התפקיד הבא של יחיאל לסרי?

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

פריחה מתפוצצת בצחוק כשקראה באחד מאתרי האינטרנט המקומיים, מני רבים שיש באשדוד, על התפקיד לכאורה שהוצע לד״ר לסרי להיות שגריר ישראל במרוקו. אז ראשית בואו נשים דברים על דיוקם: אין נציג ישראל במעמד של שגריר במרוקו, יש תפקיד שנקרא ׳ראש משרד האינטרסים׳. מעבר לכך, פריחה רוצה להזכיר לקוראים, שד״ר יחיאל לסרי הוא רופא מומחה בהשכלתו ויכול לנהל כל בית חולים במדינה. לאחר שהגיעה הידיעה לאוזנו של עוזרו של ד״ר לסרי, שמואל דוד, הוא הוציא תגובה לכל אמצעי התקשורת בזו הלשון: ״בעקבות בלבול או בורות בין הראשון לאפריל לראשון לינואר בענין שגרירות ישראל במרוקו; ראש העיר אשדוד דר׳ יחיאל לסרי היה וימשיך להיות ראש העיר והשגריר הנאמן של כל תושבי אשדוד. וכמילות שירו של שלמה ארצי ״לא עוזב את העיר עבור אף אחד״. בשביל ד״ר לסרי אשדוד היא משפחה מעל הכל״.

פריחה ראתה השבוע את האשדודי אשר נהון‫, שמוביל באשדוד יחד עם אחותו איריס נפתלי את סניף הליכוד באשדוד‫, בטקס מרגש בקריה בתל אביב‫, את כניסתו לתפקיד של שר הבטחון החדש יואב גלנט‫. מסתבר ‫לאחר הרכבת הממשלה, החיוך של אשר ‫לא יורד לו מהפנים…ופריחה יכולה להבין מדוע‫.

פריחה שמעה שרגע לפני שהוא חוגג 30 שנות קריירה, במופע חגיגי בהיכל ׳מנורה׳, הזמר ליאור נרקיס הגיע להתארח בתכנית ״בחצי היורם״ עם יורם סוויסה ב״רדיו דרום״. במסגרת האירוח, נרקיס שר והרעיד את האולפנים של רדיו דרום וגם נתן טיפים לזוגיות טובה וסיפר על שיקום היחסים שלו עם אישתו ספיר (וענונו) אשדודית לשעבר.

פריחה רוצה לאחל מזל טוב לאדר ושמעון אוחיון להולדת הבן אורי אח לנויה ואיתי. אפרופו חגיגות, השבוע חגג שמעון את יום הולדתו ה-30 עם בני המשפחה והחברים הטובים.

שמעון הינו יזם וקבלן לתמ"א 38. פריחה שמעה ששמעון הולך להפתיע בעסקת יזמות עירונית בין הגדולות בארץ. פריחה ממליצה שתרשמו את השם הזה לפניכם, ומאחלת לו המון מזל טוב

פריחה ראתה השבוע את היחצ״ן הכי מוכר במדינה‫, רני רהב‫, יחד עם רעייתו הילה אוכלים בסנדוויץ הטונסיאי של מוריס סיטבון ורעייתו סולי‫.

הפה של רני‫: ״לקחנו פסק זמן של 3 שעות (עם הטלפון עובדים רגיל), ויצאנו לאשדוד. הפתעתי את הילה בעקבות כתבה שהייתה בחדשות 12, תוכנית חיסכון על המקום של מוריס. סנדוויץ´ טוניסאי-פריקסה אורגינל, מרגש, טעים, היסטרי. אשדוד מדהימה, פורחת עם מאות בניינים יפים הפונים אל הים‫) והחוף שאנו אוהבים באשדוד)‫. ואם רני אומר‫, כנראה שהוא יודע‫…

פריחה רוצה להציג לכם את התינוק האשדודי הראשון לשנת 2023 שנולד במרכז הרפואי ״קפלן״‫, לתושבת אשדוד ליאורה גולדינפלד, בת 32 מאשדוד, ובן זוגה‫. את הלידה של ליאורה ליוותה המיילדת ענבל גואטה‫. 

שעת הלידה בשעה 1:55 ובמשקל 2.758 ק״ג‫. לפנות בוקר בשעה 1:55‫. ליאורה מספרת: "זו הפעם שנייה שלנו בקפלן לשמחתי, הייתה חוויה לנו חוויה טובה, הצוות היה קשוב, עודד ותמך לאורך כל הדרך ובסוף זה קרה.״‫.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן