וישחקו הנערים לפנינו: אפק אזולאי לא עוצר

קבוצת הנוער של מ.ס אשדוד, הביסה את כפר קאסם בתוצאה 0-4. גם נוער האדומים הביסה 11-1 את עוצמה חולון (חמישייה לאפק אזולאי). בנערים ג' נערך דרבי קטן שהסתיים בתיקו 2-2 בין בני אשדוד לעירוני אשדוד

צילום: טוטו פוטו
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

נוער
קבוצת הנוער של מ.ס אשדוד אירחה את קבוצת הנוער של כפר קאסם במסגרת המחזור ה-19 של הליגה הלאומית לנוער דרום. מ.ס הייתה טובה יותר, ניצחה בתוצאה 0-4 ושמרה על המאזן המושלם של 19 ניצחונות מ-19 משחקים. כבשו לאשדוד: מור עדרי, יוני סיסאי, נתן אישטא וסהר רביבו.
קבוצת הנוער של האדומים אשדוד יצאה בבוקר שבת האחרונה למשחק חוץ מול עוצמה חולון במסגרת המחזור ה-19 של ליגה ארצית דרום לנוער. האדומים חזרו משם עם ניצחון יפה של 11-1. אפק אזולאי המשיך להפציץ עם חמישייה, יורם דמקה הרשים עם רביעייה וחיים בייה ויובל קנינקה, הוסיפו שער אחד כל אחד.
בליגת נוער מרכז, במסגרת המחזור ה-19 יצאה עירוני אשדוד למשחק חוץ ביפו מול מ.ס בני יפו אורתודכסים. עירוני שמרה על המקום הראשון עם ניצחון חוץ יקר בתוצאה 1-2. כבשו לעירוני: שי צינקר ולביא עדי שמעון. באותה הליגה, ירמיהו חולון הביסה את הפועל בני אשדוד בתוצאה 0-5.
נערים ב'
קבוצת נערים ב' של מ.ס אשדוד ניצחה בשבת האחרונה את בית"ר טוברוק בתוצאה 0-1 במסגרת המחזור ה-21 בליגת נערים ב' על. כבש: איתי שוקרון.
קבוצת האדומים אשדוד הביסה את עירוני מודיעין בתוצאה 0-6, במסגרת המחזור ה-18 בליגת נערים ב' דן 1. כבשו: שלושער של בן ריבוח, בר ביטון, טל בלובשטיין ונדב אברה. באותה הליגה, אירחה הפועל בני אשדוד את מכבי יבנה. אשדוד הובסה 1-5. כבש בני אשדוד: לירן מלסה. בית"ר אשדוד גם הובסה, בבית מול אבו גוש מבשרת ציון, בתוצאת 7-1. כבש לבית"ר: רז שטה.
קבוצת נערים ב' של עירוני אשדוד הפסידה לקבוצת בני לוד בתוצאה 4-3 משער בדקה ה-90. אופיר גודוסי כבש שלושער לזכות אשדוד.

נערים ג'
קבוצת נערים ג' של מ.ס אשדוד ניצחה בשבת האחרונה את נס ציונה, בתוצאה 0-3, במסגרת המחזור ה-18 של ליגת נערים ג' מרכז, במשחק שהתקיים בסינטטי הקטן. כבשו: אופק דרבה, גלעד מלכה ואלמוג אוחנה.
בליגת נערים ג' דן 1, במסגרת המחזור ה-18, נערך דרבי קטן בצהרי שישי האחרון בסינטטי, בין הפועל בני אשדוד לעירוני אשדוד. עירוני כבשה פעמיים מרגלי אלעד מושיאשווילי שהשלים צמד בדקות 33 ו-35. אולם, בני אשדוד לא ויתרה, השיגה שער מצמק בדקה ה-38 מרגלי שביט מליאנקר. בדקה ה-77 דניאל אמויאל השיג את השוויון עבור בני אשדוד ובסיום: 2-2.

ילדים א'
קבוצת ילדים א' של האדומים אשדוד ניצחה בתוצאה 1-5 את בני לוד במשחק שהתקיים בסינטטי הקטן בצהרי שבת האחרונה, במסגרת המחזור ה-14 של ליגת ילדים א' שפלה. כבשו: אייל ממן, עמית אביסל, אורי ווקנין, עילאי אביכזר.
קבוצת ילדים ב' של מכבי עירוני אשדוד הפסידה בחוץ בתוצאה 5-3 מול מכבי קרית גת. כבשו לעירוני: צמד של שמעון לוי ובן חנן פור.
קבוצת ילדים א' של מ.ס אשדוד הביסה בתוצאה 4-1 את ירמיהו חולון במסגרת המחזור ה-14, של ליגת ילדים א' מרכז.

ילדים ב'
קבוצת ילדים ב' של מ.ס אשדוד נפרדה בתיקו 1-1 מול הפועל ב"ש במסגרת המחזור ה-14 של ליגת ילדים ב' מרכז.
קבוצת ילדים ב' של מכבי עירוני אשדוד הפסידה בחוץ בתוצאה 5-3 מול מכבי קרית גת. כבשו לעירוני: צמד של שמעון לוי ובן חנן פור.
ילדים ג'
מ.ס אשדוד ניצחה את הפועל ב"ש בתוצאה 8-3 במסגרת המחזור ה-14 של ליגת ילדים ג' מרכז.
טרום א'
קבוצת טרום א' של עירוני אשדוד הפסידה בתוצאה 1-7 למכבי פ"ת. כבש לעירוני: איתי יהושוע. מ.ס אשדוד ניצחה בתוצאה 6-4 את בני יהודה.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן