הראל סוויץ' – פתרון נכון לביטוח רכב בתקופת הקורונה

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

תקופת הקורונה אילצה אותנו לחשוב מחוץ לקופסא ולחפש פתרונות חדשים בתחומים שעד כה התנהלו בשגרה ידועה ומוכרת לנו. נדרשנו לערוך שינויים באופן שבו אנו עובדים, לומדים, עורכים את הקניות שלנו, מבלים ונפגשים עם אנשים ועוד. "ריחוק חברתי" הפך לעקרון מרכזי בחיינו והוביל לשינויים רבים בשגרת יומנו. אחת מתוצאות הלוואי של תקופת הקורונה והריחוק החברתי שהיא הביאה היתה נסיעות מועטות. כי כשעובדים מהבית, לומדים באופן מקוון, עורכים קניות אונליין ואפילו עם חברים נפגשים בעיקר ב-zoom, האוטו שלנו נשאר רוב הזמן בחניה. במציאות שכזו, כדאי לחשוב גם על פתרון יצירתי בתחום ביטוח הרכב. אחד הפתרונות הללו נקרא הראל סוויץ'.

ביטוח רכב בתקופת הקורונה

לפני שנגיף הקורונה נכנס לשגרת חיינו, רובנו לא הקדשנו יותר מדי מחשבה לביטוח הרכב שלנו. כששגרת יומנו כללה נסיעות יומיומיות לעבודה, ללימודים, לסידורים, לטיולים ולבילויים, גם לא היה לנו בכך צורך. אולם עם התפשטות הנגיף וריבוי ההנחיות המגבילות את התנועה שלנו עד כדי סגר לפרקי זמן מסוימים, רובנו גילינו שהרכב שלנו אמנם נשאר בחניית הבית רוב הזמן, אבל אנחנו ממשיכים לשלם על ביטוח הרכב תעריף מלא. אנחנו נשארים בבית, לא יוצאים לעבודה או ללימודים, מקומות הבילוי סגורים כי ההתקהלויות אסורות ואפילו לנסוע לבקר את סבא וסבתא אסור. הרכב לא זז, אבל על ביטוח הרכב אנחנו ממשיכים לשלם כרגיל. 

מציאות זו גרמה לאנשים להתחיל לחשוב ברצינות ולעומק על ביטוח הרכב שלהם. בתקופה שהיא ממילא מאתגרת מבחינה כלכלית למרבית משקי הבית, רבים החלו לחפש פתרונות לצמצום ההוצאות החודשיות, ותחום ביטוח הרכב היה אפיק טבעי ומתבקש לכך. 

לכן, בתקופת הקורונה רבים התוודעו לראשונה לפוליסות ביטוח רכב מסוג אחר. כאלו שהמחיר שלהן נקבע בהתאם למספר הקילומטרים שנסע הרכב, כמו למשל הראל סוויץ'.

עושים סוויץ' וחוסכים בהוצאות ביטוח הרכב

אחד האפיקים הראשונים והמתבקשים ביותר שאליו פנו משקי בית כדי לחסוך בהוצאות הוא ביטוח הרכב. זה היה הדבר הטבעי והנכון ביותר לעשות, בתקופה שבה ממילא השימוש ברכב מצטמצם למינימום ההכרחי. אך מכיוון שרבים עדיין לא רצו לוותר לחלוטין על רכב בבעלותם (במיוחד בתקופה שבה לא ניתן להסתמך על  תחבורה ציבורית, שהשימוש בה יכול להיות גם מאתגר מאוד), הם נדרשו לערוך סקרי שוק ולאתר את ההצעות הזולות ביותר. אז רבים גילו את פוליסות ביטוחי הרכב החדשות – הפוליסות תלויות הקילומטראז', כשהמובילה שבהן היא הראל סוויץ'.

פוליסה כמו הראל סוויץ' מאפשרת לחסוך סכום לא מבוטל על ביטוח הרכב, בזכות העובדה שהמחיר נגזר מהיקף השימוש ברכב: אם נוסעים מעט, משלמים מעט. רכיב חכם שמותקן ברכב עם ההצטרפות מחשב ומתעד את מספר הקילומטרים שעובר הרכב כל חודש, ועל-פיו נקבע התשלום לחודש הבא. התשלום החודשי אמנם כולל רכיב קבוע ורכיב משתנה בהתאם לקילומטראז', אך בתקופות שבהן אנו ממעטים לנסוע, כמו תקופת הקורונה, אנחנו יכולים ליהנות מחיסכון משמעותי בביטוח הרכב שלנו. 

לסיכום, גם אם ימי הסגר ההרמטי מאחורינו, הקורונה עדיין איתנו: רבים מאיתנו לא חזרו לשגרת חייהם, עובדים מהבית או לא עובדים כלל, לומדים באופן מקוון, ממעטים בנסיעות לבילויים ולמפגשים חברתיים. בתקופה שכזו, שדורשת גם היערכות כלכלית ייחודית, חשוב למצות כל אפיק אפשרי לחיסכון בהוצאות. עם ביטוח הרכב הראל סוויץ' זה אפשרי: נוסעים מעט, אך חוסכים הרבה בביטוח הרכב.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן