ועד ההורים העירוני של בתי הספר ללסרי: לא לפתוח את בתי הספר באשדוד

מחלוקת קשה בוועד ההורים העירוני של בתי הספר. חלקם הגדול מנגד לפתיחת בתי הספר בסל היעדר היגיינה בכיתות

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

בעקבות ההחלטה של ראש עיריית אשדוד דר יחיאל לסרי להחזיר את הלימודים לפעילות פנו אליו אמש 11 חברי ועד של בתי הספר בעיר ודרשו ממנו לעכב את הפתיחה. זאת מהנימוק שבתי ספר לא ערוכים מבחינה הגייננית.

בשטח דיווחים על מיעוט של תלמידים שהגיעו לבתי הספר. הורים רבים העדיפו לא לשלוח ילדיהם לבית ספר.

בוועד ההורים המרכזי כאמור מחלוקת ורוב היורי"ם מתנגדים. במכתב ששלחו אמש ללסרי הם כותבים:"

בשטח דיווחים על מיעוט של תלמידים שהגיעו לבתי הספר. הורים רבים העדיפו לא לשלוח ילדיהם לבית ספר.


"בהתייחסות לשכבות הנמוכות, א' עד ג', חלק גדול מבתי הספר אכן הספיקו ביום חמישי להערך ולהכין את השטח לקבלה של התלמידים. יחד עם זאת, שאלות רבות נשארו ללא מענה" הם אומרים..
"ראש הממשלה הצהיר כי כל הילדים יחזרו, פרט לילדים שההורים שלהם עם גורמי סיכון. אותם הורים נשארו בסערת רגשות ולא בגלל השאלה אם לשלוח או לא, הרי זו החלטתם של ההורים, אלא מכיון שילד כזה נשאר ללא מענה ולא באשמתו. בתי הספר לא מסכימים להמשיך למידה מרחוק למרות הצהרות ראש הממשלה כי מי שלא יוכל לחזור הלמידה מרחוק תימשך. מצ"ב התייחסות ראש הממשלה לעניין."
חברי הוועד דורשים מלסרי:"להוסיף במיידי עובדי ניקיון נוספים ל כלל מוסדות החינוך בעיר.
מי שקיבל מסכות וחומרי חיטוי הם הצוות ולא התלמידים. נשמעו טענות שבתי הספר מכל הגזרות לא מנקים ידיות, שולחנות וכיסאות וכי זה לא תפקיד הצוות אלא עובדי הנקיון ואין מספיק. הילדים שיחזרו יגעו בדלתות, הורדת מים בחדרי הנוחיות, נגיעה במשטחים ואם אפילו לרגע הם ישכחו לעשות חיטוי לידיים מיותר לציין לאן נגיע.
אין מענה הולם לילדים המשולבים בכיתות ד-ו (ילדים דיפרנציאליים אשר אמורים לחזור יום א ללימודים). ע"פ המתווה, על הסייעת להגיע לביה"ס ולתת לילד עזרה אך בפועל זה לא קורה והילדים מפתחים פער עצום ההולך וגדל כל יום:
ההורים טוענים כי:" אתמול ב12.30 התקבלה החלטה להחזיר את כיתות י"א וי"ב. מקיפים רבים לא ערוכים הרי ההחלטה התקבלה הרגע, לא יספיקו להגיע לבתי הספר לנקות, לחטא, להערך בכיתות לפי הנחיות משרד הבריאות.
ההוריםצטועהים כי בתי ספר תיכונים רבים שימשו בימים האחרונים מקום איסוף לעמותות להכנת סלי מזון לנזקקים אנשים רבים פקדו את בתי הספר, טרם נעשה ניקיון וחיטוי.
ההגנה על הילדים היא הדבר היחיד אותו אנו רואים לנגד עינינו לא יקרה כלום אם תתקבל דחייה לפתיחת הלימודים בעוד מס ימים עד אשר הדברים ייושמו כמו שצריך תוך שמירה על בריאות כולם"
על כן דורשים ההורים :"אנו מבקשים ממך להתייחס בכובד ראש לדברינו הכתובים פה ולעכב את פתיחת הלימודים עד אשר כל ההנחיות ייושמו מבלי לסכן אף תלמיד או איש צוות.
אני החתומים מטה, מודיעים בזאת, כי אם לא נקבל תשובות ומענה לבעיות הרשומות מעלה, נמליץ להורים לא לשלוח את ילדיהם למוסדות החינוך".

ואלה חברי הוועד המתנגדים

ברדה ליאת – יו"ר ועד הורי חופית
ראובני אילן – יו"ר ועד הורי הרוא"ה
אסולין יוסי – יו"ר ועד הורי אולפנה ויד שבתאי
ללוש רוזנצוויג רחלי – יו"ר ועד הורי ממ"ד שחר
קובלסקי מיטל – יו"ר ועד הורי גאולים
אפריאט זיוה – יו"ר ועד הורי אמירים
שושן מרים – יו"ר ועד הורי היובל
אפרים מאיה – יו"ר ועד הורי עלומים
בן עזרי רווית – יו"ר ועד הורי צפרירים
צוקרמן קסניה- יו"ר ועד הורי מקיף ה

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן