זינוק של עד 153% בביקוש לדירות גן באשדוד ובאשקלון באוקטובר

חברות הנדל"ן והקבלנים מדווחים על זינוק של עשרות ומאות אחוזים בביקושים לדירות גן בחודשים האחרונים ובחודש אוקטובר בפרט ברקע משבר הקורונה, וגם נתוני החיפושים באתר יד 2 מאשררים את הדיווחים

ורד צרפתי זבולון.
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

באשדוד למשל נרשמו בחודש אוקטובר 17 אלף חיפושים לדירות גן באתר יד 2, לעומת כ-6,700 חיפושים בלבד בחודשים בינואר-פברואר טרום התפרצות משבר הקורונה – זינוק של 153%. בעיר אשקלון נרשמו 12,400 חיפושים באוקטובר לעומת 5,700 חיפושים בינואר-פברואר – זינוק של 117%.

לדברי ורד צרפתי זבולון, יו"ר ארגון הקבלנים באשדוד וסגנית נשיא התאחדות הקבלנים בוני הארץ: "באופן כללי ניתן לראות בבירור שהישראלים כבר לא נותנים לקורונה להשפיע על השיקולים שלהם ברכישת דירה, מתוך הבנה כי הנגיף לא יעזוב בקרוב ועליהם להמשיך בשגרת חייהם במציאות החדשה שהקורונה הכתיבה. עדות לכך ניתן לראות בנתוני המכירות בחודשים האחרונים שהיו נתוני שיא של כל השנה והיוו זינוק של עד 100% במכירות דירות חדשות בכל הארץ".

לדברי אבי צרפתי, סמנכ"ל בחברת צרפתי שמעון, "נתוני יד 2 מוכיחים את מה שראינו בשטח כבר עם היציאה מהסגר הראשון, והמגמה ממשיכה לצבור תאוצה. משבר הקורונה הביא לשינוי מוחלט בתפיסה של רוכשי הדירות בכל הקשור לדירות גן. אנשים הבינו את חשיבות הגינה והמרחב וזה מתבטא במכירות שלנו בפרויקט 'צרפתי באגמים', שם נותרה למכירה דירת גן אחרונה לאחר מכירת תשע דירות בחודשים האחרים".

ברמה ארצית באוקטובר השנה נרשמו באתר יד 2 כ-406 אלף חיפושים לדירות גן, לעומת 187 אלף חיפושים בממוצע לחודש בינואר-פברואר (זינוק של 117%) ולעומת 198 אלף חיפושים באוקטובר 2019 (זינוק של 105%).

בין הערים המובילות בביקושים לדירות גן בתקופה זו הן ירושלים, חיפה, אשדוד ואשקלון, פתח תקווה, נתניה, כפר סבא, הרצליה, רמת גן ורעננה – כמות הביקושים בערים אלו זינקה באוקטובר עד 190% לעומת הביקושים בחודשים ינואר-פברואר טרום התפרצות משבר הקורונה.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן