זוכרים את העובדים שנרצחו בפיגוע בנמל

חברת נמל אשדוד ערכה את טקס האזכרה השנתי לשמונת העובדים ושני אזרחים אשר נרצחו בפיגוע בנמל אשדוד לפני 18 שנים, ב-14 במרץ 2004, שיא האינתיפאדה השנייה

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

במהלך הפיגוע שני מחבלים מתאבדים אשר היו חגורים בחגורות נפץ חבויות חדרו למתחם נמל אשדוד, ופוצצו את עצמם: אחד התפוצץ בבניין משרדים והשני על הגדר בכניסה לנמל. כתוצאה, נהרגו 8 עובדי הנמל גיל (ז'ילו) אבוטבול, אבי אברהם, דניאל אסולין, ציון דהן, אופיר דמארי, משה יעקב הנדלר, מוריס טובול, ואבי סוויסה, ושני אזרחים נוספים, מזל מרציאנו ופינחס זילברמן. כמו כן, נפצעו עוד 16 אנשים.

הטקס נערך בבית הכנסת "ישמח משה" , במעמד המשפחות השכולות, הרב שמואל אוחנה רב בית הכנסת "ישמח משה" וראש כולל שובה ישראל; עובדי נמל ותושבי העיר.

מנכ"ל נמל אשדוד, שיקו ז'אנה מסר: "אנחנו מציינים בלב אבל וכבד את יום האזכרה לפיגוע שהתרחש בביתנו השני, נמל אשדוד. זהו יום שנוגע בעצבי נשמתו של כל ישראלי עם הכאב העצום שהוא מביא עמו, וכבר 18 שנים אנו כואבים את מותם ומרגישים בחסרונם של הנספים. אל לנו לשכוח כי חיינו מתאפשרים בזכות פעולותיהם ההרואיות של אחינו ואחיותינו שנפלו בעת שירותם או נפגעו כתוצאה מפעולות טרור פושעות ובלתי-אנושיות. כעובדי נמל אשדוד, פועמת בלבבנו השליחות להמשיך ולהיות נכס כלכלי ואסטרטגי למדינת ישראל, שער כניסה לא רק לסחורות – אלא גם לרעיונות, איכות חיים, חדשנות, וביטחון עבור כל אזרחי המדינה."

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן