וישחקו הנערים לפנינו: הנוער של מ.ס ממשיך לדהור

הנוער של מ.ס אשדוד סופר כבר ניצחון 15 ברציפות, אחרי שהביסה את עירוני מודיעין בתוצאה 5-2. בנערים ג' האדומים אשדוד ניצחה את עירוני אשדוד 0-3. ילדים א': בית"ר אשדוד המוכשרת ספגה בתוספת הזמן מרמלה וסיימה בתיקו 2-2

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

נוער
ביום שבת בבוקר יצאה קבוצת הנוער של מ.ס אשדוד לאיצטדיון החדש במודיעין ופגשה את עירוני מודיעין במסגרת המחזור ה-15 של הליגה הלאומית לנוער דרום. מ.ס חזרה משם עם ניצחון 15 ברציפות מתחילת העונה ושמרה על המאזן המושלם שלה. מסכת השערים החלה בדקה ה-16 כאשר מוואסי חמזה כבש לזכות האורחת. עידן אהרון הכפיל את התוצאה בדקה ה-44 ועוז בילוי כעבור דקה סגר את תוצאת המחצית: 0-3 למ.ס אשדוד. בדקה ה-60 מודיעין צימקה את התוצאה, אך כעבור שלוש דקות חמזה השלים צמד וקבע 1-4. המארחת לא נשברה וכבשה שובבדקה ה-65, אבל אקורד הסיום היה של בילוי עוז שבתוספת הזמן השלים צמד וקבע את תוצאת המשחק: 2-5 למ.ס אשדוד, שממשיכה להוליך את הטבלה, עם פער של 10 נקודות מהמקום השני.
ביום שבת בבוקר גם אירחה קבוצת הנוער של האדומים אשדוד את הפועל הוד השרון באיצטדיון הסינטטי בעיר, במסגרת המחזור ה-15 של הליגה הארצית לנוער דרום וספגה הפסד לא פשוט. האורחת מהוד השרון כבשה שני שערים בכל מחצית והנחילה לאדומים הפסד בתוצאה של 0-4. לאחר ההפסד נותרו האדומים במקום השביעי עם 23 נקודות.
בליגת הנוער מרכז, במסגרת המחזור ה-15 הביסה הפועל בני אשדוד בצורה משכנעת את אגודת ספורט חולון בתוצאה 14-0. את השערים לבני אשדוד כבשו: סאן אור מיראל (רביעייה), אופק רביבו (שלושער), רואי ברבי, ניב אלביליה, אלמוג שלו, אייל קורקוס, מתי נגר, נאור יצחק ואלקיים אספה.
נערים א'
בליגת נערים א' דן גברה הפועל בני לוד על הפועל בני אשדוד בתוצאה 0-4 במסגרת המחזור ה-14. זה היה הפסדה השמיני העונה של בני אשדוד בליגה.
נערים ב'
במסגרת המחזור ה-18 בליגת נערים ב' על ניצחה מ.ס אשדוד את את מכבי פ"ת בתוצאה 4-3. המשחק נערך במגרש המכללה באשדוד בבוקר שבת האחרונה. אשדוד נקלעה לפיגור מוקדם של 0-2 והצליחה לחזור למשחק בצורה יפה, כאשר בדקה ה-28 נתנאל יוסף צימק ובדקה ה-42 ניב ביליפנט הישווה את התוצאה. עם פתיחת המחצית השנייה מכבי פ"ת עלתה שוב ליתרון, אך בדקה ה-69 עומר אברהם קבע 3-3 ואילו בדקה ה-74 נתנאל יוסף השלים צמד נהדר וניצח במשחק עבור מ.ס. הניצחון היקר מציב את מ.ס אשדוד במקום התשיעי בטבלה.
בליגת נערים ב' דן 1 שוחקו משחקי המחזור ה-14. הפועל בני אשדוד ובית"ר אשדוד נפגשו לדרבי מעניין באיצטדיון הסינטטי הקטן בשבת בבוקר. בדקה ה-13 אלמיהו אליעזר קבע 1-0 לבני אשדוד. אילן בלטה הכפיל את התוצאה בדקה ה-25 וליאור ליזלם סגר מחצית גדולה עבור בני אשדוד כאשר כבש את השלישי בדקה ה-42. בדקה ה-60 רם דרויש קבע 4-0 לבני אשדוד. בית"ר אשדוד הצליחה להתאושש ולצמק משערים של גרשון דוד (63) ונחמן ליאל (68).
באותה הליגה, מכבי עירוני אשדוד יצאה לאיצטדיון הסינטטי באשקלון בשבת בבוקר וחזרה משם עם הפסד בתוצאה 1-4 לטובת מכבי אשקלון. את השער היחיד עבור עירוני הבקיע אופיר גודוסי בדקה ה-29. עדיין באותה הליגה, האדומים אשדוד אירחה את המוליכה הפועל מרמורק ביום ראשון השבוע בסינטטי הקטן. האורחת ניצחה בתוצאה 1-6. את השער לאדומים כבש אברה נדב בדקה ה-36.
נערים ג'
במסגרת המחזור ה-14 של ליגת נערים ג' מרכז, יצאה מ.ס אשדוד לאיצטדיון רמת השיקמה ברמת גן ופגשה את הפועל ר"ג. המשחק הסתיים בתוצאת תיקו 1-1, כאשר את השער לזכות אשדוד כובש יואב כהן בדקה ה-72. לאחר תוצאת התיקו נמצאת מ.ס אשדוד במקום התשיעי בטבלה.
בליגת נערים ג' דן 1 במסגרת המחזור ה-14 נוצחה הפועל בני אשדוד במשחק חוץ נגד הפועל נחלת יהודה בתוצאה 1-2. יעקב אורון כבש את השער לבני אשדוד בדקה ה-58. במשחק נוסף באותה הליגה, התקיים דרבי בין האדומים אשדוד לעירוני אשדוד באיצטדיון הסינטטי הקטן. האדומים אשדוד, הממוקמת במקום השני בטבלה גברה על עירוני, הנמצאת במקום השלישי, בתוצאה 0-3.
ילדים א'
בליגת ילדים א' מחוז שפלה אירחה בית"ר אשדוד את מועדון ספורט רמלה ביום שישי באיצטדיון הסינטטי הקטן. הקבוצות נפרדו בתיקו 2-2. לבית"ר אשדוד כבשו נהוראי אפרתי ולישי וונדה. האורחת הצליחה להשוות בתוספת הזמן של המשחק. המצטיין במשחק היה השוער נועם בר און, שסיפק מפגן הצלות מרשים.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן