הרב עובדיה דהן יו"ר המועצה הדתית השתתף באמירת "תיקון חצות היום" בבית הכנסת "תפארת רפאל"

בימי בין המצרים במשך שלושת השבועות עד ערב תשעה באב נהגו במקומות רבים לומר 'תיקון חצות' בשעת הצהריים כמובא בשולחן ערוך שראוי לכל ירא שמים שיהא מיצר ודואג על חורבן בית המקדש.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

במועצה הדתית הפיצו עלון שחולק לבתי הכנסת המעורר את החשיבות לומר "תיקון חצות" לאחר תפילת מנחה בכל יום בצהריים בימים אלו של בין המצרים עד ערב תשעה באב.


 
הרב עובדיה דהן הגיע בשעת הצהריים, והתישב על הריצפה בסמוך לארון הקודש בבית הכנסת "תפארת רפאל" ברובע הסיטי לצידו של רב בית הכנסת הרה"ג רבי מאיר אבוחצירא והצטרף לאמירת סדר "תיקון חצות" וקינות המזכירים את צער חורבן בית המקדש.
 
לאחר מכן הגר"מ אבוחצירא נשא דברי התעוררות קצרים כשבתחילה קידם את פניו של הרב עובדיה דהן יו"ר המועצה הדתית אשר זכות היא לנו שמגיע להתלל יחד איתנו. בדבריו הזכיר את החורבן והציפיה לבנין בית המקדש ודיבר על החשיבות הגדולה שבימים אלו, עלינו לתקן את המידות שבין אדם לחבירו ובפרט להתרחק מהמידה הרעה הנקראת "חנופה".
 
כן הדגיש את המעלה שאדם מוריד דמעות בעת אמירת הקינות שמביע את צערו על חורבן בית המקדש ומבין את גודל ההפסד בחסרונו שעדיין לא זכינו שנבנה עד עכשיו וסיים שנזכה שבקרוב יקויים בנו שימים אלו יהפכו לששון ולשמחה וע"י שמקיימים תיקון חצות ומרגישים את צער החורבן, יזכו לראות בשמחת ירושלים כפי שמוזכר בגמרא כי כל המתאבל על ירושלים זוכה ורואה בשמחתה.
 
 
 
 

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן