וילות בצפון שמחכות רק לכם

שקט, שקיעה פסטורלית ואתם יושבים לכם בבריכה עם כוס של יין. נשמע כמו חלום שלקוח מפרסומת? אז זהו שלא. כי התיאור הזה יכול להפוך במהירות למציאות. ובשביל זה לא צריך להרחיק לכת לאירופה או לארצות הברית. כי המותרות הקטנה הזו נמצאת כאן בארץ בוילה בצפון. בעלי הוילות פותחים את שעריהם לקראת האורחים, וכל אחד יכול להזמין מקום

צילום: FREEPIK
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

וילות שמתאימות לכל כיס 

מי אמר הוילה מתאימה רק לעשירים? וילות בצפון מוצעות לכל אחד, ומאפשרות לכם לחוות חויה של יוקרה ואיכות. אז איך נופשים בוילה זולה מבלי לקרוע את הכיס? קבלו כמה טיפים:

  1. מחפשים וילה זולה באתר

היום אפשר למצוא את כל המידע שאתם צריכים על הוילה מבלי לצאת מהבית. עם סכום כסף מסוים בצד, ניתן למצוא את הוילה המתאימה לתקציב שהגדרתם לעצמכם מראש. כמו כן, לא אחת מופיעים מבצעים מעודכנים לקראת החגים או הזדמנויות שונות. מומלץ לנצל את המבצעים האלה כדי לזכות בוילה במחיר משתלם. 

  1. מביאים את האוכל מהבית

אחד היתרונות הבולטים יותר של הוילה הוא שאפשר להביא אוכל מהבית. כי בתוך הוילה תמצאו את כל מה שאתם צריכים כדי להכין ארוחת ערב נהדרת עם כל המצרכים שהבאתם מהסופר: מטבח עם סירים, מחבתות, סכו"ם, כיור וכמובן ערכת מנגל מיוחדת להכנת "על האש". אבל זה לא אומר שאסור להתפנק מדי פעם בארוחה במסעדה או בארוחת בוקר שמזמינים במיוחד. 

  1. לא יוצאים מהווילה, ונהנים מכל האטרקציות

בוילה גדולה אחת יש כל כך הרבה אטרקציות, שלא תרצו לצאת לאטרקציות שבחוץ. תוכלו ליהנות ממשחקי שולחן כמו פינג פונג, הוקי אוויר או סנוקר, לנסות את הפלייסטיישן, לשכשך רגליים בבריכה, להתמוגג ולהירגע בתוך ג'קוזי, לשחק כדורגל על המדשאה הגדולה או לפרוש את המגבת ולנוח כמו שצריך בחופשת בטן-גב. ואם בכל זאת אתם רוצים לצאת קצת החוצה, אפשר לעשות הליכה באוויר הפתוח או לנסות את אחד המסלולים המרהיבים ביותר של הצפון. 

  1. נהנים מתחושת ה"ביחד"

הדבר החשוב ביותר שאתם צריכים לזכור כאשר אתם נמצאים בחופשה, הוא שאתם נופשים עם האנשים שאתם הכי אוהבים. ולכן, לא משנה מה תבחרו לעשות, תוכלו לעשות זאת במסגרת הוילה. לדוגמה, ניתן לארגן לגמרי בחינם משחקי תופסת עם הילדים או לצפות יחד בסרט בנטפליקס, שהרי גם ככה הכול כלול. כמו כן, מכיוון שכולם נמצאים בתוך וילה אחת, אפשר לנהל שיחות נפש אל תוך הלילה, וליהנות מזמן איכות שאין בשום מקום אחר. 

כשהצפון עצמו הוא האטרקציה

וילות בצפון הן מבין הוילות המבוקשות ביותר הקיימות נכון לעכשיו, ולא בכדי. מבין כל האזורים בארץ, אחד האזורים היפים ביותר שאפשר להכיר הוא הצפון. כל ישראלי יודע שהצפון מדבר בעד עצמו. כי אי אפשר לתאר את השמחה היוצאת מלבו של כל ילד או מבוגר כאשר הוא מתבונן בנחלים הזורמים להם בנחת, בעצים המלבלבים בפריחה המרשימה. נופי הצפון משמים כרקע מרהיב עבור הוילות הממוקמות בשטחו. כמו כן, הצפון מעניק לנו הזדמנות נהדרת להשתתף באטרקציות שונות דוגמת רכיבה על סוסים בהרי הגולן, שייט קיאקים בנהר הירדן, טיולי אופניים במסלולים שנבנו במיוחד בין השבילים וביקור במקומות מיוחדים המספקים אטרקציות כמו סדנאות לטעימת יין או להכנת גבינות. ומי לא היה רוצה בשילוב של יין וגבינות יחד? 

הצפון מתאים לכולם: הן לאנשים הרוחניים שמחפשים את השקט, השלווה והריכוז בין הצמחייה בעלת הריח המשכר והן לאנשי עסקים או אנשי הייטק שטובעים בעבודה בחיי היום יום, ופשוט מחפשים את המרגוע. כי אין אחד שחוזר מחופשה בצפון ומצטער על כך, בייחוד אם הוא בילה את ימי הנופש המופלאים בוילה.

וילות בהתאמה אישית

דבר נוסף המיוחד כל כך בוילות הוא שהן מתאימות לכל אחד באופן אישי. לדוגמה, הציבור הדתי שומר המסורת יכול למצוא בוילה איכותית את המענה לכל דרישותיו. וילות רבות בצפון מאובזרות כך שיתאימו לציבור הדתי. הן כוללות מטבח כשר, פלטה לשבת, מיחם ועוד. קיימות גם וילות שמתאימות במיוחד לילדים. הן כוללות מיטות ילדים ושורה ארוכה של אטרקציות כמו משחקי שולחן ומתקנים למשחקי כדורגל. 

וכמובן, אי אפשר להזכיר את הוילה ללא האירועים. הוילה נועדה לא רק לחופשות, אלא גם להקמת מגוון רחב של אירועים בקרבתה: חתונות, חינה, בר מצווה, בת מצווה, ברית מילה, מסיבת רווקות, מסיבת גיוס, מסיבות של סטודנטים ומגוון רחב של אירועים משמחים. ישנן וילות המתאימות לאירוח של 20 איש ואחרות אפילו ל-50 איש. באופן כללי, הוילה היא המקום המושלם לחגוג בו את האירוע שלכם עם תקליטן, קייטרינג, אמן וכל מה שמסביב. 

דברו אלינו בתמונות

לאחר שהשתכנענו שוילה בצפון היא המקום המתאים ביותר לחופשה שלנו, אנחנו צריכים לבחור את הוילה המתאימה ביותר מתוך האתר. אחד הדברים הראשונים שכדאי לשים אליהם לב כאשר בוחרים וילה באתר הוא התמונות. כל מפרסם מעלה לאתר תמונות איכותיות של הוילה שלו, כך שאפשר להתרשם מנוחות החדרים, המים התכולים של הבריכה והשטח הגדול שמסביב. מכיוון שתמונה אחת שווה אלף מילים, אתם יכולים לבחון את הוילה היטב על פי התמונות שלה. האם העיצוב מוצא חן בעיניכם? האם אתם אוהבים את העיצוב העירוני או דווקא מתחברים יותר לעיצוב הכפרי המתמזג עם הטבע הצפוני?

לאחר שמצאתם וילה ש"קורצת" לכם, היכנסו לכרטיס שלה והתחילו לבחון את הפרטים הטכניים. אילו אטרקציות היא מציעה? מה כלול בתוכה ועל מה תצטרכו לשלם? האם היא מתאימה לדרישות שלכם? על כל פנים, אל תהססו להתקשר לבעלי הוילה כדי לדלות עוד פרטים. כמו כן, חשוב לשים לב לכך שוילות מבוקשות במיוחד נחטפות מהר, כך שייתכן שתידרשו להזמין מקומות מראש. 

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן