הריעו לנוער: מ.ס אשדוד זכתה בגביע המדינה

לאחר מסע ארוך קבוצת הנוער של מ.ס אשדוד, הביסה בגמר את בני סכנין וזכתה בתואר היוקרתי. מאמן הקבוצה אבי אבינו: "לקחנו גביע בסטייל"

מחזיקת גביע המדינה לנוער. מ.ס אשדוד.
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

מ.ס אשדוד זכתה ביום חמישי שעבר בגביע המדינה לכדורגל בנוער לאחר 1:5 על בני סכנין, קבוצתו של עבאס סואן, בזכות שערים של בן לוי, אורי מלכה (צמד) ואליה גטהון (צמד). המשחק התקיים באצטדיון ׳המושבה׳ בפתח תקווה לעיני מאות צופים אשדודים ואוהדים נוספים מסכנין. הקהל של סכנין בייש את ההמנון עם קריאות בוז במהלך שהושמע, חלק מהקהל השתיק את אלו שקראו את הקריאות המבזות. 

אשדוד רשמה עונה נהדרת שהסתכמה בין היתר בזכייה בגביע, בליגה הקבוצה לא הבריקה יותר מדי וסיימה במקום השמיני עם 13 ניצחונות, שלוש תוצאות תיקו ו-14 הפסדים. 

אבי אבינו, מאמן קבוצת הנוער אמר בסיום המשחק: ״עברנו עונה קשה כמו לכולם מאז שבעה באוקטובר, אבל חזרנו מעט באיחור יותר מכולם, היינו צריכים לעשות הכנה מחדש. היו הרבה עליות ומורדות השנה ובסוף לקחנו גביע בסטייל. הדחנו גם את מכבי פתח תקווה, בחצי גמר עשינו תצוגת כדורגל, והיום לנצח 5:1 מול קבוצה מצוינת כמו סכנין, שעשתה עונה מדהימה, אז לא חשבתי שזה יקרה ככה, אבל ידעתי שאם נעשה את הדברים טוב על המגרש אנחנו יכולים לנצח אז אין מאושר ממני שכך קרה. כשאליה גטהון ובן לוי מסיימים כחריגי גיל במשחק כזה עם גולים וגם עם תואר, אז מגיע להם לגמרי. רוצה להודות להנהלה ולמשפחה שלי שסובלים אותי, כי אני לא בן אדם קל, אני לוקח הכל איתי הביתה וחי את התפקיד אז רוצה להודות להם, מגיע למועדון ומגיע לשחקנים לקחת את התואר הזה״.

ראש העיר ד״ר לסרי: ״סוף מתוק במיוחד למסע״

גם ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי לא יכול היה להישאר אדיש להישג ושלח ברכה: "גביע המדינה בכדורגל מגיע לאשדוד, אחרי ניצחון ענק של קבוצת הנוער של  מ.ס אשדוד על סכנין.  סוף מתוק במיוחד למסע שבו פגשו השחקנים שלנו את הקבוצות החזקות בישראל במהלך משחקי הגביע. מדובר בהישג ענק, מרגש ומשמעותי לעיר הספורט אשדוד שמציגה את הדור הבא והמוכשר ביותר בארץ.  תודה ליו״ר מ.ס מנדל דוידוביץ, למאמן אבי אבינו, לצוות ההנהלה, השחקנים וכמובן להורים על ההשקעה והתמיכה לאורך כל השנה.  אתם גאווה, תניפו את הגביע שכל המדינה תראה!". 

בבוגרים: זימונים לנבחרת ישראל והארכת החוזה של סבן

בקבוצה הבוגרת נערכים במרץ לעונה הבאה וכבר החתימו את הקשר ג'ורדן סבן, שהאריך חוזה לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת. סבן מסר לאחר החתימה: "שמח מאוד להמשיך את הדרך שלי במועדון. אני בטוח שהעונה הבאה תהיה עונה מוצלחת".

כמו כן, שחקני הקבוצה גיל כהן וחמודי כנעאן זומנו לסגל נבחרת ישראל של המאמן לשעבר של הקבוצה והחדש של הנבחרת רן בן שמעון, והם ישחקו בחודש הבא נגד בלארוס והונגריה.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן