התקלות השכיחות שאינן מצריכות טכנאי מזגנים מקצועי

אנשים רבים בוחרים להזמין טכנאי מזגנים מקצועי לטיפול בכל בעיה ללא ידיעה כי בעזרת תחזוקה נכונה יוכלו לחסוך את כל התקלות החוזרות ונשנות. אך טיפול מונע על ידי תחזוקה נכונה אינו הפתרון הבלעדי, גם אם לא תחזקתם נכון וכעת אתם מתמודדים עם תקלות שונות, חשוב שתכירו את כל התקלות עימהן תוכלו להתמודד לגמרי בעצמכם ללא סיועו של טכנאי המזגנים. היכרות עם התקלות השכיחות ביותר אותן תצליחו לפתור תוך מספר דקות בודדות, יכולה לחסוך לכם לא מעט כסף עבור שירותי תיקון מזגנים מקצועיים

צילום: pixabay
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

המזגן לא מגיב? ייתכן שפעולת איפוס המזגן תסייע

בין התקלות השכיחות ביותר עליהן תוכלו להתגבר ללא סיוע מקצועי היא חוסר תגובת המזגן ללחיצות שלכם על השלט. אנשים רבים מזעיקים שירותי תיקון מזגנים באשדוד בטענה כי המזגן לא מגיב ללחיצות שלהם על השלט. לחיצות אלה יכולות להיות שינוי ממצב קור למצב חום ולהיפך, או אפילו שהגבה או הנמכה של הטמפרטורה במצבים השונים. אך לפני שאתם בוחרים להזעיק את טכנאי המזגנים המקצועי, חשוב לדעת שפעמים רבות המזגן יוצא מאיפוס ולכן אינו מסונכרן עם השלט. חוסר סנכרון זה פוגע באופן ישיר להיענות המזגן ללחיצות על השלט שלכם ולכן המזגן פשוט לא מגיב.

נתקו את המזגן מהחשמל והמתינו מספר דקות טרם חיבורו

כל שעליכם לעשות הוא לנתק את המזגן מהחשמל ולהמתין מספר דקות עד לחיבורו. פעולה זו נקראת פעולת איפוס מזגן וביכולתה להביא את השלט והמזגן למצב מסונכרן ללא בעיה. במידה ופעולת האיפוס אינה סייעה לפתרון הבעיה, ייתכן שמקור הבעיה הוא אחד מהחלקים הפנימיים של המזגן מה שיאלץ אתכם לפנות לשירותי תיקון מקצועיים.

המזגן כבר לא מקרר כמו פעם? נקו את הפילטרים!

תקלה נוספת אשר פוגעת בפעולתם התקינה של מזגנים רבים בכל רחבי הארץ היא פעולה איטית, חלשה וכמעט בלתי מורגשת של המזגן. הגורם לבעיה הוא על פי רוב הצטברות של אבק ולכלוך בפילטרים של המזגן. חוסר ניקיון של הפילטרים בכל כמה חודשים עד חצי שנה, יביא להצטברויות אבק אשר מונעות מהמזגן שלכם לעבוד בצורה יעילה. נוסף על כך האבק הרב שמצטבר עלול לפגוע במאיץ המזגן ולחייב אתכם בשירותי תיקון מקצועיים ויקרים עבור הרכיב התקול. אך לא די בכך, פעולת המזגן כאשר הפילטרים עמוסים באבק ולכלוך תחייב אותו להתאמץ הרבה יותר בשביל להגיע לטמפרטורה שאתם רוצים, מה שינפח משמעותית את חשבון החשמל. כל שעליכם לעשות זה להקפיד על ניקיון הפילטרים ולחסוך המון תקלות ולתשלומי חשבון חשמל מנופחים.

במידת הצורך, בחרו נכון את טכנאי המזגנים שלכם

אך במידה וניקיון הפילטרים אינו מסייע, חשוב לדעת לבחור נכון טכנאי מזגנים אמין ומקצועי שידע להתמודד עם הבעיה על הצד הטוב ביותר. שירותי התקנת מזגנים מיכאל ובוריס יבטיחו לכם שירות מקצועי במיוחד הן בהתקנת מזגנים והן בתיקונם.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן