השלט שמפרגן לסגן ראש העיר אבי אמסלם הוסר על ידי פקחי עירייה בהוראה מגבוה

מה קרה שאחרי שנה שהשלט הזה הוצב ובו דברי שבח לסגן ראש העיר אשדוד אבי אמסלם החליטו בעירייה להסירו?. אמסלם:" השלט הוסר ממניעים פוליטיים"

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

לפני כשנה הוצב השלט שמהלל ומשבח את סגן ראש העיר אשדוד אבי אמסלם ויו"ר ש"ס באשדוד- ברובע ב. השלט הוצב על שלט קיים ולאיש בוודאי מהעירייה זה לא הזיז.

אתמול אחרי שנה זה הזיז ולאחר הוראה מגבוה שנחתה על הפיקוח העירוני הגיעו פקחים והורו לבעלי השלט להסיר ומייד את השלט שמהלל את אמסלם.

שאלה למחשבה: אם במשך שנה זה לא הפריע לאיש מעיריית אשדוד מה קרה כעת? אם לא היה חוקי היום מה ההבדל לפני שנה? האם זה קשור לבחירות הקרבות? האם זה קשור ליחסים המורכבים בין לסרי לאמסלם?

אמסלם שיגר תגובה חריפה וטען כי מדובר בהסרת שלט ממניעים פוליטיים:

"השלט המדובר לא הוצב על ידי אלא ע"י אוהד תושב העיר שמעריך אותי ואת פעילות תנועת שס בראשה אני עומד.
בימים האחרונים עודכנתי באופן שוטף סביב ענין הסרת השלט – ואין ספק שהסרתו בוצעה ממניעים פוליטיים בלבד, שהרי הוא מוצב כבר שנה ועד כה לא הפריע לאף אחד…
הטירוף והאובססיה של נותן ההוראה להסרת השלט גרם לכך שנכפה על פקידי העירייה לבצע מעשה בניגוד למצפונם, והם אף התקשרו אלי, מחו על ההסרה והתנצלו בפניי.
חבל שזה המצב עוד לפני שהחלה מערכת הבחירות בעיר, אך אני מאמין שיתקיים בענין זה הפסוק "כאשר יענו אותו, כן ירבה וכן יפרוץ".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן