השתפר מצבו של הרב אשר ביטון שנפגע קשה מירי רקטה

מצבו של אשר מסעוד ביטון בן 62 שנפצע מפגיעת הטיל קשה השתפר. ביטון איש חסד היה בדרכו לחלק אוכל לנזקקים כאשר נשמעה האזעקה. הוא נפצע והובא לבית החולים אסותא. בני משפחתו מבקשים מהציבור לקרוא תהילים לרפואתו

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

השתפר מצבו של אשר ביטון שנפצע שלשום קשה מפיצוץ רקטה באשדוד. מבית החולים אסותא, שם הוא מאושפז, נמסר כי הוא התעורר היום מההרדמה, הגיב וחייך לאישתו רבקה .

ומרים ששליחי מצווה אינם ניזוקים. אשר מסעוד ביטון בן 62 מאשדוד היה בדרך לאסוף שאריות אוכל ולחלקם לנזקקים כאשר נשמעה אזעקת צבע אדום. הוא יצא ככל הנראה מהמכונית לחפש מסתור ואז נשמע פיצוץ עז, בקרבת קניון לב אשדוד. ביטון, אב ל- 15 וסב לנכדים נפצע בגופו מרסיסי זכוכית שהתנפצו מאחת הויטרינות. ביחד איתו נפצעו עוד 4 אנשים, בינהם אישה בהיריון ומספר אנשים לקו בחרדה. הוא הובא לבית החולים אסותא במצב קל- בינוני, אך בבית החולים התברר כי מצבו חמור הרבה יותר ממה שחשבו תחילה. במהלך הלילה מצבו החמיר והוא הורדם. הוא מאושפז במצב קשה אך יציב.
יום שלישי בערב, רבים מתושבי העיר צפו בשידור החדשות בטקס חתימת הסכמי השלום בין ישראל לאיחוד האמירויות שנערך במדשאות הבית הלבן. קצת אחרי שראש הממשלה בנימין נתניהו סיים לנאום ובמהלך נאומו של שר החוץ של איחוד האמירויות החל, פילחה את השקט אזעקה ברחבי אשדוד ובאשקלון הסמוכה. . ככל הנראה נורו לכיוון אשדוד 2 טילים. כיפת ברזל יירטה את אחד הטילים, אך למרבה הצער, טיל או אולי נפל מהטיל נפל בקרבת לב אשדוד. כוחות ההצלה חשו למקום , גם ראש העירייה ד״ר לסרי הגיע לזירה ומשם המשיך לדיון דחוף של גורמי הביטחון בעירייה. רסיסים ושברי זכוכית מהחנויות הסמוכות התפזרו לכל עבר. אנשי הביטחון ועובדי העירייה פעלו במהירות להחזרת המקום לשגרה. לזירה הגיע גם אלוף פיקוד העורף וקיבל סקירה מד״ר לסרי על כלל הפעולות שנקטה העירייה מרגע הנפילה ועד החזרת האזור לשגרה מלאה. במשך הלילה אבטחה עירונית סיירו במקום ואבטחו את המקום שנפגע. העירייה גם יצרה קשר על נציגי מס הרכוש שהגיעו למחרת נפילת הטיל בשעות הבוקר וביחד עם נציגי עירייה עסקו בבדיקת הנזקים שנגרמו על מנת לסייע לתושבים ובעלי העסקים.אחד מילדיו של ביטון סיפר בתקשורת כי אביו ככל הנראה הלך כדרכו מידי ערב להתפלל ואז פנה לעבר חנויות על מנת לאסוף שאריות מזון כדי לחלק בין נזקקים ״ פתאום תפסה את אבא האזעקה לפני שהספיק בכלל להגיע לחנות, כי השקיות לא היו ברכב. הוא ככל הנראה ניסה להסתתר כשנפל הטיל״ גם גיסו יוסף סיפר בתקשורת כי ביטון היה קרוב לנפילה היות ויש לו רסיס ביד. לדברי הגיס מדובר באיש של חסד הנוהג כבר 25 שנה מידי יום להגיע לחנויות מזון לאסוף אוכל כמו לחם, ירקות ועוד ולהגיע למשפחות נזקקות ולחלק את המזון. משפחת ביטון מבקשת מהציבור לקרור תהילים לרפואת אשר ביטון בן שבא.

מבית החולים הציבורי אסותא אשדוד נמסר:

" במהלך הלילה חלה הדרדרות במצבו של הפצוע הבינוני – קשה מאירוע הירי על העיר אשדוד. מצבו התייצב, הוא סובל מפציעה רב מערכתית, מורדם, בטיפול נמרץ מצבו מוגדר קשה אך אינו נמצא בסכנת חיים".

זה המקום לציין כי במידה ולא היה בית חולים הוא לא היה מחזיק מעמד.זה בדיוק אותה פציעה שהייתה לאירית שיטרית ז"ל שנהרגה מטיל לפני מספר שנים מפגיעת טיל. רסיס שנכנס ופגע באיברים הפניימים. הגעה מהירה לבית החולים היא משמעותית.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן