הבא: מ.ס אשדוד- הפועל חדרה. רב"ש: "אני אוהב את הסגל שלנו ומחובר אליו"

צילום: מוטי קדוש
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

אחרי ההפסד המביך להפועל נוף הגליל, ידעה מ.ס אשדוד שאת המשחק הביתי מול בית"ר ירושלים שהתקיים ביום ראשון השבוע, היא הייתה חייבת לנצח. תמיד כאשר בית"ר הגדולה מגיעה לאשדוד מדובר בחגיגה, שכן גם הפעם כמעט 3000 צופים גדשו את יציעי הקבוצה האורחת, עודדו כל המשחק, גם כשקבוצתם בפיגור והעניקו אווירה אירופאית להתמודדות. מנגד, קצת יותר מ-800 אשדודים הגיעו לתמוך במ.ס, מספר יפה לכל הדעות.

על הדשא אשדוד שלטה ללא עוררין לאורך כל ההתמודדות ונהנתה מחולשה לא מוסברת של בית"ר ירושלים, שמודרכת על ידי השחקן ההולנדי האגדי ארווין קומאן (אח של רונאלד, מאמן ברצלונה), שהצטייד בפנקס ועט ורשם רישומים לא מובנים תוך כדי המשחק. אחד מהמצטיינים על הדשא היה עוז בילו שהתכבד בשער הראשון הנהדר בדקה ה-38. הכישרון בן ה-20 קיבל כדור נהדר מקני סייף בצד הימני של הרחבה, חתך לאמצע ומזוית קשה שיגר כדור חכם, ברגל שמאל, שנחת בפינה הגבוהה הרחוקה של איתמר ניצן. שער שני העונה לבילו, שממשיך לפרוע שטרות ראשונים בקריירת הבוגרים הקצרה שלו. התקפת אשדוד עם שחקני הרכש מאתיסיניו וקני סייף המשיכו להביך את ההגנה החלשה של בית"ר ירושלים. עמוק בתוך תוספת הזמן של המחצית הראשונה הבלם הסרבי ננאד צבטקוביץ' התחיל מהלך ומסר שמאלה לקני סייף שפרץ נהדר והגביה כדור חד היישר אל ראשו של צבטקוביץ' שנגח בעוצמה מקרוב וקבע 2:0 יפה וחשוב למ.ס אשדוד ממש על הירידה להפסקה. בישול שני של סייף שנראה נהדר והכי חשוב, מחובר.
במחצית השנייה מאמן בית"ר קומאן שהיה מאוד לא מרוצה ממה שהוא רואה ביצע שלושה חילופים. בין היתר ניב זריהן האשדודי שלא הורגש במחצית הראשונה הוחלף. אך גם השינויים לא עזרו לבית"|ר שנפלה מאשדוד בכל האספקטים של המשחק ויכולה הייתה בקלות להגדיל את היתרון, אך החלוץ האוגנדי פאהד באיו לא היה מספיק מרוכז בתוך הרחבה. המחליפים אגייב וקעטבי נכנסו לקראת הסיום והצליחו לאיים מספר פעמים על השער.


מנכ"ל בית"ר ירושלים, כדורגלן העבר האגדי אלי אוחנה ישב ביציע הכבוד באצטדיון היא' ונראה מיואש לנוכח ההופעה של קבוצתו. גם הקהל הבית"רי עשה את דרכו החוצה לפני השריקה, כשהוא מאוכזב מאוד. לעומתם, הספונסר הבלתי רשמי של מ.ס אשדוד, ג'קי בן זקן שהתקמם במקומו הקבוע, נראה מרוצה ומסופק והתיישב לאחר המשחק בספסל הקבוצה כשהוא נראה נינוח ומשוחח עם קני סייף, אחד ממצטייני אשדוד.
בסיום: 2:0 למ.ס אשדוד שמשיגה כאמור את הניצחון הראשון שלה העונה בדיוק בזמן הנכון ושחקניה והצוות המקצועי ירדו מהמגרש כשהם רגועים ומאושרים. הניצחון החשוב העניק הרבה שקט וביטחון לקבוצה לקראת ההמשך. במחזור הבא תגיע לאצטדיון היא' קבוצת הפועל חדרה שנמצאת בכושר טוב. חדרה הייתה אמורה לארח את המשחק, אך בין הקבוצות הושגה הסכמה לקיים החלפת ביתיות בשל שזרוע חורף שהאצטדיון בנתניה (מגרש הבית של חדרה) אמור לעבור.

המאמן בן שמעון: ״הרגשתי שאנחנו קבוצה טובה״

בסיום המאמן בן שמעון אמר: "את כל המשחקים התחלנו טוב. החמצנו ומשהו השתבש לנו. היום לא נתנו למשהו להשתבש. אין לי ספק שעם טיפה יותר ביטחון, זה היה נגמר בתוצאה גבוהה יותר. גם כשהיינו בלחץ השחקנים באו לשחק כדורגל. הרגשתי שאנחנו קבוצה טובה. עבדנו קשה כל השבוע. יש פה חבר'ה רציניים. את הביטחון שלי אני שואב מהם. הקבוצה שלי תמשיך לעשות דברים יפים בליגה הזאת. יש לנו סגל טוב. אני אוהב אותו ומחובר אליו. ניצחון בטוח ויציב. מהרגע הראשון היה ברור שהקבוצה הדומיננטית היא מ.ס אשדוד".
מלבד עוז בילו, הצטיין גם קני סייף, שהוסיף: "מרגיש טוב. עובדים קשה באימונים. יש קבוצה חדשה אסור לשכוח. עדיין מתגבשים והיה משחק טוב. תודה למאמן, לשחקנים ולג'קי שנותנים לי את החום. יש המון צעירים בקבוצה, אני רוצה לעשות את החלק שלי ולתת את המאה אחוזים. לעשות עונה כמו שהם עשו בשנה שעברה מקווה שיהיה בסדר. מסתכלים קדימה לשבוע הבא".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן