זה לא חלום: פורשה ובנטלי בכבישי אשדוד

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

תתקשרו להגיד מזל טוב לאשת העסקים שוש נחמיאס, בעלים של חברת בניה, שהתחדשה השבוע באחת המכוניות היקרות והיפות ביותר בישראל. שוש שאוהבת את החיים ה טובים, בחרה לעצמה פורש 911 קאררה טורבו אס, שהרבה חושבים שהוא האוטו הכי יפה בעולם, כיאה לנהגת שלו…פריחה מפרגנת.

פריחה ערוכה ומוכנה לקבל את שני תושבי אשדוד, האחד  מיליארדר וקוראים לו צחי (יצחק) אבו והשני מיליונר וקוראים לו ג'קי בן זקן. השניים עשו חיל רב בעיקר באשדוד.

פריחה שמעה שבן זקן סיכם על כניסתו כשותף בפרויקט "סטאר סנטר”, שאת רובו רכש צחי אבו בסכום של כחצי מיליארד שקלים. בעבר בן זקן היה שותף ב״סטאר סנטר״ ופרש לאחר שאת חלקו רכש מהמשקיע הרוסי ששילם לבן זקן כתשעים מיליון שקלים.

השניים שבעבר עשו עסקים יחד, ולאחר מכן היה ביניהם סכסוך גדול, בזמן האחרון יש התקרבות ביניהם, ואפילו שותפות בדרך. כדי להוכיח את מעמדם הכלכלי, בן זקן רכש לפי מספר חודשים מרצדס בכמה מיליונים. ואילו צחי אבו רכש מכונית יוקרתית מסוג בנטלי.

הרכש החדש של אבו

פריחה רוצה לדווח לכם על עסקים נוספים של השניים. בשבוע שעבר בן זקן קיבל אישור הוועדה המקומית בעיר אילת להקמת מלון ספא 5 כוכבים בהשקעה של 250 מיליון שקלים,  שיכיל 217 חדרים, עם אופציה להגדלתו לארבע מאות חדרים, והוא יזכה לקבל ממרכז ההשקעות 20% מעלות הפרויקט.

וגם המיליארדר צחי אבו לא נח, השבוע בישר ראש קבוצת אבו יחיאל, שהוא רכש בתל אביב מלון "דייב" הנמצא במתחם יד חרוצים, אחד המלונות המוכרים בעיר, הנמצא בניהול רשת מלונות ׳בראון׳.

השבוע הפכה רחבת עיריית אשדוד למתחם חיסון לתושבי אשדוד‫. בין המחסנים בלטה מזי כהן שהיא חובשת מתנדבת במד״א ועובדת במחלקת הדוברות בעיריית אשדוד. כהן חיסנה את התושבים וציינה שעבורה זה שמחה לחסן בבית שלה- העירייה. פריחה אומרת כל הכבוד!

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן