וילות בצפון – כי הגיע הזמן לצאת לחופשה

צילום: FREEPIK
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

אתם עובדים קשה במשך זמן רב, ולכן מחליטים יום אחד לצאת לחופשה מבלי לדפוק חשבון לאף אחד. אך כשמתכננים חופשה, נועזת ככל שתהיה, אתם זקוקים למקום לינה טוב, נוח ואיכותי. ואם כבר הולכים עד הסוף, כדאי לבחור בוילה. וילות בצפון מציעות לכם חופשה ברוח אחרת, שונה מכל מה שאתם מכירים. כי אם עד עכשיו הסתפקתם בלינה בחיק הטבע או בבית מלון מקומי, לא הכרתם חופשה מהי. אם אתם רוצים לנסות משהו חדש ולראות איך בעלי האמצעים חיים באמת, הגיע הרגע להזמין מקומות בוילה. 

6 סיבות לצאת לחופשה

וילות בצפון הפכו לשם נרדף לחופשה, ואכן אין מקום טוב יותר מוילה לבלות בו את שלושת הימים הבאים ואולי אף שבוע שלם. אבל לפני הכול, נתייחס לסיבות שבגינן חשוב להתנתק רגע מהעבודה ולצאת לחופשה:

  1. החופשה טובה לבריאות הגוף והנפש.

לא מפתיע שהגוף והנפש זקוקים לחופשה מדי פעם בפעם. אחרי הכול, אנחנו עובדים במשך שעות מול המחשב, בכיתה בבית הספר או בכל מקום אחר. כאשר אנו מרשים לעצמנו להתנתק מכל אלה, אנו יכולים סוף כל סוף להירגע ולצאת לחופשה בלב שלם, להשלים את שעות השינה החסרות, לאכול כמו שצריך, להתנתק מהכול ולהיות עם האנשים שאנחנו אוהבים.   

  1. חיזוק הקשרים הבין אישיים.

זה לא משנה עם מי אנו יוצאים לחופשה – בן זוג, ילד אהוב, חבר או חברה, כל עמית למסע הופך ליקר יותר עבורנו. כשיש לנו זמן לדבר עם הצד השני, אנו יכולים סוף כל סוף לשפוך את הלב. כמו כן, אפשר לעשות מגוון רחב של פעילויות עם האדם שאתם אוהבים: לאכול ארוחת ערב, לשחות בבריכה, לראות טלוויזיה או לצאת לטיול של ג'יפים או רכיבה על סוסים. 

  1. החופשה תורמת ליצירתיות.

עובדים על פרויקט ומרגישים "תקועים"? כותבים ספר ולא מרגישים שזה מתקדם? קחו פסק זמן וצאו לחופשה מפנקת. תנו למוח שלכם מנוחה כמו שצריך, וכשתחזרו מהחופשה שלכם, תגלו עד כמה אותו מוח הופך לפורה ומועיל, עד שפשוט לא תזהו אותו. 

  1. בשביל התמונות.

אנו חיים היום בעידן שבו אנו משתפים תמונות, והרבה. פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר – כל אלה הפכו לבמות פופולריות מאוד לשיתוף תמונות. אז אם גם אתם לא רוצים להישאר מאחור, תראו לחברים שלכם שגם אתם נהנים. צלמו את עצמכם בוילה בבריכה או בג'קוזי ותגרמו להם לקנא קצת. 

  1. אוכל בסגנון אחר.

אז מה אתם מספיקים לאכול ביום יום? פסטה, קצת אורז ואולי סלט? חופשה היא ההזדמנות שלכם לבחון מאכלי גורמה אמיתיים. אם תבחרו בארוחת בוקר בתוך וילה, תוכלו לאכול מטעמים איכותיים באווירה יוקרתית. כמו כן, לא רחוק מהוילה ממוקמות מסעדות המציעות אוכל ערב לחך. כדאי לנצל את החופשה כדי לאכול מנות שלא יוצא לכם לאכול מדי יום ביומו. 

  1. הזדמנות לחוות משהו חדש.

בכל חופשה ניתן להיחשף לדבר מה חדש ובלתי מוכר. אם נדבר בהקשר של הוילה, אז זהו עולם ומלואו. אם מעולם לא הייתם בוילה יוקרתית לפני כן, זוהי הזדמנות פז להכיר סגנון חיים אחר ולהרגיש כמו בספר או בסרט. ללא ספק, לאחר חופשה מרתקת שכזו תחזרו עם חויות של פעם בחיים. 

החופשה הכי מרגיעה שלכם יכולה להיות רק בוילה

ראינו את הסיבות המרכזיות שבעקבותיהן רצוי מאוד לצאת לחופשה. חופשה בוילה היא חופשה בסגנון אחר מבחינות רבות, מכיוון שיש בה הכול מהכול. וילות בצפון מציעות לכם עיצוב ויוקרה. אלה לא עוד בתי הארחה פשוטים, אלא סוויטות איכותיות עם חדרי שינה מעוצבים, סלון מרווח, גינה גדולה ומרוהטת, מטבח עם כל הכלים שאתם צריכים ושפע של מקום למספר גדול של נופשים. כמו כן, ניתן ליהנות ממגוון אטרקציות מבלי לצאת כלל מהוילה. לצד הבריכה והג'קוזי, הוילה כוללת גם שולחנות משחק, פלייסטיישן, טלויזיה, חיבור לנטפליקס, חיבור לאינטרנט, עיסויים, ארוחות בוקר ועוד ועוד. 

מעבר לכך, הוילות מתאימות לכל סוגי האנשים באשר הם. כך למשל, ישנם אנשים בעלי רגישות למזונות מסוימים או שומרים על דיאטה קפדנית. אנשים אלה יכולים להביא את האוכל מהבית ולהיעזר במטבח המאובזר לצורך הכנת כל המאכלים הטעימים שהם רגילים אליהם. כמו כן, וילות בצפון רבות מותאמות לדתיים ושומרי המסורת, והן כוללות את כל מה שצריך: מטבח כשר ומופרד, פלטה לשבת, מיחם ועוד. 

איך מחפשים וילות בצפון?

לאחר שהבנו שהיעד שלנו הוא וילות בצפון, חשוב למצוא את הוילה המתאימה לנו ביותר. חיפוש מתקדם באינטרנט יעזור לנו להתמקד בוילה שאנו מחפשים, עד שבסופו של דבר נגיע למקום שרצינו. כשמחפשים וילה באתר האינטנרט וילות A, יש צורך להתמקד בכמה דברים. 

דבר ראשון, כדאי לחפש את הוילה לפי מספר החדרים שבהם אתם מעוניינים. כך תוכלו לדאוג שלכל אחד מכם יהיה מקום לעצמו בוילה המרווחת. דבר שני, חשוב להחליט באיזה אזור אתם מעוניינים שהוילה שלכם תמוקם: האם תרצו נוף שקט לכינרת? או אולי אתם דווקא רוצים וילה צעירה ותוססת הקרובה למרכז מסחרי כדי לעשות שופינג? מכיוון שמדובר בחופשה הפרטית שלכם, אתם אלה שקובעים איך היא תיראה. דבר שלישי, במהלך חיפוש הוילה המתאימה, כדאי להתייחס לקטגוריה של קהל היעד. יש וילות המתאימות יותר למשפחות, אחרות לזוגות רומנטיים ויש וילות שנועדו במיוחד לאירועים כמו ימי הולדת, בר מצווה, בת מצווה או ערב עובדים. 

ולבסוף, נשאר עניין המחיר. המיוחד באתר אינטנרנט הוא שאפשר להתעדכן במבצעים על לילה או אפילו כמה ימים בזמן אמת. כך שאתם יכולים לנצל זאת כדי להזמין מקומות ולהפתיע את כולם בחופשה משגעת. אך שימו לב כי המקומות בוילות נחטפים מהר, כך שחשוב לבצע את ההזמנה מראש. 

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן