התינוקות האשדודים הולבשו בכחול לבן לכבוד יום העצמאות

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

פריחה מאוד התרגשה השבוע שקיבלה תמונה של התינוקות הטריים שנולדו בבית החולים ׳אסותא׳ אשדוד, הולבשו בבגדים ייחודיים- בגדי כחול לבן ועליהם דגל ישראל וכן בגדי לבן ועליהם סמל הסרט הצהוב. אל״מ במיל' דר ארז ברנבוים מנכ"ל ביה"ח אמר: "עוד ועוד בתי חולים ייבנו בישראל ועוד ועוד ילדים יבואו לעולם. לא ניצחו אותנו – לא ינצחו אותנו.

פריחה גאה על מישאל וקנין, יליד אשדוד, שמכהן בשלוש השנים האחרונות כיו"ר דירקטוריון הדואר, ומתמודד כעת על תפקיד חבר דירקטוריון בנק לאומי.

מישאל וקנין יחד עם המנכ"ל דוד לרון, ביצעו בהצלחה רבה את תכונית ההבראה של הדואר שבמרכזה הפרטת החברה, דהיינו המדינה תמכור 100% ממניות הדואר למשקיע פרטי, ההכרזה על הזוכה צפויה ביום ראשון הקרוב.

ביצע בהצלחה את תוכנית ההבראה של הדואר. מישאל וקנין (צילום: יעל פרנקל)

על אף ששר התקשורת שלמה קרעי ניסה מספר פעמים לפטר את מישאל וקנין כיו"ר רשות הדואר,  בית המשפט העליון בפסק דין חד משמעי, השאיר את וקנין בתפקידיו עד סיום מכירת הדואר. וזה בהחלט כבוד לאשדוד.

פריחה רוצה לפרגן ליניב ריימונד מאשדוד‫, המשרת בגדוד תקשוב מטכ״לי כבר עשרים וחמש שנה. הוא נשוי לטלי ויש להם יחד ארבעה ילדים (עידן 16, עמרי 15, ענבל 12, עלמה 6). בחצי השנה האחרונה הוא עושה הכל על מנת לסייע לחיילים להגיע מוכנים במגוון היחידות, מצפון ועד דרום. התחביבים שלו, ספורט ובילוי עם המשפחה קצת נעצרו בעקבות המלחמה אך הוא נחוש לסייע לצה"ל: "יחד ננצח בכל מקום שנרצה בכל דרך שנבחר״‫.

״יחד ננצח״‫. יניב ריימונד

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן