הקשר בין קידום אתרים ובניית אתרים

צילום: pixabay
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

כיום כל בעל עסק כבר השלים עם העובדה שגם אם העסק שלו רחוק שנות אור מהעולם הדיגיטלי, הוא עדיין צריך להיות נוכח בו, כי עם כל הכבוד לרשתות החברתיות ולגוגל, עדיין אין להימנע מהקמת אתר, וזאת כי גם אם לקוחות פוטנציאלים ראו את האתר בפייסבוק וגם אם הם נחשפו לבאנר שקפץ בתוצאות החיפוש בגוגל, עדיין קיים רצון לערוך היכרות ראשונית ואישית עם העסק, ופה אתר עסקי נכנס לתמונה – מהווה נישה מעט אישית בעולם טכני ומקודד, כך שאין שאלה – על הקמת אתר ברשת לא ניתן לוותר. 

נעים קדימה

רבים טוענים שהם יכולים לסייע להקים אתר ואף קיימים אתרים שמסייעים להקים אתר לבד, ואכן הקמה של אתר בסיסי אינה נחשבת כמשימה קשה. עם זאת, על מנת שהאתר יענה על סך היעדים (אותם חשוב להגדיר בצורה אישית) צריך שבעל מקצוע ינווט את קבלת ההחלטות, וזאת בכדי שהאתר ימנף את ההשקעה. בנקודה זו שאלנו את עידן בן אור (יועץ שיווק וקידום אתרים) אודות השלב השני – הקשר שבין בניית וקידום אתרים, כי כל בעל עסק צריך להבין שאין זה מספיק להחזיק באתר איכותי, אלא גם חובה לקדם אותו, אחרת הוא פשוט יישאר מאחורי הקלעים, יעלה אבק וימנע מבעליו להאמין בעולם הדיגיטלי שבכוחו להזניק את האתר לכיוון הרצוי. סקרנים לגבי התשובה?

משימה אחת שלל יעדים

עידן בן אור חיי את תחום השיווק הדיגיטלי לאורך שנים, ולאחר שהעלנו מולו את השאלה, הוא העניק את התשובה הבאה: "במדריך שלי על בניית אתרים ניתן להבין מדוע אין לעשות העתק הדבק, ומה כן חשוב לבצע בטרם הקמת האתר". מה עוד ניתן למצוא במדריך של עידן? תוכלו לדעת מדוע אין לצפות לתוצאות אקספרס, מדוע חשוב לבצע עם בעל העסק שיחה אישית מקדימה, מדוע גם אם האתר מצליח אין זה אומר שניתן לשבת רגל על רגל, מדוע אופטימיזציה כה חשובה בעידן בו גוגל משנה בתדירות גבוהה את מערכת הכללים, מדוע יש לפעול במגוון חזיתות עבור קידום ובו זמנית להיזהר שלא להתפזר, מדוע תמיד חשוב להגדיר יעדים ולבחון את ההתקדמות מולם – מדוע חשוב שאיש מקצוע יהיה עם יד על הדופק, ינווט את הבחירות השונות וידייק את הנדבכים המשלימים, כי אולי להקים אתר זה קל, אך להוביל אותו למקום שבו הוא מגיע לכמה שיותר לקוחות פוטנציאליים ומושך אותם להישאר באתר ואף לסגור עסקה, הרי שזוהי כבר מלאכת מחשבת שמצריכה עזרה מקצועית. 

גשם של לידים חמים

עד עתה הבהרנו שני דברים: אתר עסקי הכרחי וקידומו ברשת הכרחי לא פחות. מכאן שאם עומדים להקים אתר היו מודעים שגם חייבים לקדם אותו, ופה חברת קידום האתרים שהוקמה ע"י בן אור, "ריגו מרקטינג", מציעה שירות מלא מלווה ביחס אישי, ניסיון מוכח ועמידה ביעדים, פשוט כי כשאוהבים משהו ומאמינים בו השמיים הם הגבול, גם אם הם רק עננים וירטואליים שעומדים להמטיר גשם של לידים חמים. 

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן