זה האיש שתולה שלטי תמיכה באבי אמסלם

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

 ציפור לחשה לפריחה כי האלמוני שתלה שלטי תמיכה בסגן ראש העיר ויו״ר ש״ס אבי אמסלם‫, הינו תושב העיר בשם איציק ספיר. ספיר כבר חודשיים מפגין מתחת לאף של הראש ד״ר לסרי. ספיר סיפר לחברתה הטובה של פריחה, העיתונאית תמי אברהמי מאתר ״אשדוד היום״, כי הוא זה שתלה את השלטים‫. ״לא רצו לעזור לי בעירייה אז שמתי שלטים…. אני מפגין חודשיים מתחת לבניין‫, ואבי אמסלם היחיד שירד לדבר איתי ובגלל זה אני תומך בו ורוצה שהוא יהיה ראש העיר״‫. פרייחה חושבת שמה שקרה כאן‫, מתאים יותר לשנות השישים‫. פריחה חושבת שהתפקיד של אמסלם כממונה על הרווחה‫, הוא בין היתר לפתור את הבעיות של איציק ספיר‫.

פריחה רוצה לערוך לכם היכרות עם איימי סרי, בת 5 מאשדוד, הבת של רון ואורליה סרי, הנכדה של ברק סרי והאדריכל גיגי נבט והנינה של אבינועם סרי שהיה סגן ראש העיר במשך שנים, שנבחרה לאחרונה להוביל את הקמפיין של חברת הענק fox. מאות ילדים וילדות הגיעו לאודישנים ואיימי נבחרה שוב לככב בקמפיין שאמור לעלות בקרוב בכל אמצעי התקשורת. למה אנחנו אומרים שוב? כי איימי, רק בת 5, וזה כבר הקמפיין השלישי הארצי שהיא משתתפת בו. האחרון היה קמפיין של קופת חולים ׳מאוחדת׳ ואיימי כיכבה בפרסומות בערוצים 12 ו-13 ללא הפסקה. בסוכנות טוענים שהיא הולכת להיות בר רפאלי הבאה…

פריחה רוצה לפרגן לחברת המועצה עו״ד הלן גלבר‫, שרק באחרונה קיבלה את הסמכתה כעורכת דין זכתה בניצחון הראשון שלה בבית המשפט. עו״ד גלבר התבקשה לייצג את עמותת הנשים כ״ן בתביעה מול חבר מועצה עקשן מגבעת זאב. חבר המועצה התעקש להכנס לקורס המיועד לנשים בלבד ותביעתו נדחתה על ידי בית המשפט‫.

יום הולדת? לא רק פעם בשנה. חגיגות יום ההולדת ה-53 של מלכת הלבבות- השדכנית הראלה ישי, נמשכות מהתאריך העברי ועד הלועזי.  ומה יותר טוב מלפתוח את יום ההולדת בשיר? את החגיגה התחילה הראלה ב׳גריי סטאר׳ קריוקי ביהוד, ואחרי מנוחה טובה המשיכה ביום למחרת למסעדת ‪“בביס‪” אשדוד עם בעלה רחמים, שם נהנו מבשרים משובחים כיד המלך. פריחה מוסיפה המון מזל טוב.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן