ושבו עגלות לתינוקיהם

בחודשים האחרונים סבלו תושבים ברובע החרדי מגניבת עגלות הילדים. בזכות אחד התושבים נמצאה אישה שלקחה את העגלות. במחסן בבניין מגוריה נמצאו עשרות העגלות שנעלמו. המשטרה הוזעקה ועיכבה את האישה לחקירה

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

בחודשים האחרונים סבלו משפחות לילדים קטנים ברובע החרדי והסביבה ממכת גניבת עגלות הילדים. יד אלמונית לקחה את העגלות מחדרי המדרגות. ביום שישי שעבר נפתרה התעלומה ונמצאו העגלות. והכל בזכות תושב הרובע שעגלת נכדו נגנבה והוא לא הרים ידיים, הפגין נחישות ותושייה ועשה עבודת שטח והצליח להגיע לגנבת העגלות.

מספר אחד מבעלי העגלות הגנובות "לפני 4 חודשים נעלמה לנו העגלה. השארנו אותה בחדר המדרגות ובבוקר גילינו שהעגלה נעלמה. זה קרה להרבה משפחות. אחד האנשים מצא את מי שלקחה את העגלות. הגעתי למחסן וגיליתי את העגלה שלנו”.

במצלמת האבטחה רואים גברת שלוקחת את העגלה

וכך מספר חתנו של הגיבור האלמוני שפתר את התעלומה: "ביום שישי 13.11.20 הגענו לבית חמותי וחמי לסעודת שבת. כנהוג השארנו את עגלת התינוק בחדר המדרגות. בסיום הארוחה ירדנו למטה, אני אומר לאשתי ׳העגלה לא נמצאת'  היא אומרת לי 'אני לא מאמינה לך'.  היא ירדה עם התינוק ולא ראתה את העגלה.  נכנסנו ללחץ. זו עגלה יקרה בשווי 5,500 שקלים.  בעגלה הייתה אפשרות להרכבת עוד ילד מאחורה.  חמותי ירדה עם כל הגיסות והתחלנו לחפש בבניינים  ולא מצאנו. במוצאי שבת  חמי מיד התחיל לחפש במצלמות שליד. הוא ניגש לדיירים מהאזור שיש להם מצלמות, כי בבניין שלו אין מצלמה, אבל יש מצלמה בבניין השכן. שם ראינו בשעה 19:30  מתי שכל הרובע החרדי שומם  זה זמן שכל אחד יושב לסעודת שבת, ראינו גברת שנכנסת לבניין הצמוד מסתכלת לכל הצדדים מחפשת משהו, יוצאת מהבניין ולא לוקחת. אחר כך  ראינו אותה פונה לבניין ולוקחת את העגלה. למחרת פרסמנו הודעה בעיתון:  שמי שידוע לו על איזה עגלה, או שראה מישהי הולכת עם עגלה. מיד קיבלנו עוד שניים שלושה טלפונים  של אנשים שנגנבו להם באותה שבת  גם עגלות.  ראינו שזה סיפור של גנבת  והתחלנו להפעיל את העסקנים החרדים שניסו לעזור לנו. חלק  מהעירייה, חלק שקשורים להנהלה של רובע ז'  אבל אף אחד לא  הצליח כי לא ידעו איפה היא נמצאת. חמי הסתובב כל הזמן עם הדפסת התמונה שלה ממצלמת האבטחה. ונודע לנו מי זו אמא של הגברת הזאת  וחמי נסע עם מישהו לאמא כדי לשאול איפה הבת שלה גרה?  והאמא לא פתחה את הדלת.

מחסן מלא עגלות

 אז חמי חזר הביתה. ברגע שהוא יוצא מהאוטו והתכוון לעלות הביתה,  הוא ראה פתאום את אותה הגברת המדוברת.  הוא החליט לעקוב אחריה  ולראות איפה היא גרה.  הוא התחקה וראה אותה עולה מדרגות בבניין ברובע ו'. היא פתאום קלטה שמישהו הולך אחריה אז היא רצה לקרוא לבעלה.  בעלה ירד והתחיל  לשאול ' ה זה הסיפור, מה אתם רוצים?'  חמי מיד הזעיק משטרה, והם הגיעו מיד ובעלה נלחץ אז  היה לו איזה מברג ביד והתחיל לדפוק עליו. חמי אמר לשוטר 'תראה הוא מנסה לגעת בי, להרביץ לי' השוטר ראה והבעל ניסה לברוח. במצלמות האבטחה ראינו גם שהבעל הגיע ביחד עם אשתו. הוא חיכה  רחוק קצת, ואז ראה את השוטר והחל לברוח. במקביל, השוטר הזעיק עזרה נוספת, והגיעו שני אופנועים  שקפצו מהאופנוע והגיעו לבעל . הם התחילו לשאול אותו והוא ענה 'אני לא יודע מכלום'  ולא רצה להזדהות  ואמר שהוא לא זוכר את התעודת זהות שלו. אשתו ירדה מהבית והתחילה לקלל״. נכנסנו למחסן של הבניין ומצאנו את העגלה שלנו. מחסן היה ענק וראינו מלא עגלות״.

"חשוב שהציבור לא ישאיר עגלות במדרגות"

הסבא הודיע  בקווי הטלפון של המגזר החרדי על מציאת העגלות. "אנשים שמעו את זה והגיעו למחסן  ומצאו את העגלות שלהם. חלקם ראו את העגלות שנגנבו להם לפני חצי שנה. היה מעניין לראות אנשים באו ויצאו עם העגלות שלהם.  היינו בהלם".  לדבריו, הרבה אנשים חושבים שמדובר בסך הכל בעגלה ושעגלה לא יגנבו. ברובע החרדי יש הרבה עגלות  בחדר מדרגות. אני מבקש להזהיר את הציבור,  להעלות את העגלות ולא להשאיר אותם למטה.  יש הרבה עגלות ששוות הרבה מאוד כסף.  אחת העגלות שנגנבה הייתה שווה 8.500 שקלים. אז הציבור לא מודע לכך ובסוף יש עוגמת נפש ממש  זה בתים עם ילדים. יש הוצאות  ואין לאנשים לשלם על עגלה חדשה, והם נשארים תקועים״.

המשטרה: "האישה עוכבה לחקירה"

דובר לכיש רפ"ק עופר סולומון מסר: "מדובר בדיווח של תושב על גניבה של עגלה על ידי אישה, שבמקלט הבניין אותרה העגלה על ידי השוטרים, והאישה עוכבה לחקירה".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן