"השבוע בשעה טובה פורסם המכרז להקמת אצטדיון חדש לאשדוד"

כך הודיע היום ממק ראש העיר עו"ד גבי כנפו וציין כי " יש עוד דברים שנמצאים בשלבים שונים של התקדמות – כניסות נוספות לעיר, פארק הייטק, קריה אקדמית, קאנטרי מודרני ועוד… אבל על זה אצטרך לספר לכם בפוסט נפרד… ממש בקרוב!"

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

לדברי ממק ראש העיר עו"ד גבי כנפו:"אצטדיון בן 20,000 המושבים יקום תוך 3 שנים ויהיה גולת הכותרת של קרית הספורט החדשה ההולכת ונבנית ברובע פארק לכיש שבצפון העיר וזאת במסגרת הסכם הגג, שיאפשר ברובע זה גם בניה של 2700 יחידות דיור לזוגות צעירים".


לצד האצטדיון תשכון ארנה מפוארת – אולם רב תכליתי לענפי הכדור וההתעמלות ובו 5,000 מושבים ובנוסף תוקם במתחם בריכת שחייה אולימפית, שתחל לפעול כבר בשנה הבאה!
עו"ד כנפו:"שומע את הקולות שאומרים שזה מיותר כי גם ככה לא מגיע הרבה קהל למשחקי הקבוצות האשדודיות, לא בכדורגל ולא בכדורסל. אני רוצה להגיד לכם, שמתקנים חדשים ומרשימים, מזמינים אליהם קהל חדש, משפחות, שיבואו בשביל החוויה והבילוי, גם כשתגענה לפה הקבוצות הגדולות וגם נוכל לארח פה משחקי ראווה שונים, נבחרת ישראל ואפילו לקיים במקום הופעות גדולות.


אני גם שומע את הקולות שאומרים שיש דברים יותר דחופים בעיר מהקמת אצטדיון, ואני מסכים איתם. הדבר היחיד החשוב פה, שזה לא במקום אלא בנוסף. האצטדיון מוקם במסגרת הסכם הגג, עם תמיכה כספית משמעותית של משרד השיכון, של הטוטו ומקורות נוספים וייתן תנופה אדירה לעיר ולהתפתחות הספורט התחרותי והעממי בה.
אנו לרגע לא מזניחים את הטיפול ביתר הדברים שנמצאים בשלבים שונים של התקדמות – כניסות נוספות לעיר, פארק הייטק, קריה אקדמית, קאנטרי מודרני ועוד… אבל על זה אצטרך לספר לכם בפוסט נפרד… ממש בקרוב!"

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן