יו"רית נמל אשדוד: "לא הפסקנו לעבוד ליום אחד מתחילת הקורונה"

בוועידת ישראל לעסקים של גלובס. במסגרת ראיון של אורנה הוזמן-בכור, יו"ר דירקטוריון נמל אשדוד והעיתונאי עמירם ברקת, אמרה הוזמן-בכור כי "אנו חווים את הקורונה ויש עלייה בביקושים בין היתר לחומרי גלם, מוצרי בניה, מוצרים ורואים את זה בכל נמלי הים. מדי יום נמלים בעולם נפתחים ונסגרים ועובדים מגיעים ונעדרים לעיתים והכל תנודתי ומשתנה, וחשוב לומר שבזמן הזה בנמל אשדוד לא הפסיקו לעבוד ליום אחד." כבר מעל שנה וחצי מאז פרוץ הקורונה ועם שלושה סגרים לסירוגין כשבאמצע הקיץ היה את מבצע שומר החומות, ובגלל שאנחנו מפעל חיוני העובדים המסורים שלנו נותנים שירות"

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

עוד הוסיפה הוזמן-בכור כי "הפקקים משפיעים לרעה על המשק, והצלחנו לאשר קליטת עובדים זמניים לתקופות של חצי שנה בכל פעם להתמודדות עם העומס. צריך לזכור שנמלים חדשים היו אמורים להיפתח וברגע שהם לא נפתחו העומס לא ווסת כראוי. זה נכון שלא סבלנו מזה כלכלית אבל המטרה שלנו היא לתת שירות טוב יותר למשק."

לשאלה האם יוקר המחיה שלנו יירד נוכח פתיחת התחרות ענתה כי "החברה קיבלה החלטה להשקיע 2.4 מיליארד שקל ממקורותיה העצמאיים בלבד בשדרוג הרציף המרכזי, רכישת מנופים מתקדמים בדיוק כמו בנמלים החדשים. אני רואה בתחרות הזדמנות, אנחנו רוצים להוביל שינוי DNA בחברה, לרתום את העובדים לשינוי, הם צריכים לבוא איתנו יד ביד.

עוד נשאלה הוזמן-בכור האם הולכים להרחיב את הפעילות לכיוונים חדשים: "הדירקטוריון לא קפא על השמרים וחיפש מנועי צמיחה חדשים, עשינו השקעה עם חנ"י למסוע גרעינים שייתן מענה כבר ברבעון הראשון של 2022 לאותם פקקים של יבואני התבואה שלוקח זמן רב לפרוק את האוניות האלה. זו ההזדמנות לומר גם מילה טובה להנהלה שמוציאה לפועל את התוכניות השאפתניות. נכנסנו גם לתחום החדשנות שהיה מאוד מסורתי ללא שינויים טכנולוגיים, גילינו שבעזרת השקעות לא גדולות אפשר להטמיע טכנולוגיות שיהיו הדבר הבא, לצמצם ולייעל את כוח האדם שניתן לעשות עכשיו תודות להסכם הרפורמה."

לשאלה על מספר יושבות הראש בחברות ממשלתיות ענתה: "אני שמחה שיש כיום יותר מנכ"ליות ומברכת את מקסין פסברג על מינויה. השרים צריכים להאמין בניהול נשי, ואנחנו רואים שהשרה מרב מיכאלי מאמינה בניהול נשי. אני מוצאת את עצמי מנטורית להרבה נשים בכירות שאני מלווה אותן ולא צריך לפחד מהפחד וגם אם קיבלת פעם אחת תשובה שלילית צריך להרים את הראש ולהמשיך הלאה." הוזמן-בכור סיכמה ואמרה "אני אוהבת את מה שאני עושה וחיה את זה ויש לי תרומה מאוד גדולה, הייתי רגולטוריות במשרדים ממשלה ואני רואה לנגד עיניי רק את טובת נמל אשדוד."

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן